ماجرای سندزدن خانه ۵میلیاردی به نام یک سگ

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «زن و شوهری که فرزندی نداشتند با حضور در یک دفتر مشاور املاک خانه‌ای ۵میلیاردی را به نام سگ‌شان به اسم چستر کردند.» فیلم کوتاهی با این مضمون چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شود و بازتاب‌های اغلب مختلفی داشته است. تا جایی که معاون دادستان تهران عصر دیروز خبر از پلمپ بنگاهی را داد که قرارداد فاقد اعتبار منعقد کرده بود.
به گزارش همشهری، این فیلم ۷۰ثانیه‌ای از اواخر هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و بینندگان زیادی داشت. فیلم کوتاه با حرف‌های یک مرد که ظاهرا مشاور املاک است شروع می‌شود. او ماجرا را اینطور توضیح می‌دهد که « امروز سه‌شنبه، ۲۴مردادماه، آقای … زحمت کشیدند یک آپارتمان ۵میلیاردی به متراژ ۷۲متر در پونک از مجموعه ما خریداری کردند و قرارداد آن به نام آقای چستر است.» اشاره این مرد به سگی است که روی میزش نشسته است. مشاور املاک در ادامه برگه‌ای را به‌عنوان شناسنامه سگ به دوربین نشان می‌دهد و می‌گوید:« این شناسنامه آقای چستر است و قرار است او در این آپارتمان زندگی کند. لطفا امضا کنید.» در ادامه زن میانسال پنجه سگ را در استامپ زده و به نشانه امضا به پایین قرارداد می‌زند.

بازتاب خانه آقای چستر
انتشار این فیلم کوتاه بازتاب گسترده‌ای داشت. عده‌ای از روی سادگی آن را باور کردند و به سگ غبطه خوردند. اما عده‌ای دیگر به این سادگی ماجرا را باور نکردند. آنها معتقد بودند که اصلا نمی‌شود ملکی را به نام یک سگ زد و فیلم منتشر شده پشت پرده‌ای خاص دارد. عده‌ای دیگر هم به این ماجرا در حد یک سرگرمی و شوخی نگاه می‌کردند. برای چند روز این فیلم نقل شبکه‌های اجتماعی بود و همه کم و بیش درباره آن صحبت می‌کردند تا اینکه در ادامه معلوم شد فیلم فقط یک ترفند برای مشهورشدن مشاور املاک و جذب مشتریان بیشتر بوده است. او با این هدف سناریویی عامه‌پسند و در عین حال جنجالی نوشته و در فیلمی ۷۰ثانیه‌ای توانسته بود ذهن کاربران شبکه‌های اجتماعی را برای چند روز به‌خود درگیر کند.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

این پسر از زنان و مردان فیلم سیاه تهیه می‌کرد/ اعتـراف روباه پــارک دانشــــــــجو

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پسر جوان که با نقشه شیطانی وارد خانه طعمه‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.