الهام حمیدی:هیچ عمل زیبایی انجام نداده ام!

به گزارش کافه ستاره،الهام حمیدی هنرپیشه ۴۲ ساله کشورمان بهمن ماه سال گذشته بود که خبر ازدواجش را رسما به سمع و نظر هوادارانش رساند. این دومین باری است که خانم بازیگر ازدواج کرده. در مورد علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی اطلاعات زیادی در دست نیست و خانم بازیگر نخستین بار در جشن حافظ سال ۹۸ از همسرش رونمایی کرد.

بعد از حضور یکباره در جشن حافظ ۹۸ خانم حمیدی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود خبر ازدواجش را منتشر کرد.

برخی گفته اند همسر الهام حمیدی در کار تجارت است و از تجار معروف تهرانی است. آقای علیرضا صادقی ظاهرا در کشورهای حاشیه خلیج فارس کسب و کار پر سودی دارد. در این یکسال خانم حمیدی با انتشار گاه به گاه پست های اینستاگرامی هوادارانش شرحی مختص از زندگی تازه اش با علیرضا صادقی به دنبال کنندگانش می داد. اما مدتی بود که خبری از این هنرپیشه نمی شد تا اینکه مشخص شد الهام حمیدی باردار است و به زودی مادر می شود. سورپرایزهای خانم حمیدی برای هوادارانش تمامی نداشت و او در تاریخ ۱۲ خردادماه امسال با انتشار تصویر زیر خبر فرزند دار شدنش را به سمع و مخاطبانش رساند.

خانم حمیدی جمعه گذشته در یک لایو اینستاگرامی از صفحه شخصی اش در مورد غیبت طولانی خود از عرصه سینما و تلویزیون گفت. یکی از کاربران در لایو به خانم حمیدی گفت که چرا به خاطر عمل های زیبایی متعددی که انجام داده چهره ای مصنوعی پیدا کرده که او در پاسخ گفت هیچ عمل زیبایی انجام نداده و آنچه کاربران می بینند چهره طبیعی اش است. خانم حمیدی گفت من تا حالا تزریق بوتاکس انجام نداده ام و در بخش هایی از لایو با نشان دادن چین و چروک های پیشانی اش سعی در اثبات این ادعا داشت. الهام حمیدی در ادامه گفت البته کارهای زیبایی را رد نمی کنم. چراکه نه! آدم باید همیشه به پوستش برسد و جلوی پیری زودرس را بگیرد.

همسر الهام حمیدی

خانم حمیدی همچنین در مورد فرزندش گفت که نام او را الوین گذاشته است و در توضیحات این اسم گفت که الوین به معنای گل بهشتی است و فعلا علاقه ای به انتشار عکس های پسرش ندارد اما به محض اینکه پسرش بزرگتر شود عکس های او را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد.

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن دارد و دو برادر کوچکتر از خود دارد. پدر او در جوانی تئاتر کار میکرده و عموی پدرش گوینده رادیو بوده است. خانم حمیدی تنها یک ترم در کلاسهای بازیگری شرکت کرده است و در همان کلاسها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد.

خانم حمیدی در جوانی یکبار ازدواج کرده اما این ازدواج دوام چندانی نداشت و به جدایی منجر شد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

یک نظر

  1. سلام. من برای خانم الهام حمیدی احترام زیادی قائل بوده وهستم با احترام خواستم بگم بله از اونجا که ماجرای ازدواج اولتون که اونقدر مثل روز روشن بود رو پیش چشم ۸۰ میلیون ایرانی که قبلا شمارو درجشن ستاره ها دیده بودن انکار می کردین الانم کاملا باور می کنیم که هیچ عمل زیبایی انجام ندادین … اون همه آرایش و پروتز لب … دیگه چه کارقراره بکنه آدم ،؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.