ماجرای اخاذی۵۰۰ میلیونی محسن افشانی

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، چندی است که محسن افشانی بازیگر سابق و حاشیه ساز این روزهای فضای مجازی دست به اقدامات عجیبی در فضای مجازی زده و این اقدامات را مورد تائید دستگاه قضا علی الخصوص نماینده دادستان می داند.

 افشانی که اخیرا از کرونای خود خبر داده و بلافاصله در اقدامی عجیب با وجود این بیماری با پرواز به استانبول سفر کرد در یک فایل صوتی قصد دارد تا اخاذی ۵۰۰ میلیونی از یک شرکت صورت دهد و این اقدام خود را مورد تائید رسول قهرمانی نماینده دادستان تهران در پرونده های کلان اقتصادی می داند.

اینکه این بازیگر پرحاشیه اقدامات خود را منتسب به نماینده دادستان دانسته و بی پرده از هماهنگی خود با رسول قهرمانی سخن به میان می آورد نکته است که دستگاه قضایی و امنیتی کشور باید به آن ورود کنند تا اینگونه افراد با سوء استفاده از نام خادمین مردم دست به شیادی و کلاهبرداری نزنند.

جالب اینجاست که در پیگیری های بعمل آمده ، رسول قهرمانی نماینده دادستان که نام وی در پرونده های حسین هدایتی و اکبر طبری بر زبان ها افتاد، هیچ اطلاعاتی از سوء استفاده های محسن افشانی نداشت.

با این وجود ورود پلیس امنیت و اطلاعات کشور به این موضوع و برخورد با افرادی که از نام مسئولین و خادمین دستگاه قضا برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کنند ضروری به نظر می رسد.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مهوش وقاری: هرگز مادر نشدم اما حس مادر بودن را به خوبی درک می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «رقیه چهره‌آزاد» با مادر، «حمیده خیرآبادی» با پدرسالار، «بی‌بی» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.