آرزوی رضا رویگری در روز تولدش

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، رضا رویگری، هنرمند پیشکسوت کشورمان که مدت هاست به دلیل بیماری، بیشتر در منزل استراحت می کند و کار نمی کند، در روز تولدش تنها آرزوی سلامتی دارد. او همینطور برای مردم کشورش سلامتی همراه با دلی خوش و وضع اقتصادی خوب را می خواهد.

رضا رویگری در خصوص وضعیت سلامتی اش گفت:

شکر خدا حالم خوب است. تنها آرزویم سلامتی است و اینکه این اواخر عمرم دستم مقابل کسی دراز نشود.

همین طور برای مردم کشورم آرزوی سلامتی و خوشی دارم، امیدوارم هیچ وقت درمانده نباشند.

لزوم توجه مسئولین به هنرمندان

از مسئولان می‌خواهم به هنرمندان بیشتر توجه کنند. بسیاری از هنرمندان مظلوم واقع شده اند. خیلی ها مثل من بیمار شده و در خانه مانده اند و وضع اقتصادی خیلی خوبی هم ندارند.

از مسوولان می خواهم هوای هنرمندان را داشته باشند. برای یک هنرمند خرج شده که به اینجا رسیده‌، آنها بی خودی به این نقطه نرسیده‌اند که مردم انقدر دوستشان دارند.

نگذارید هنرمندان مظلوم از دست بروند. متاسفانه بسیاری از هنرمندان ما در سکوت می میرند.

شکر خدا نسبت به قبل بهترم. یک فیزیوتراپ خیلی خوب داشتم که داشت کم کم حالم را بهتر می کرد اما متاسفانه قهر کرد و دیگر نیامد.

همه وقتی برای درمان می‌آیند، اول می‌گویند به خاطر عشق و علاقه به شما می آییم و جنبه مالی اش مهم نیست اما بعد می بینم مبالغ بالایی می خواهند که من توان پرداخت آن را ندارم.

حضور در سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم

اخیرا مقابل دوربین آقای مقدم رفتم و نقش کوچکی را بازی کردم اما خیلی کوتاه بود. راستش بعد از مختار دیگر هیچ کاری به من مزه نمی دهد.

قبول دارم که شرایط جسمانی ام مثل قبل نیست اما دوست ندارم خیلی نقش های کوتاهی داشته باشم. یکی دو پیشنهاد دیگر برای بازی داشتم اما آنها را دوست ندارم و در شأن من نیست چون بسیار کوتاه است.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.