«ناتو» بدون انتشار قسمت‌های شقایق دهقان به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، رئالیتی‌شوی «ناتو» درحالی به پایان رسید که هیچ خبری از انتشار دوقسمت باقی مانده از رقابت گروهی که شقایق دهقان در آن حضور داشت به میان نیامد. این درحالی است که کارگردان این مسابقه اعلام کرده بود علت پخش نشدن این دو قسمت، مشکلات فنی بوده و بعد از رفع مشکل، منتشر خواهد شد. وعده‌ای که در نهایت عملی نشد.

بعد از پخش رقابت اول از گروه چهارم رئالیتی‌شوی «ناتو» با حضور شقایق دهقان، یکی از خبرگزاری‌ها به حضور این بازیگر در این برنامه واکنش نشان داد و به دنبال آن در فضای مجازی بحث‌های زیادی پیرامون حضور این بازیگر شکل گرفت.

درپی بروز این اتفاق، رقابت دوم و سوم گروه چهارم بدون ارائه هیچ توضیحی از سوی پلتفرم و گروه سازنده پخش نشد و همین موجب شد تا این شائبه شکل بگیرد که از پخش این برنامه به دلیل حضور شقایق دهقان ممانعت به عمل آمده است.

تا اینکه مهدی صفی‌یاری، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه نسبت این مسئله واکنش نشان داد و صراحتا گفت که علت عدم نتشار این دو قسمت، شقایق دهقان نبوده است. صفی‌یاری توضیح داد: «این دو قسمت به دلیل مشکلات فنی به موقع آماده پخش نشد، در حال حاضر مشکلات مرتفع شده و بعد از پایان رقابت‌های گروه پنجم، شاهد پخش آن‌ها خواهیم بود.»

با اینکه می‌شد مطمئن بود علت این حذف نمی‌تواند بی‌ارتباط با شقایق دهقان باشد و برطرف کردن مشکلات فنی بهانه‌ای است برای توجیه توقیف این قسمت‌ها توسط «ساترا»، اما منتظر بودیم ببینیم قول کارگردان برنامه به کجا خواهد رسید.تا اینکه روز دوشنبه ۲۶ تیر، «ناتو» به پایان رسید؛ آنهم بدون اینکه دو قسمت وعده‌داده شده منتشر شود. نکته مهم اینکه کارگردان هم هنوز توضیحی درباره این مسئله نداده است.

بهرحال وقتی تمام گروه‌ها در سه شب باهم رقابت می‌کردند طبیعی بود مخاطبان منتظر باشند که بعد از پخش اولین رقابت از گروه چهارم متشکل از کامران تفتی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، کمند امیرسلیمانی و مجید آقا کریمی دو قسمت بعدی آن را ببینند. مخصوصا اینکه کارگردان هم شائبه مشکل حضور شقایق دهقان را کاملا رد کرده بود.حالا منتظریم ببینیم واکنش کارگردان به این ماجرا چه خواهد بود؟ آیا دلیل تازه‌ای برای پخش نشدن این دو قسمت خواهد آورد؟

رئالیتی شو «ناتو» از محصولات پلتفرم «فیلمنت» بود که با اجرای محمد رضا علیمردانی منتشر می‌شد. 

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

یک نظر

  1. سلام
    این سریال قسمتهای خنده دار و بخشهای مثبت هم داشت ولی دو مشکل کشنده داشت:
    ۱- سناریوی نسبتا ضعیف و هیجان پائین،
    ۲- بی نظمی در روال برنامه: در ابتدا بازیکنان ۶ تا بودند و در گروه های بعدی ۵ تا شدند، عدم پخش قسمتهایی بدون اعلام پایان.

    به نظر میرسه این دو نکته پرونده کاری دست اندر کاران را خیلی تضعیف کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.