سبلریتی‌های مشهور چه خودرو‌هایی سوار می‌شوند؟

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، انتظار نداریم یک سلبریتی معروف با آن همه طرفدار، چند میلیون فالوور و دستمزد‌های میلیونی، پراید، تیبا، پژو یا سمند معمولی سوار بشود. وقتی یک فوتبالیست برای یک سال، قرارداد چند میلیاردی می‌بندد، وقتی یک خواننده در شرایط عادی به دور از کرونا پشت سر هم کنسرت می‌گذارد، وقتی رقم دستمزد بعضی از بازیگران بعد از لو رفتن شوکه‌مان می‌کند، چیز عجیبی نیست که عکس‌هایی از خودرو‌های گران‌قیمت، ویلا‌های لوکس یا لباس و اکسسوری‌های خفن از آن‌ها به دست‌مان برسد.

اما در این مسابقه پر از تجملات، گاهی دوست داریم که بدانیم کدام چهره جلوتر است و خانه و خودروی گران‌تری دارد! این لاکچری‌بازی‌ها البته مختص سلبریتی‌های خودمان نیست و در هرکشوری آدم معروف‌ها از وضع بهتری برخوردارند. پس بدون حسرت، گلایه، قضاوت و شکایتی، صرفاً برای تفریح و تنوع، به دیدن و خواندن این گزارش مشغول شوید.

از طریق چند مدیربرنامه، فیلم‌های حضور سلبریتی‌ها در مراسم مختلف اخیر و … خودروی تعدادی از سلبریتی‌ها را پیدا کردیم و از قیمت وسیله نقلیه‌شان نوشتیم. ناگفته نماند که آن‌ها از نوزادی و از داخل قنداق، میلیونر نبوده‌اند. بعضی حتی زندگی پر از مشکل و سختی را پشت سر گذاشته‌اند و داستان زندگی بعضی‌شان را قبلا شنیده‌ایم.

جادوگر بنزسوار عاشق همه خودرو‌ها
چه کسی؟ علی کریمی
چه خودرویی دارد؟ مرسدس بنز E۶۳
خودرویش چقدر می‌ارزد؟ هشت و نیم میلیارد تومان

بعضی سایت‌ها علی کریمی را صاحب کلکسیون خودرو‌های گران قیمت می‌دانند. جادوگر فوتبال یکی دو ماه پیش با قبض برق چهارونیم میلیونی‌اش حاشیه‌های زیادی به دنبال داشت. پس از این جار وجنجال‌ها، تصویری از خانه یا به اصطلاح کاخ جادوگر فوتبال منتشر شد که البته معلوم نشد این خانه واقعا مال علی کریمی است یا نه!

کدام سلبریتی چه ماشینی؟

در این بین، چند سال پیش بعضی از سایت‌ها درباره کلکسیون خودرو‌های لوکس این فوتبالیست نوشته بودند. از پیکان استیشن قرمزرنگی که سال ۹۴ در یک مزایده خیریه به قیمت نیم میلیارد فروخته شده تا بنز مشکی و شاسی بلند نقره‌ای و بی‌ام دبلیو سری ۷ که معلوم نیست الان کدام یک از این خودرو‌ها در حیاط خانه کریمی پارک است.

در تصویری که چندوقت قبل در استوری علی کریمی خبرساز شد ستاره سابق تیم‌ملی و پرسپولیس جلوی یک مرسدس بنز ایستاده که از نظر ظاهری نزدیک به مرسدس بنز E۶۳ است. این مدل قوی‌ترین مدل اسپرت کلاس E مرسدس بنز است که ظاهرا این روزها، زیر پای علی کریمی گاز می‌خورد. باورکردنی نیست، اما حداکثر سرعت این خودرو ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت، شتاب صفر تا صدش سه و نیم ثانیه است و قیمت اش در یک سایت خرید و فروش، بین ۷ تا هشت ونیم میلیارد تخمین زده شده است.

شاسی بلند زن‌و‌شوهر هنرمند
چه کسی؟ یکتا ناصر
چه خودرویی دارد؟ اسپورتیج
خودرویش چقدر می‌ارزد؟ تقریبا یک‌و‌نیم میلیارد

یکتا ناصر در دو سه سال گذشته با فیلم‌ها و سریال‌هایی مثل دل، آینه بغل، رحمان ۱۴۰۰ و دختران حوا، بیش از پیش دیده شد و نامش بر سر زبان‌ها افتاد. او همسر منوچهر هادی، کارگردان و فیلم نامه نویس است و در آخرین کار مشترک با همسرش در سریال دل بازی کرد؛ سریالی با فیلم نامه‌ای فوق لاکچری که خودروها، خانه، لباس و سبک‌زندگی آدم‌هایش حرص همه را در می‌آورد.

کدام سلبریتی چه ماشینی؟

یکتا ناصر چندماه پیش تصویری از خود و فرزندش در اینستاگرام منتشر کرد که کنار خودرویش، یک اسپورتیج سفیدرنگ ایستاده و عکس یادگاری گرفته است. خودروی یکتا ناصر با توجه به مدل، سال ساخت و وضع ظاهری، قیمت‌های مختلفی دارد. مدل‌های قدیمی این خودرو یک میلیارد تومان قیمت دارد، اما تولیدات جدید آن در سایت‌های خرید و فروش تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. خودرویی که با توجه به جایگاه هنری زن و شوهر هنرمند آن‌چنان خودروی عجیبی نیست.

فولکس خاص یحیی
چه کسی؟ یحیی گل‌محمدی
چه خودرویی دارد؟ فولکس‌واگن تیگوان
خودرویش چقدر می‌ارزد؟ دو و نیم میلیارد تومان

سرمربی موفق این روز‌های پرسپولیس یک خودروی لاکچری و خاص دارد که ظاهرا امسال خریده است. او در اردیبهشت ۱۴۰۰ برای حضور در نشست‌خبری پیش از دیدار مقابل استقلال با خودروی جدیدش به محل برگزاری آمد. سرمربی پرسپولیس سوار بر «فولکس تیگوان» که قیمتی حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد توجه عکاسان و خبرنگاران را به خود جلب کرد تا این اتفاق به یکی از سوژه‌های خبری این نشست تبدیل شود.

کدام سلبریتی چه ماشینی؟

تیگوان یکی از گران‌ترین مدل‌ها میان هم کلاسانش در بازار ایران است. فولکس‌واگن تیگوان به خاطر ظاهر زیبا و استایل جذابش، در جهان چشمگیر بوده و باب میل بسیاری از سلیقه‌هاست. استایل طراحی فولکس واگن تیگوان در داخل کابین ماشین هم حفظ شده است و اگر حتی یک آرم هم در کابین این ماشین نباشد باز هم سبک طراحی اش مانند شناسنامه‌ای به شما می‌گوید که با یک ماشین آلمانی اصیل سر و کار دارید. در بخش فنی فولکس واگن تیگوان به لطف پیشرانه تند و تیزش قابلیت‌های حرکتی خوب و استهلاک بسیار کمی هم دارد.

موجی از آپشن‌ها در خودروی آقای‌گل
چه کسی؟ علی دایی
چه خودرویی دارد؟ هاوال H۹
خودرویش چقدر می‌ارزد؟ بیش از ۲ میلیارد

اوایل بهمن ۹۹ بود که درگذشت «مهرداد میناوند» و «علی انصاریان» کام همه‌مان را تلخ کرد. بعد از فوت مهرداد میناوند، ویدئویی از مراسم تشییع پیکر او منتشر شد که «علی دایی» هم در این مراسم شرکت کرده بود. آقای گل جهان در آن ویدئو، سوار بر خودرویش که یک شاسی بلند مشکی بود به مراسم آمد و مردم از او استقبال کردند.

اسطوره فوتبال تا ۹ یا ۱۰ سال پیش پرادو سوار می‌شد. ۲۸ اسفند سال ۹۰ او در اتوبان نطنز-کاشان دچار سانحه رانندگی شد و بعد از آن، پرادوی سفیدرنگش را کنار گذاشت. مدتی بعد هم تصاویری منتشر شد که او را در حال پورشه‌سواری نشان می‌داد. طبق آخرین شنیده‌های ما، علی دایی حالا یک هاوال H۹ دارد. خودرویی چینی که برخلاف اجناس چینی، قیمت و ظاهر جذابی دارد.

کدام سلبریتی چه ماشینی؟

این خودرو، جسته و گریخته از روی مرسدس‌بنز GL و تویوتا پرادو کپی‌کاری‌هایی کرده است، اما در عین حال می‌توان این خودرو را با موجی از آپشن‌هایش شناسایی کرد. درباره فول بودن آن، همین بس که صندلی‌های جلویی آن ماساژور دارند!

برای پیداکردن قیمت خودروی «علی دایی» هرچه در سایت‌ها گشتیم موردی پیدا نکردیم و بیشتر جا‌ها نوشتند توافقی، شاید، چون تعداد زیادی از آن در ایران وجود ندارد. با این حال، یکی از مدل‌های ۲۰۱۸ آن را در سایت‌های خرید و فروش با قیمت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته بودند.

صندلی ۱۸ حالته پورشه مجیدی
چه کسی؟ فرهاد مجیدی
چه خودرویی دارد؟ پورشه ماکان
خودرویش چقدر می‌ارزد؟ حدود ۶ میلیارد تومان

طبق ویدئویی که چندماه پیش از آمدن فرهاد مجیدی به سازمان لیگ منتشر شد سرمربی بدشانس، اما خوش آتیه استقلال یک پورشه ماکان سوار می‌شود؛ خودروی آلمانی گران‌قیمتی که همراه با پورشه ۷۱۸ باکستر آخرین سری از محصولات پورشه بودند که توانستند به ایران برسند و بعد از آن دروازه واردات بسته شد.

کدام سلبریتی چه ماشینی؟

مدل ۲۰۱۷ پورشه ماکان در سایت‌های خرید و فروش بین ۵ تا ۶ میلیاردتومان قیمت دارد. شاید حداکثر سرعت این خودرو که ۲۲۹ کیلومتر در ساعت است، برای شما هیجان‌انگیز نباشد، اما مصرف سوخت داخل شهرش کمتر از ۵ لیتر در هر صد کیلومتر است و آپشن‌هایش، هوش از سرتان می‌پراند: صندلی ۱۸ حالته اسپرت، گرمکن صندلی جلو و عقب، سرد کن صندلی جلو، سیستم تنظیم ارتفاع خودرو و ….

خودروی مشکی خواننده عشق مشکی
چه کسی؟ رضا صادقی
چه خودرویی دارد؟ پورشه کاین
خودرویش چقدر می‌ارزد؟ ۵ میلیارد

کفش مشکی، پیراهن مشکی، شلوار مشکی، شال مشکی و خودروی مشکی! رضا صادقی را بیشتر با رنگ مشکی می‌شناسیم و صدای غم‌انگیزی که رنگ مشکی را در خود پنهان کرده است. او، همسرش و هردوتا دختر کوچکش حالا به بیماری کرونا مبتلا هستند و برای آن‌ها تندرستی و سلامتی آرزو می‌کنیم. چند سالی است که عکسی از پورشه مشکی و لاکچری رضا صادقی منتشر و خبرساز شده است.

کدام سلبریتی چه ماشینی؟

خواننده جنوبی انگار به تنوع زیادی در خودرو علاقه‌ای ندارد و همچنان همان خودروی قدیمی را سوار می‌شود، یک پورشه کاین مشکی که حالا در سایت‌ها بین ۵ تا ۷ میلیارد تومان قیمت دارد. اگر کمی عکس‌ها و فیلم‌های رضا صادقی را جست‌وجو کنید، تصویر اشک‌های تلخ او بعد از فوت علی انصاریان را پیدا می‌کنید که آقای خواننده سوار بر همین خودرو به خانواده انصاریان تسلیت می‌گوید.

حتی ویدئوی همخوانی رضا صادقی و خانواده‌اش که اوایل شیوع کرونا وایرال شد، سوار بر همین خودروی گران‌قیمت بوده است. حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۸ کیلومتر در ساعت و علاوه بر ویژگی‌های فنی، سیستم صوتی خارق العاده‌ای دارد.

خودروی بال‌دار زیر پای سوپراستار
چه کسی؟ رضا گلزار
چه خودرویی دارد؟ مرسدس بنز SL۵۰۰
خودرویش چقدر می‌ارزد؟ بیش از ۳ میلیارد تومان

قبلا هم بعضی سایت‌ها از خودروی مرسدس بنز SL۵۰۰ فیس‌لیفت (به روز شده از نظر ظاهری) رضا گلزار نوشته بودند که روزگاری فقط یک دستگاه از آن در ایران وجود داشته است! ماجرا، اما وقتی جالب می‌شود که او ۱۲ تیرماه امسال در مراسم افتتاحیه یک مرکز فروش لاکچری قطعات خودرو در تهران حاضر شد که حاشیه‌های زیادی داشت. کشورمان آن زمان درگیر پیک بیماری کرونا و ستاد ملی مقابله با کرونا همان روز‌ها در حال تصمیم‌گیری برای تعطیلی چند روزه تهران بود.

کدام سلبریتی چه ماشینی؟

آقای بازیگر بدون حتی ماسک بر صورتش به محل افتتاحیه رفت که ازدحام مردم را در پی داشت. در فیلمی که از افتتاحیه منتشر شده رضا گلزار با خودروی مرسدس بنز SL۵۰۰ فیس‌لیفت وارد این مراسم می‌شود. خودرویی که نوع ساده و کارکرده آن تا ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون قیمت دارد، اما آپشن‌های جدید که عبارت «فیس‌لیفت» را به مرسدس بنز لاکچری اضافه کرده، قیمت آن را چند صد میلیون بالاتر می‌برد.

حداکثر سرعت این خودرو، ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است، شتاب صفر تا صدش، ۶/۴ ثانیه و از تجهیزاتش می‌توان به گرمکن آینه‌های جانبی، سنسور باران، سقف پانوراما، باز شدن در‌ها بدون استفاده از ریموت و بال عقب آن اشاره کرد. آن‌طور که برخی سایت‌ها نوشته‌اند رضا گلزار دوسال پیش با نشان تجاری «ریزار رووِر» با یک شرکت تجهیز و سفارشی‌سازی خودرو‌ها مشارکت و به صورت رسمی نمایندگی و فروشگاهی از آن را در تهران افتتاح کرده است.

سلبریتی‌های جهان و خودرو‌های لاکچری‌شان

کدام سلبریتی چه ماشینی؟

اگر طرفدار فوتبالیست‌ها هستید، اگر فیلم‌های بازیگر مورد علاقه خارجی‌تان را سفت و سخت دنبال می‌کنید، اگر دنبال زیر و بم زندگی معروف‌ترین آدم‌های جهان هستید، این جدول را ببینید. در فهرست زیر به خودرو‌هایی پرداختیم که معروف‌ترین آدم‌های دنیا سوار می‌شوند.

کدام سلبریتی چه ماشینی؟

ناگفته نماند که بعضی از چهره‌های معروف و ثروتمند دنیا به یک خودرو راضی نمی‌شوند. بعضی از آن‌ها به جمع آوری خودرو‌های لوکس علاقه دارند یا بهتر بگوییم، اعتیاد دارند. ما در این فهرست به معروف‌ترین و خبرسازترین آدم‌ها و خودروهایشان پرداختیم. این خودرو‌ها چقدر قیمت دارند و به پول ما چقدر می‌ارزند؟

منبع: خراسان

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

علم بدون تجربیات و مفاهیم ناتوان است/اغلب طرحهای بافت فرسوده ایران نتیجه مطلوب را نداشته است

به قلم پریسا گنجعلی  دانشجوی دکترای شهرسازی به گزارش کافه ستاره، بررسی سیر تحول سیاست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.