چرا مرجان محتشم در اوج شهرت دور بازیگری را خط کشید؟

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «پس ازباران» یکی از سریال‌های موفق تلویزیون است که زمینه به شهرت رسیدن بازیگری به نام «مرجان محتشم» را فراهم کرد. او تا پیش از حضور در این سریال و ایفای نقش «خانم کوچیک» در هفت سریال تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سریال‌ «فکر پلید» ساخته محسن شامحمدی اشاره کرد.

محتشم در سال ۱۳۷۸ برای بازی در سریال «پس از باران» دعوت شد تا ایفاگر نقش کاراکتری به نام «خانم کوچیک» باشد. استقبال گسترده از این سریال موجب شد تا محتشم خیلی زود به شهرت برسد.
او در ادامه بلافاصله جذب سینما شد که ماحصل آن بازی در فیلم «رز زرد» بود. این فیلم به کارگردانی داریوش فرهنگ و با بازی امین حیایی می‌توانست مسیر محتشم را در سینما هموار کند. اما با وجود موفقیت تجاری فیلم، این اتفاق برای او نیفتاد. تا «رز زرد» تبدیل به اولین و آخرین تجربه مهمم سینمایی این بازیگر نوظهور شود.

مرجان محتشم بعد از این تجربه سینمایی مسیرش را دوباره به سمت تلویزیون کج کرد و در سریال «ریحانه» به کارگردانی سیروس مقدم عهده‌دار نقش «آسیه» شد. این سریال اگرچه به مانند «پس از باران» دیده نشد، اما بار دیگر محتشم را در کانون توجه قرار داد. همکاری موفق با سیروس مقدم در سریال «ریحانه» موجب شد تا این کارگردان از مرجان محتشم برای سریال بعدی خود «پرواز در حباب» دعوت به کار کند. این سریال با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

حضور در دو سریال موفق و پرمخاطب مرجان محتشم را بار دیگر احیا کرد و شرایط را برای حضور پرقدرت او مهیا ساخت. اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و «پرواز در حباب» تا به اینجا به آخرین تجربه بازیگری او تبدیل شده است. محتشم پس از ۹ سال دوری از فضای سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی مهران مدیری حاضر شد. او در آنجا برای نخستین بار دلیل کناره‌گیره‌اش از فعالیت‌های بازیگری را بازگو کرد و گفت : «همیشه تاکیدم بر این بود که کم‌کار کنم و این را ثابت کردم. خدا را شاکرم که از همان ابتدای فعالیت، مورد لطف مردم قرار گرفتم؛ اما همین اظهار لطف‌ها هم نتوانست آن گزیده‌کاری را از من بگیرد. متأسفانه روزهای پایانی سال ۹۱ پدرم و دو سال بعد برادرم و هشت ماه پیش مادرم را از دست دادم. همه این اتفاقات تلخ باعث شد، مدت طولانی را کار نکنم. البته که در این سال‌ها دوران طلایی را برای کار هنری از دست دادم اما پشیمان نیستم.»

سریال «پس از باران» از محصولات شبکه سه سیماست که پخش آن در سال ۱۳۷۹ آغاز و در سال ۱۳۸۰ به پایان رسید. در این سریال علاوه بر مرجان محتشم بازیگرانی چون کتایون ریاحی، محمود پاک نیت، صبا کمالی، مهوش صبرکن، شهاب حسینی، رحیم نوروزی و امیر آتشانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. پس از باران هرشب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی فیلم می رود.

 

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

موج زمستانه بازیگران مجری در تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سال ۱۴۰۱ تلویزیون تحت تاثیر فضای جامعه، برای استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.