۱۲ بازیگر پرکار تلویزیون در سریال‌های ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، فرهاد قائمیان، اندیشه فولادوند، لاله اسکندری، حمیدرضا آذرنگ، محمود پاک‌نیت از چهره‌هایی هستند که امسال بیش از یک سریال روی آنتن داشتند.

مائده کاشیان
در سال ۱۴۰۲ نیز طبق روال سال‌های اخیر، بعضی بازیگران پرکار با دو یا سه مجموعه در تلویزیون دیده شدند و حضور پررنگی در تلویزیون داشته‌اند. لاله اسکندری، اندیشه فولادوند، سوگل طهماسبی و نسیم ادبی بازیگران زن پرکار تلویزیون هستند و محمود پاک‌نیت، فرهاد قائمیان، علیرام نورایی، محسن قصابیان، حمیدرضا آذرنگ، نادر فلاح، حسام محمودی و فرخ نعمتی نیز بازیگران مرد پرکار سریال‌ها در سال ۱۴۰۲ هستند. می‌توان چند نام را نیز به این فهرست اضافه کرد، اما در گزارش امروز به چهره‌های پرکاری پرداختیم که در دو  یا سه سریال جزو نقش‌های اصلی، مکمل و مهم اثر بودند و سهم زیادی در این مجموعه ها داشتند.

حمیدرضا آذرنگ
سریال کمدی «نون خ ۴» و سریال تاریخی «رحیل» دو مجموعه جدید حمیدرضا آذرنگ بودند که امسال روی آنتن رفتند. آذرنگ در این دو اثر نقش‌های متفاوتی را برعهده داشت. او در «نون خ» فردی سودجو و منفعت‌طلب بود و شخصیت شیرینی داشت، اما در «رحیل» نقش مامور نظمیه را ایفا کرد  که شخصیتی کاملا جدی و تقریبا منفی بود. این بازیگر در هر دو سریال بازی خوبی داشت، اما هیچ کدام موفق نشدند بینندگان فراوانی جذب کنند.

لاله اسکندری
پس از مدتی دوری از تلویزیون، سال ۱۴۰۲ با دو سریال تاریخی «آتش و باد» و مجموعه امنیتی «محرمانه» بازگشت. او در «آتش و باد» که نوروز ۱۴۰۲ پخش شد نقش زنی مقتدر و قوی در یک ایل را ایفا کرد و در «محرمانه» نقش پزشکی را که در پروسه تولید واکسن کرونا مامور به جاسوسی برای دشمنان ایران می‌شود، بازی کرد. نقش
 «بی بی کتایون» با «لیلی» در «محرمانه» متفاوت بود. لاله اسکندری در «آتش و باد» حضور موفق‌تر و نقش چالش‌برانگیزتری برعهده داشت.

نسیم ادبی
جزو بازیگران پرکار سینما و تلویزیون است و امسال نیز با دو مجموعه در شبکه سه دیده شد. نسیم ادبی ابتدا با سریال تاریخی «رحیل» به تلویزیون آمد و سپس با «محرمانه» حضور خود را در شبکه سه تمدید کرد. او در «رحیل» نقش «زینت‌الملوک» را که مسئول اداره حرمسرا بود، بازی کرد و در «محرمانه» با یک نقش منفی دیده شد. «زینت‌الملوک» یار زنان دربار بود و جزو شخصیت‌های مثبت سریال بود. سریال «رحیل» در مقایسه با «محرمانه» موفق‌تر بود و ادبی در هر دو بازی خوبی داشت.
محمود پاک‌نیت
بازیگر پیش‎کسوت پرکار امسال با دو سریال تاریخی و یک مجموعه خانوادگی سهم زیادی از سریال‌های تلویزیون داشت. محمود پاک‌نیت ابتدا با «آتش و باد» به تلویزیون آمد و سپس با مجموعه «تب و تاب» در شبکه سه و دو دیده شد، این بازیگر به تازگی نیز با سریال «سنجرخان» بازگشته است. پاک‌نیت در دو سریال «آتش و باد» و «سنجرخان» نقش دو خان را ایفا کرده است، اما در «تب و تاب» در نقش پدر مهربان و خوب یک خانواده ظاهر شد. حضور پررنگ این بازیگر در تلویزیون همچنان ادامه دارد، با آغاز ماه رمضان سریال «رستگاری» ساخته مسعود ده‌نمکی نیز روی آنتن می‌رود.

سوگل طهماسبی
سوگل طهماسبی که جزو بازیگران پرکار تلویزیون است، در سال ۱۴۰۲ نیز با دو مجموعه در شبکه یک و سه حضور داشت. ابتدا تیرماه سریال «بازپرس» با موضوع فسادهای اقتصادی روی آنتن رفت و تقریبا یک هفته پیش از پایان این مجموعه با سریال تاریخی «عشق کوفی» به شبکه سه آمد. او با دو نقش کاملا متفاوت در این سریال‌ها دیده شد. «مهدیه» همسر خوب و مهربان یک بازپرس بود که فعالیت‌های خیرخواهانه انجام می‌داد، اما «تلما» عروس یک خانواده از نزدیکان یزید بود و شخصیتی تقریبا منفی داشت. «عشق کوفی» سریال موفقی بود و بازی طهماسبی در این مجموعه نیز خوب و متفاوت بود.

اندیشه فولادوند
جزو بازیگر تکراری و پرکار تلویزیون نیست، اما پخش دو سریال جدید او «بازپرس» و «رحیل» در سال ۱۴۰۲ باعث شد اندیشه فولادوند امسال حضور پررنگی در تلویزیون داشته باشد. این بازیگر در سریال «بازپرس» نقش زنی بلندپرواز و فریب‌خورده را بازی کرد و در «رحیل» نقش یک جادوگر و ساحره را ایفا کرد. فولادوند در هر دو مجموعه بازی خوبی داشت، اما عملکرد او در نقش چالش‌برانگیز و ویژه «بیتاج» تحسین‌برانگیز بود.

نادر فلاح
نادر فلاح امسال با دو سریال تاریخی «آتش و باد» و «عشق کوفی» در تلویزیون دیده شد. این بازیگر که بیشتر با نقش‌های منفی شناخته می‌شود، در ساخته حسن آخوندپور نیز چنین نقشی ایفا کرد، اما شخصیت او در «عشق کوفی» یکی از یاران علویان بود. هر دو سریال جزو آثار خوب تلویزیون در سال ۱۴۰۲ هستند، اما بازی او در نقش شخصیت منفور «سرخو» بیشتر به چشم آمد. مجموعه در حال تولید «رخنه»، جدیدترین سریال این بازیگر است که سال آینده پخش می‌شود.

فرهاد قائمیان
علاوه بر محمود پاک‌نیت، فرهاد قائمیان نیز امسال با بیش از دو سریال در فهرست پرکارترین‌ها قرار می‌گیرد. این بازیگر تابستان و پاییز ۱۴۰۲ مجموعه «بازپرس» و «محرمانه» روی آنتن داشت. او سپس از نیمه دی‌ماه با مینی سریال امنیتی «ترور» به شبکه یک آمد و کمتر از یک ماه بعد نیز با سریال «مشاور» در شبکه افق دیده شد. قائمیان در «محرمانه» و «ترور» نقش یک مامور امنیتی را بازی کرد و در «مشاور» نیز با نقش یک روحانی دیده شد. او در این چهار سریال بازی خوبی داشت، اما نقش‌ها چالش یا ویژگی متفاوت خاصی برای او نداشتند.

محسن قصابیان
پخش همزمان دو سریال «همه‌گیری» و «بازپرس» باعث شد محسن قصابیان امسال با دو سریال و دو نقش نه چندان متفاوت در مجموعه‌های تلویزیونی دیده شود. «همه‌گیری» به موضوع شیوع کرونا می‌پرداخت و «بازپرس» پرونده‌های فساد اقتصادی را روایت می‌کرد، اما محسن قصابیان در هر دو سریال جزو نقش‌های مثبت قصه بود. این بازیگر در این مجموعه‌ها چه در بحران مبارزه با کرونا و چه در مقابله با اختلاسگران و کلاهبرداران، شخصیتی درستکار و فداکار بود، بنابراین عملکرد او چندان متفاوت نبود. «بازپرس» در مقایسه با سریال ضعیف «همه‌گیری» مجموعه موفق‌تری بود و بازی محسن قصابیان در این سریال نیز بیشتر مورد توجه قرار گرفت.  

حسام محمودی
زنده‌یاد حسام محمودی اواخر عمر خود جلوی دوربین دو سریال «سوران» و «رحیل» رفت، اما درگذشت ناگهانی این بازیگر باعث شد سریال‌هایش زمانی که او در قید حیات نیست پخش شود. مرحوم محمودی در «سوران» نقش یکی از نیروهای انقلابی را که با منافقین مبارزه می‌کرد، برعهده داشت، اما در «رحیل» نقش یک ولیعهد نالایق دوران قاجار را ایفا کرد. زنده‌یاد حسام محمودی هنگام بازی در «رحیل» درگذشت، بنابراین در بخش‌هایی از سریال بازیگر دیگری نقش او را ایفا کرد.

فرخ نعمتی
فرخ نعمتی نیز امسال دو سریال با فضای تاریخی روی آنتن داشت. این بازیگر ابتدای سال با «آتش و باد» به تلویزیون آمد و سپس نیمه تابستان با سریال «رحیل» دیده شد. نعمتی در «آتش و باد» نقش شخصیتی سیاستمدار به نام «دوراب» را ایفا کرد که مباشر و معتمد یکی از خان‌های قصه بود؛ اما در «رحیل» نقش متفاوتی برعهده داشت. او مردی باسواد بود که کتاب‌های ارزشمند دربار قاجار را صحافی می‌کرد و طرفدار حق و عدالت بود. این بازیگر پیش کسوت در هر دو مجموعه بازی خوبی داشت.

علیرام نورایی
بازیگر پرکار تلویزیون در سال ۱۴۰۲ نیز دو سریال «محرمانه» ساخته محمود معظمی و کمدی «بیست کووید» اثر هادی حاجتمند را روی آنتن شبکه سه داشت. نورایی در «محرمانه» بار دیگر نقش یک مامور امنیتی را ایفا کرده و در کمدی «بیست کووید» نقش یک پزشک را برعهده دارد. بازی علیرام نورایی در ساخته معظمی مشابه تجربیات قبلی او بود و نقش او در ساخته حاجتمند نیز ویژه و متفاوت نیست. «محرمانه» در مقایسه با کمدی ناکام «بیست کووید» بیشتر دیده شده است. علیرام نورایی با سریال «هفت سر اژدها» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی نیز در راه است و ماه رمضان این مجموعه را روی آنتن خواهد داشت.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.