کیوان.الف، متجاوز سریالی: خوب کاری کردم!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره،روزنامه همشهری در شماره امروز خود در گزارشی آخرین وضعیت پرونده کیوان.الف، متجاوز سریالی را بررسی کرده است.

در این گزارش آمده: 

* بازپرس دادسرای امنیت اخلاقی تهران پس از چند‌ماه تحقیقات همه‌جانبه و مفصل برای کیوان‌.الف، متجاوز سریالی دختران دانشجو، به اتهام افسادفی‌الارض قرار جلب به دادرسی صادر کرد.

* با صدور این قرار از سوی قاضی روح‌الله رضاپورگتابی، این پرونده به دادگاه انقلاب فرستاده و متهم به اتهام افسادفی‌الارض محاکمه خواهد شد. این در حالی است که بخشی از پرونده که مربوط به اتهام تجاوز به عنف است، به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال و در آنجا رسیدگی خواهد شد.

* کیوان.الف متهم است که طی ۱۰سال فعالیت مجرمانه، با ریختن طرح دوستی با دختران، مخصوصا دختران دانشجو آنها را به خانه‌اش کشانده و پس از خوراندن نوشیدنی مسموم، به آنها تجاوز می‌کرد. پس از دستگیری او، رسیدگی به پرونده‌اش در شعبه سوم دادسرای امنیت اخلاقی تهران آغاز شد و این در حالی بود که با انتشار خبر دستگیری این فرد، ۲۰نفر از دخترانی که در دام سیاه او گرفتار شده بودند از وی شکایت کردند. ۱۰نفر از این افراد با مراجعه به دادسرا و مواجهه حضوری با متهم او را شناسایی و شکایتشان را مطرح کردند و ۱۰نفر دیگر که برخی از آنها ساکن خارج از کشور هستند تلفنی با دادسرا تماس گرفته و ماجرایی را که برایشان اتفاق افتاده بود شرح دادند.

* درحالی‌که رسیدگی به این پرونده ادامه داشت، کیوان.الف به اندرزگاه زندان اوین منتقل شد تا اینکه چند روز پیش به بازپرس پرونده خبر رسید که او در جریان درگیری با تعدادی از زندانیان جرایم سیاسی در این اندرزگاه مصدوم شده است. به‌گفته زندانیانی که به این متهم حمله کرده بودند، کیوان.‌الف در زندان قلدری کرده بود و وقتی آنها نسبت به جرایمی که مرتکب شده بود به او اعتراض کردند، او مدعی شده بود که «خوب کاری کردم، هر وقت با خانواده شما این کار را کردم، شما بیایید و حرف بزنید.»

* آنها نیز به همین دلیل با او درگیر شده بودند که در جریان این درگیری متهم که دچار جراحت جزئی شده بود به بهیاری زندان منتقل و مدوا شد و پس از آن بازپرس پرونده دستور انتقال او به بند دیگری را صادر کرد.

* رسیدگی مقدماتی به پرونده کیوان‌.الف به‌دلیل تعداد زیاد شاکیان و پیچیدگی‌های پرونده چند‌ماه به طول انجامید تا اینکه چند روز پیش، متهم از زندان برای اخذ آخرین دفاع به دادسرا انتقال یافت و در مقابل بازپرس رضاپور گتابی قرار گرفت.

* در جریان این جلسه و مطابق ماده۲۸۶ قانون مجازات اسلامی که در بخشی از آن آمده: اگر فردی «سبب اشاعه‌ فساد یا فحشا در حد وسیع گردد، مفسد فی‌الارض محسوب و به اعدام محکوم می‌گردد»، اتهام افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد و فحشا در حد وسیع با توجه به اقداماتی که متهم انجام داده از طریق دعوت دختران به منزل خود، خوراندن نوشیدنی‌های مسموم به آنها، بی‌هوش و کم‌هوش کردن و تجاوز به آنها، به وی تفهیم شد.

* کیوان‌.الف اما این اتهام را رد کرد و در آخرین دفاعیات خود در مرحله بازپرسی، منکر تجاوز به عنف به شاکیان شد و گفت که آنها با رضایت خودشان به خانه‌اش آمده و مشروب خورده‌اند. او همچنین مدعی شد که در نوشیدنی آنها هیچ داروی بیهوشی نریخته و برخی از آنها آنقدر مشروبات الکلی خورده بودند که به خواب رفته بودند و در این شرایط وی با آنها رابطه جنسی برقرار کرده بود.

* اعترافات متهم در حالی بیان می‌شد که او در جریان تحقیقات به برقراری رابطه جنسی با حدود ۵۰دختر با این شگرد اقرار کرده بود اما تنها ۲۰نفر حاضر به طرح شکایت شده بودند.

* در این شرایط بود که بازپرس پرونده پس از شنیدن و ثبت آخرین دفاعیات متهم برای او به اتهام افسادفی‌الارض قرار جلب به دادرسی صادر کرد و به این ترتیب بخشی از پرونده برای رسیدگی به این اتهام به دادگاه انقلاب و بخش دیگری از پرونده برای رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده خواهد شد.

* آنطور که قربانیان مطرح کرده بودند، متهم دانشجوی رشته باستان‌شناسی بود که پس از آشنایی با دختران دانشجو در دانشگاه یا فضای مجازی، آنها را به خانه خود دعوت می‌کرد، برایشان مشروبات الکلی سرو می‌کرد و آنها پس از نوشیدن از هوش می‌رفتند و وقتی هم به هوش می‌آمدند متوجه می‌شدند که به آنها تجاوز شده است. همین روایت‌های افشاگرانه که احساسات عمومی جامعه مخصوصا زنان و دختران را جریحه‌دار کرده بود، باعث شد که مأموران پلیس امنیت عمومی، با دستور قضایی وارد عمل شده و متهم را دستگیر کنند.

* درحالی‌که خبر دستگیری کیوان.الف، جنجال زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به‌وجود آورده بود و هر روز شاکیان تازه یکی بعد از دیگری برای طرح شکایت راهی دادسرا می‌شدند، مهرماه امسال که مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی میهمان سردار حسین‌ رحیمی، فرمانده انتظامی پایتخت بودند، یکی از معاونان رئیس پلیس تهران در این دیدار به بیان جزئیاتی از ابعاد پرونده کیوان.الف پرداخت. وی گفت که شواهد نشان می‌دهد متهم به بیش از ۳۰۰دختر طی ۱۰سال تجاوز کرده و در این زمینه فیلم‌هایی نیز از مخفیگاه او کشف شده است.

* شاید کشف همین فیلم‌ها بود که در نهایت باعث شد کیوان‌.الف ارتباط جنسی با حدود ۵۰نفر از طعمه‌هایش را قبول کند اما به‌رغم اعترافات او، تنها ۲۰نفر حاضر به طرح شکایت از وی شدند.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

ماجرای سندزدن خانه ۵میلیاردی به نام یک سگ

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «زن و شوهری که فرزندی نداشتند با حضور در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.