ترکیب فصل دوم «جوکر» علیخانی برنده نیست

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مسابقه «جوکر» در فصل اول با حضور چهره‌های محبوب و کمدین‌های مشهور آغاز شد و به واسطه استقبال مخاطبان و البته نام احسان علیخانی، موفق شد پخش پرسروصدایی داشته باشد و مورد توجه قرار گیرد. هرچند پیروزی مشترک هومن حاجی عبداللهی و سهیل مستجابیان و رقابت بدون هیجان آنان، پایان جذابی را برای «جوکر» رقم نزد. اکنون فصل دوم این مسابقه با حضور چهره‌های جدید در راه است و فردا منتشر می‌شود. چهره‌هایی که برای شرکت در فصل دوم دعوت شده‌اند، ترکیب و چینش آن ها تفاوت زیادی با فصل اول دارد.

چهره‌های کمتر شناخته شده

با توجه به ساختاری که مسابقه «جوکر» دارد، علاوه بر کیفیت چالش‌ها و بازی‌هایی که طراحی می‌شود، میزان بامزگی و سرگرم‌کنندگی آن بستگی زیادی به خلاقیت شرکت‌کننده‌ها، میزان مشارکت آن‌ها و استعدادشان در کمدی دارد بنابراین مسابقه با حضور چهره‌های خوش‌سابقه و محبوب مخاطبان آغاز شد و نتیجه مثبتی به همراه داشت اما اکنون شرکت‌کنندگان فصل دوم، از لحاظ میزان محبوبیت و شهرت، فاصله زیادی با شرکت‌کنندگان فصل قبلی دارند. وحید آقاپور، ایمان صفا و آرش نوذری سه شرکت‌کننده «جوکر ۲» هستند که شهرت فراوانی در میان مخاطبان ندارند، در حالی که در فصل قبل به استثنای سهیل مستجابیان، هفت شرکت‌کننده دیگر شناخته شده بودند.

جای خالی کمدین پیش کسوت

استفاده از حضور بازیگر پیش کسوت یعنی غلامرضا نیکخواه در فصل قبلی، کار هوشمندانه‌ای بود که در نهایت هم به اتفاق خوبی ختم شد. فاصله سنی این بازیگر با دیگر چهره‌ها، تفاوت جذابی در ترکیب شرکت‌کنندگان ایجاد کرده بود و یک دستی ترکیب را به هم ریخته بود. البته ناگفته نماند توانایی این بازیگر در خنداندن و جدیت او در عین بامزگی نیز به جذابیت بیشتر این تضاد کمک کرده بود. اکنون در فصل دوم شاهد چنین اتفاقی نیستیم و جای یک بازیگر پیش کسوت کمدی در گروه شرکت‌کنندگان این مسابقه خالی است.

غیبت چهره سینمایی

چهره سینمایی و ستاره فصل اول «جوکر»، امین حیایی بود که به واسطه رفاقت و همکاری‌اش با احسان علیخانی، در این مسابقه حاضر شده بود. این بازیگر در «جوکر» نیز مانند «عصر جدید»، با شوخی‌های کلامی خود مخاطب را به خنده می‌انداخت و جزو چهره‌های محبوب «جوکر» بود. فصل دوم مسابقه فاقد این امتیاز است و هیچ چهره سینمایی در ترکیب شرکت‌‎کنندگان آن حضور ندارد. برای ارزیابی بهتر کیفیت فصل دوم باید تا تماشای این رقابت صبر کرد اما فعلا بنابر چهره‌هایی که در فصل دوم انتخاب شدند، نمی‌توان از این گروه به عنوان یک ترکیب قوی یاد کرد. با این همه، می‌دانیم «جوکر» مسابقه پربیننده‌ای است و به پشتوانه موفقیت فصل قبلی، همچنان بخت زیادی برای دیده شدن در فصل دوم دارد، به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود مخاطب همچنان در فصل جدید نیز این رقابت را دنبال کند.

طنازهای جدی

هومن برق‌نورد و بهنام تشکر جزو کمدین‌هایی هستند که چهره‌ای جدی دارند اما در موقعیت‌های کمدی و خنده‌دار، از جدیت خود برای بامزه بودن و خنداندن مخاطب استفاده می‌کنند بنابراین حضور کمدین‌هایی مانند آن‌ها در «جوکر»، به بامزه‌تر شدن رقابت کمک می‌کند. با توجه به سابقه خوب این دو بازیگر در سریال‌های کمدی، می‌توان گفت برق‌نورد و تشکر، رقبای سخت و مهمی برای دیگر شرکت‌کنندگان محسوب می‌شوند. در فصل قبلی بیژن بنفشه‌خواه و غلامرضا نیکخواه کمدین‌های جدی «جوکر» بودند. سپند امیرسلیمانی، شهرام قائدی، عباس جمشیدی‌فر، وحید آقاپور، ایمان صفا و آرش نوذری شش شرکت‌کننده دیگر فصل دوم هستند.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.