متعصب‌ترین فوتبالیست‌های اخیر ایرانی چه کسانی هستند؟

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از به پایان رسیدن لیگ برتر بیستم و پنجمین قهرمانی متوالی سرخ پوشان و سقوط تیم‌های ماشین سازی تبریز و سایپای تهران به لیگ دسته یک، فصل نقل و انتقالاتی فوتبال ایران شروع شد تا باشگاه‌های لیگ برتری نفسی تازه کنند و مربیان، بازیکنان مد نظر را به باشگاه‌ها معرفی کنند تا برای فصل جدید، این بازیکنان جذب شوند.

به بهانه تمدید قرارداد قاسم حدادی فر، هافبک متعصب تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با این تیم، به بررسی متعصب‌ترین و غیرتی‌ترین بازیکنان و مربیان لیگ برتری می‌پردازیم.

قاسم حدادی فر (ذوب آهن)

بازیکن ۳۸ ساله‌ اصفهانی، فوتبال را از تیم‌های پایه ذوب آهن اصفهان شروع کرد. حدادی فر از سال ۱۳۸۲ به خدمت تیم ذوب آهن در آمد. این هافبک متعصب در ۳۰۶ بازی که برای گاندو‌ها انجام داده، ۱۵ گل به ثمر رسانده است. حدادی فر در سال ۲۰۱۰ میلادی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و ۴ سال هم عضو تیم ملی بود. حدادی فر با ذوب آهن ۳ قهرمانی جام حذفی، یک سوپرجام و نایب قهرمانی باشگاه‌های آسیا را تجربه کرده است. هواداران اصفهانی فوتبال از قاسم به عنوان دومین بازیکن متعصب تاریخ ذوب آهن یاد می‌کنند؛ چرا که مهدی رجب زاده جایگاه بالاتری بین هواداران دارد. حدادی فر در اواسط لیگ بیستم زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و ادامه لیگ را از دست داد، اما قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

تمدید قرارداد قاسم حدادی فر

سیدجلال حسینی (پرسپولیس)

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با ۴۰ سال سن، هم اکنون یکی از مهره‌های اصلی خط دفاعی تیم یحیی گل محمدی یعنی پرسپولیس تهران به شمار می‌آید. جلال حسینی در ۱۱۵ بازی که برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داد، ۸ گل مهم به ثمر رساند و حتی سابقه کاپیتانی تیم ملی را نیز در کارنامه دارد. از این بازیکن به عنوان رکورددار بازی در لیگ برتر یاد می‌شود؛ زیرا حسینی در لیگ برتر بیش از ۵۰۰ بازی کرده است.

وی با تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. حسینی سابقه بازی در تیم هایی چون ملوان، سایپا، نفت و سپاهان را دارد. سرخ پوشان تهرانی، سید جلال را غیرتمندترین و متعصب‌ترین بازیکن چند دهه اخیر پرسپولیس می‌دانند.

سید جلال حسینی

ابراهیم صادقی (سایپا-مربی)

مربی ۴۳ ساله کرجی از سال ۱۳۸۰ به خدمت تیم فوتبال سایپای تهران در آمد. پست ابراهیم صادقی در دوران بازی اش هافبک بود و در ۴۳۷ بازی که برای سایپایی‌ها انجام داد، ۴۲ گل به ثمر رساند. صادقی در دورانی که دایی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود، یک سال به خدمت تیم ملی نیز در آمد و در ۱۵ بازی ملی نیز به زمین مسابقه رفت و یک گل هم به ثمر رساند.

تعصب و وفاداری صادقی به سایپا به این جا ختم نمی‌شود و این بازیکن پس از خداحافظی از فوتبال و شروع حرفه مربیگری، به مدت ۲ سال هدایت سایپا را عهده دار بود و سرانجام در اواسط لیگ بیستم از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

ابراهین صادقی

ایوب والی (فولاد)

بازیکن ۳۴ ساله اهوازی هم اکنون در پست دفاع وسط در تیم فولاد خوزستان بازی می‌کند. والی بیش از ۱۲ سال است که در تیم فولاد بازی می‌کند و به خاطر غیرت و وفاداری به این تیم، خود را به اسطوره‌ فولاد خوزستان تبدیل کرده است. این مدافع در ۲۷۴ بازی که برای فولادی‌ها به میدان رفته، ۴۱ گل وارد دروازه حریفان کرده است.

والی از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۵ عضو تیم ملی فوتبال ایران بود و در ۳ بازی نیز حضور پیدا کرد. هواداران اهوازی، والی را به خاطر تعصب و بی حاشیه بودن، دوست دارند.

ایوب والی

مهدی رجب زاده (ذوب آهن)

فوتبالیست ۴۳ ساله شیرازی با این که سال‌ها است از فوتبال خداحافظی کرده و مشغول مربیگری است، از او به عنوان متعصب‌ترین بازیکن تاریخ تیم فوتبال ذوب آهن یاد می‌شود. مهدی رجب زاده، مهاجمی که فوتبال را از تیم پایه ذوب آهن اصفهان شروع کرد و سپس به تیم بزرگسالان ذوب آهن پیوست؛ در ۳۵۳ بازی، ۸۷ گل برای این تیم به ثمر رساند.

رجب‌زاده فوتبال ملی را در بهمن ماه ۱۳۸۳ در زمان برانکو ایوانکوویچ و با حضور برابر تیم ملی قطر در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ آغاز کرد. وی پس از مدتی دوری از تیم ملی ایران بعد از مدت‌ها توسط علی دایی به اردوی دور دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ دعوت شد. مهاجم شیرازی، ۱۶ بازی ملی انجام داد و زدن ۴ گل ملی را در کارنامه خود به ثبت رساند.

حضور این فوتبالیست در تیم ذوب آهن اصفهان و کسب عنوان آقای گلی در فصل ۸۶–۱۳۸۵ لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۷ گل زده، راه او را برای پیوستن به باشگاه الامارات باز کرد.

رجب‌زاده در سال ۱۳۹۱ برای سومین بار به تیم ذوب‌آهن اصفهان پیوست و تا پایان دوران حرفه‌ای خود عضو این تیم ماند. ۱۱ فصل حضور و انجام ۳۵۳ بازی رسمی با پیراهن ذوب‌آهن، او را به اسطوره این باشگاه اصفهانی تبدیل کرد.

مهدی رجب‌زاده در خرداد ۱۳۹۷ از فوتبال خداحافظی کرد و به عنوان مربی در فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران در کادر فنی تیم ذوب آهن، مشغول شد.

همین کارنامه باعث شده است تا مهدی رجب زاده، به عنوان اولین بازیکن وفادار تاریخ تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شناخته شود. حدادی فر بعد از رجب زاده عنوان دار غیرتی‌ترین بازیکن ذوب آهن است.

مهدی رجب زاده

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.