اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به شهرت رسیده در برنامه ویژه شب یلدا شبکه سه موجی از انتقادها را به همراه داشت، یکی از این معترضین سردار آزمون کاپیتان سوم تیم ملی فوتبال است که به شدت به حضور این نوجوان روی آنتن زنده تلویزیون انتقاد کرده و نوشته که الگوسازی برای نوجوانان ما به کجا رفت.

سردار آزمون مهاجم و کاپیتان سوم تیم ملی فوتبال ایران با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود به عملکرد تلویزیون در قبال حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه» به شهرت رسیده در ویژه برنامه زنده شب یلدا انتقاد کرد و نوشت :«انتظار ما چه بود و چه اتفاقی رخ داد.صدا و سیما در انتخاب مهمان ویژه شب یلدا کاری کرد کارستان. به جای اینکه یک نوجوان یا جوان مستعد و موفق به برنامه دعوت شود و از کارهای بزرگش برای الگو سازی بگوید ، کسی را روی آنتن دیدیم که با جمله «واقعیه یا کیکه»مشهور شد و در تصمیمی حیرت انگیز خیلی زود سر از تلویزیون درآورد. پس الگو سازی برای نوجوانان ما به کجا رفت؟ چطور شعور ما مخاطبین مورد توهین قرار گرفت ؟»

سردار در ادامه متن خود نوشته است :«با تمام احترام به این نوجوان ، صدا و سیمای ملی جای او نبود. جای فرد موفقی بود که بتواندالگویی حتی برای ما بزرگترها باشد. متاسفم برای این انتخاب و امیدوارم مسولان از این پس در الگو‌سازی و انتخاب مهمان‌ها دقت بیشتری به خرج بدهند و برای مخاطبین ارزش بیشتری قائل بشوند. به امید آن روز.»

در پی این اعتراض‌ها ایمان قیاسی مجری ویژه‌برنامه شب‌یلدا در مقام پاسخ برآمد و با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت :«تلاش کردیم تا از قالب‌های رسمی منسوخ شده خارج شویم.»

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

فیروز کریمی بازیگر شد

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری قرار است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.