شهاب علیه یاس؛ طرفداران یاس علیه شهاب

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، شهاب مظفری به تازگی در اقدامی سوال برانگیز ویدیویی منتشر کرده است که در آن رپ خوانده و یاس را مورد نقد قرار داده است. شهاب مظفری در این ویدیو اشاره مستقیمی هم به آهنگ سفارشی این رپر داشته است. به اصطلاح فعالان و طرفداران موسیقی رپ، شهاب مظفری با این حرکت به یاس دیس داده است!

شهاب مظفری

واکنش سوال برانگیز شهاب مظفری در حالی رخ می‌دهد که آهنگ «سفارشی» سال‌ها پیش منتشر شده است. مظفری به نوعی خود را نماینده پاپ دانسته و مدعی شده خواندن آهنگ رپ کار ساده‌ای است. آهنگ او با انتقادات کاربران فضای مجازی و خوانندگان رپ رو به رو شده، هرچند دیس شهاب مظفری ترند شبکه‌های اجتماعی شده است.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در این باره در توئیتر خود نوشت: «نشان دادن» یا «دیده شدن»؟ فرقِ یاس با شهاب مظفری همین جاست؛ که یاس «داد میزند» تا «نشان بدهد»، ولی شهاب «التماس میکند» تا «دیده شود» …

شهاب مظفری

آهنگ «سفارشی» یاس سال‌ها پیش مورد توجه عموم قرار گرفته بود، «سفارشی» قرار بود در ابتدا تیتراژ یک سریال باشد و به آسیب‌های فضای موسیقی کشور بپردازد. یاس در این آهنگ نسبت به برخی آثار موسیقی پاپ و مارکتینگ اعتراض می‌کند  واکنش‌های زیادی در آن زمان داشت و بسیاری از رپر‌ها از جمله امیر تتلو از او حمایت کردند.

شیعه‌زاده در روزنامه شهرآرا نوشت: اگر اهل پیگیری خبر‌های حوزه موسیقی باشید، لابد خبر رپ‌خوانی شهاب مظفری را شنیده‌اید. شهاب مظفری خواننده ۳۷ ساله‌ای است که فعالیت جدی خودش را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرد و در سال‌های اخیر با خواندن تیتراژ پایانی سریال ستایش ۳ به شهرت رسید. مظفری اخیرا آهنگی با نام «سفارشی» خوانده است که در آن یکی از خوانندگان مطرح رپ کشور را مورد انتقاد قرار می‌دهد. این‌نوع خواندن را اصطلاحا «دیس» رپ می‌دانند و در دنیای بزرگان موسیقی رپ دارای جایگاه شایان‌توجهی است. دیس در لغت به معنای ضدیت است و زمانی که یک خواننده، علیه دیگری شروع به خواندن می‌کند، اصطلاحا او را دیس کرده و به باد انتقاد گرفته است.

شهاب مظفری

دیس خواندن خوانندگان این‌حوزه، می‌تواند از فردی به‌خصوص نام ببرد یا به‌طور کلی اشتباهات رایج خوانندگان رپ را به آن‌ها گوشزد کند. دیس می‌تواند سازنده و با نقد منصفانه همراه باشد یا توهین‌آمیز و به قصد تخریب طرف مقابل و با استفاده از کلمات ناپسند صورت گیرد. حالا شهاب مظفری در اقدامی بی‌مقدمه و جنجالی «یاس»، خواننده قدیمی و پرطرف‌دار حوزه رپ، را نشانه گرفته است و با الفاظی تحقیرآمیز او را مورد خطاب قرار می‌دهد. ورود آنی شهاب مظفری در دنیای رپ، با شروعی صرفا جنجالی، اما بسیار ضعیف، تنها می‌تواند بیانگر یک چیز باشد: مظفری می‌خواهد دیده شود. هرچند او به هدف خود رسید، اما مردم قطعه «سفارشی» را تنها دست‌مایه شوخی‌های خود قرار دادند و در چنین اوضاعی بعید است مظفری بازهم به سراغ رپ‌خوانی برود.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

صدور قرار جلب به دادرسی برای «تتلو»

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، اطلاعات دریافتی حاکی از این است که برای امیرحسین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.