ژیلا صادقی : خودم از اجرا فاصله گرفته بودم و حالا دوباره برگشتم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ژیلا صادقی مجری باتجربه تلویزیون که چند سالی از عرصه اجرا دور بود، قرار است به زودی با اجرای برنامه زنده «سلام صبح‌بخیر» به قاب تلویزیون برگردد.

او در گفت وگویی که به تازگی با خبرگزاری تسنیم انجام داده درباره این غیبت چندساله گفته است :«برخی عنوان می‌کنند تلویزیون بعد از ۴ سال  به من اجازه اجرا داد و کنار گذاشتن پایان یافته است. این مساله از اساس غلط است چراکه من خودم چهار سال کنار نشستم تا بتوانم اتفاقات اخیری را که برخی از هنرمندان غیرحرفه‌ای در زندگی شخصی‌ام ایجاد کردند، پیگیری قضایی و حقوقی کنم؛ شکایت از یک پلتفرم و برخی از هنرمندان به دادگاه پروسه زمان‌بری بود، از طرفی دیگر در ایام کرونا گروهی به‌نام «یونا» راه انداختم و هنرجویان بسیاری را که در آن ایام حال خوبی نداشتند و علاقه بودند اجرا کنند و این حرفه را یاد بگیرند به‌صورت آنلاین درس دادم و از طرفی درگیر دادگاه و پروسه حقوقی هم شدم.»

صادقی در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرده : «این‌طور نبود تلویزیون مرا کنار گذاشته باشد، اتفاقاً در طول این چند سال چندین بار دعوت شدم اما  هر بار که دعوت شدم این پاسخ را می‌دادم دلم می‌خواهد همان ژیلا صادقیِ پرانرژی و صادق همیشگی باشم؛ نمی‌خواهم نقش بازی کنم، چون به دلیل برخی مسائل شخصی واقعاً حال خوبی نداشتم.»

 او صحبت‌هایش در این زمینه را اینطور جمع بندی کرده و گفته :«می‌دانید در طول این سال‌های کارِ اجرا، هیچ‌وقت آدم پرسروصدا و پرهیاهوهایی نبودم و عاشق کارم بودم با کارم و انرژی‌ام حاشیه‌ساز بودم نه با حواشی‌ای که مرا مطرح کند. الآن حکمم را گرفتم و حال خوبی دارم. »

فصل جدید برنامه «سلام صبح بخیر» قرار است از شنبه هفته آینده با ساختاری جدید با اجرای ژیلا صادقی به شکل زنده از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح روی آنتن برود.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

موج زمستانه بازیگران مجری در تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سال ۱۴۰۱ تلویزیون تحت تاثیر فضای جامعه، برای استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.