جنجال فایل صوتی غیراخلاقی؛ پای «پرستو» در میان است؟!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، در شرایطی که تیم ملی ایران مهیای رقابت با عراق در ادامه بازی‌های انتخابی جام جهانی در تهران می‌شود، حاشیه‌ای جدید برای یکی از بازیکنان ملی پوش، شرایط را تا حدودی پیچیده کرده است.

ماجرای پر دردسر فایل صوتی مدافع تیم ملی

ماجرای رخ داده تازه نیست، ولی فایل صوتی لو رفته و رسیدن آن به دست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، همه چیز را وارد فاز جدیدتری کرده است.

موضوع مربوط به یکی از مدافعان تیم ملی است که در اردوی تیم و در شرایطی که بازیکنان و اعضای کادرفنی در قرنطینه هستند از یک زن می‌خواهد که برای دیدنش به محل خاصی بیاید.

موضوعی که فایل صوتی لو رفته را جنجالی‌تر کرده این است که مدافع تیم ملی از طرف مقابل درخواست می‌کند او را در اتوبوس تیم ملی ملاقات کند!

او می‌گوید با راننده اتوبوس رفاقت دارد و می‌تواند حوالی ساعت ۱۰ یا ۱۱ شب او را در اتوبوس تیم ملی و در شرایطی که بقیه در قرنطینه هستند ملاقات کنند.

البته این فایل فقط یکی از فایل‌های صوتی لو رفته درباره این بازیکن است، چون شایعه شده فایل‌های دیگری هم وجود دارد که مربوط به درخواست ارسال تصاویر خصوصی است.

این اتفاق مربوط به این اواخر نیست و به چندماه قبل برمی گردد، ولی اینکه چرا در این زمان مطرح شده خودش سوژه بحث تازه‌ای است.

باز شدن پای «پرستو»‌ها به فوتبال؟!

در همین رابطه شایعه جدیدی مطرح و ادعا شده که پای «پرستو»‌ها به فوتبال و در سطح بالاتر به تیم ملی کشیده شده و چند نفری با قصد و غرض قبلی به بازیکنان تیم ملی نزدیک شده و با جمع آوری مدرک از آنها، سعی در تخریب چهره ملی پوشان دارد.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.