برنامه جناب‌خان ساخته می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور این روزهای جناب‌خان در تلویزیون با استقبال بسیاری از مخاطبان همراه شد. گواه این نکته هنرنمایی چند قسمته این عروسک جذاب در برنامه «جام آرزوها» بوده است.

برنامه‌ای که البته قرار بود محمد بحرانی یا همان جناب‌خان چند قسمت حضور داشته باشد. این حضور علاوه بر حمایت بسیاری از مخاطبان و اعلام رضایت در فضای‌مجازی با حواشی‌ای هم همراه بود که بارزترین این حاشیه‌ها، شایعه دستمزد عجیبی بود که در فضای‌مجازی پخش شد.

او چندی بعد در جریان اجرای برنامه در جشنواره آگهی‌های بازرگانی شوخی‌ کنایه‌آمیزی هم با رییس صداوسیما داشت که آن هم با بازتاب‌های گسترده‌ای همراه شد.

بحرانی خیلی اهل مصاحبه نیست اما در مواجهه با این سوال که آیا چنین دستمزدهایی حقیقت دارد یا خیر؟ ترجیح داد گفت‌وگویی نکند و به همان لبخند همیشگی‌اش بسنده کند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد تلویزیون خصوصا شبکه نسیم از چنین بودجه‌هایی برخوردار نیست بتواند دستمزد چند صد میلیونی برای چند قسمت به جناب‌خان پرداخت کند.

قرار است حضور این عروسک جذاب در تلویزیون با ساخت یک برنامه اختصاصی که خود جناب‌خان در محوریت بیشتری باشد استمرار پیدا کند.

معلوم نیست این برنامه چه زمانی آماده و پخش خواهد شد و از چه شبکه‌ای سردرمی‌آورد؛ اما هرچه هست می‌تواند با فضای سرگرم‌کننده و جذابی که این شخصیت عروسکی برای مخاطبان دارد، لحظات خوشی را برای آنتن سیما رقم بزند.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

موج زمستانه بازیگران مجری در تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سال ۱۴۰۱ تلویزیون تحت تاثیر فضای جامعه، برای استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.