تمام بازیکنان جذاب و دلبر یورو ۲۰۲۰

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، این یک مطلب فانتزی‌ست درباره جذاب‌ترین ستاره‌های فوتبال در یورو ۲۰۲۰ است. طبیعی هم هست کمی فهرست سلیقه‌ای‌ست و صرفا «جذابیت» و «زیبایی» مبنای انتخاب بوده، قطعا این فهرست کامل نیست، اما صرفا در جایگاه یک مطلب خوشمزه بپذیریدش.

فابیان شار / سوئیس

جذاب ترین

فابیان شار متولد ۲۰ دسامبر ۱۹۹۱ است. قد او ۱۸۶ سانتی‌متر می‌باشد. فابیان شار به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند. این بازیکن در حال حاضر با شماره ۵ برای تیم فوتبال نیوکاسل و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی سوئیس بازی می‌کند.


مارکو وراتی / ایتالیا

جذاب ترین

مارکو وراتی متولد ۵ نوامبر ۱۹۹۲ است. قد او ۱۶۵ سانتی‌متر می‌باشد. مارکو وراتی به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند. این بازیکن در حال حاضر با شماره ۶ برای تیم فوتبال پاری سن ژرمن و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی ایتالیا بازی می‌کند.


جک گریلیش/ انگلیس

جذاب ترین

جک گریلیش متولد ۱۰ سپتامبر ۱۹۹۵ است. قد او ۱۸۰ سانتی‌متر می‌باشد. جک گریلیش به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند. این بازیکن در حال حاضر با شماره ۱۰ برای تیم فوتبال استون ویلا و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی انگلیس بازی می‌کند.


چیرو ایموبیله / ایتالیا

جذاب ترین

چیرو ایموبیله متولد ۲۰ فوریهٔ ۱۹۹۰ است. قد او ۱۸۵ سانتی‌متر می‌باشد. او برای لاتزیو در سری آ و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی ایتالیا بازی می‌کند. او در فصل ۲۰۱۳–۲۰۱۴ با ۲۲ گل زده برای تورینو آقای گل سری آ ایتالیا شد. در سال ۲۰۱۴ به تیم بروسیا دورتموند آلمان پیوست و در تابستان ۲۰۱۵ با قراردادی قرضی راهی سویا شد. وی در سال ۲۰۱۶ به لاتزیو پیوست.


لئوناردو اسپیناتزولا / ایتالیا

جذاب ترین

لئوناردو اسپیناتزولا با ملیت کشور ایتالیا، متولد ۲۵ مارس ۱۹۹۳ است. قد او ۱۸۶ سانتی‌متر می‌باشد. لئوناردو اسپیناتزولا به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به یوونتوس، امپولی، لانچانو، سیه‌نا، آتالانتا، ویچنزا و پروجا اشاره کرد. او یکی از بهترین‌های جام بود، اما در بازی ایتالیا و بلژیک در یک چهارم نهایی دچار مصدومیت شد و دیگر نتوانست به کار ادامه دهد.


ناصر چادلی / بلژیک

جذاب ترین

ناصر چادلی متولد ۲ اوت ۱۹۸۹ است. قد او ۱۸۷ سانتی‌متر می‌باشد. ناصر چادلی به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند. او همچنین سابقه بازی در تیم ملی مراکش را در رده‌های پایین‌تر دارد. این بازیکن در حال حاضر با شماره ۱۱ برای تیم فوتبال باشاک‌شهیر و همچنین تیم ملی کشور خود یعنی بلژیک بازی می‌کند.


فرانچسکو آچربی / ایتالیا

جذاب ترین

فرانچسکو آچربی متولد ۱۰ فوریه ۱۹۸۸ است. قد او ۱۹۲ سانتی‌متر می‌باشد. فرانچسکو آچربی به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند. او که در سال ۲۰۱۳ به سرطان مبتلا شده بود، ۸ سال پس از آن در یورو در ترکیب تیم ملی ایتالیا می‌درخشد. آچربی در مسابقات باشگاه‌های نیز نمایش درخشانی را در ساسولو و پس از آن در لاتزیو در این سال‌ها از خود نشان داد و سال گذشته به یکی از دفاع‌های برتر سری‌آ نام گرفت.


تیمو ورنر/ آلمان

جذاب ترین

تیمو ورنر متولد ۶ مارس ۱۹۹۶ است. قد او ۱۸۱ سانتی‌متر می‌باشد. تیمو ورنر به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند. او نقش زیادی در قهرمانی تیم آلمان در جام کنفدراسیون‌ها داشت و با زدن ۳ گل، برنده کفش طلایی تورنمنت شد. او در حال حاضر با شماره ۱۱ برای تیم فوتبال چلسی بازی می‌کند.


کریستیانو رونالدو / پرتغال

جذاب ترین

کریستیانو رونالدو فوتبالیست محبوب متولد ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ است که در سراسر دنیا طرفداران بی شماری دارد. او با مهارت‌ها و تکنیک‌های بی نظیر خود موفق شده رکورد‌های زیادی را در فوتبال جابه جا کند و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود. کریس رونالدو یکی از سریع‌ترین فوتبالیست‌های جهان به شمار می‌رود و همچنین رکورد بلندترین پرش در بین فوتبالیست‌های جهان را نیز به خود اختصاص داده است.


الیویه ژیرو / فرانسه

جذاب ترین

الیویه ژیرو متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۸۶ است. قد او ۱۹۳ سانتی‌متر می‌باشد. الیویه ژیرو به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند. این بازیکن در حال حاضر با شماره ۱۸ برای تیم فوتبال چلسی بازی می‌کند. بهترین گلزن لیگ فرانسه در آخرین فصل حضورش در لیگ ۱ و به عنوان جذاب‌ترین بازیکن فوتبال این کشور انتخاب شد.


ماتیس د لیخت / هلند

جذاب ترین

ماتیس د لیخت متولد ۱۲ اوت ۱۹۹۹ است. قد او ۱۸۹ سانتی‌متر می‌باشد. ماتیس د لیخت به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند. او در ۱۹ سالگی عنوان جوان‌ترین کاپیتان تیم آژاکس را به دست آورده و جوانترین کاپیتان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است. او در حال حاضر با شماره ۴ برای تیم فوتبال یوونتوس بازی می‌کند.


امیل فورسبرگ / سوئد

جذاب ترین

امیل فورسبرگ متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۹۱ است. قد او ۱۷۹ سانتی‌متر می‌باشد. امیل فورسبرگ در سال ۲۰۱۴ به عنوان بهترین هافبک سال سوئد انتخاب شد. فورسبرگ در جریان پیروزی ۳-۲ سوئد مقابل لهستان ۷۷ دقیقه بازی کرد و دو گل برای سوئد به ثمر رساند عملکرد او نقش مهمی در صعود سوئد به عنوان صدرنشین گروه E داشت.


آندریاس کریستنسن/ دانمارک

جذاب ترین

آندریاس کریستنسن متولد ۱۰ آوریل ۱۹۹۶ است. قد او ۱۸۸ سانتی‌متر می‌باشد. آندریاس کریستنسن به عنوان مدافع برای تیم خود بازی می‌کند. او در حال حاضر با شماره ۴ برای تیم فوتبال چلسی بازی می‌کند.


میسون مونت / انگلیس

جذاب ترین

میسون مونت متولد ۱۰ ژانویه ۱۹۹۹ است. قد او ۱۷۸ سانتی‌متر می‌باشد. میسون مونت به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند. از باشگاه‌هایی که در او بازی کرده‌است می‌توان به چلسی، ویتس، و دربی کانتی اشاره کرد. او در حال حاضر با شماره ۱۹ برای تیم فوتبال چلسی بازی می‌کند.


رحیم استرلینگ / انگلیس

جذاب ترین

رحیم استرلینگ متولد ۸ دسامبر ۱۹۹۴ است. قد او ۱۷۰ سانتی‌متر می‌باشد. او به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند. او در حال حاضر با شماره ۷ برای تیم فوتبال منچستر سیتی بازی می‌کند. زندگى کریم استرلینگ از آغاز با دشوارى هاى فراوانى به همراه بوده است، این بازیکن جامائیکایی الاصل در یکى از مناطق خطرناک کینگستون پایتخت جامائیکا تحت حمایت مادربزرگ خود بزرگ شده است.


پاتریک شیک / چک

جذاب ترین

پاتریک شیک متولد ۲۴ ژانویه ۱۹۹۶ است. قد او ۱۸۷ سانتی‌متر می‌باشد. پاتریک شیک به عنوان مهاجم برای تیم خود بازی می‌کند و او در حال حاضر با شماره ۱۴ برای تیم فوتبال بایر لورکوزن بازی می‌کند. پاتریک شیک بازیکن سریع، قدرتمند، سختکوشی و چالاکی است و به دلیل توانایی خود در استفاده از بدنش در نگه داشتن توپ  شناخته شده‌ است.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.