امین حیایی در باشگاه بفروش‌ها

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، با تداوم موفقیت فیلم‌های کمدی در گیشه، از چهارشنبه هفته گذشته فیلم کمدی جدیدی به سینما آمد به نام «هاوایی» ساخته بهمن گودرزی با بازی امین حیایی و امیر جعفری که در روز نخست اکرانش با ۸۱سالن، ۵۲۹میلیون تومان فروخت و ۹هزارو۱۵۰ تماشاگر داشت. این در حالی است که فروش افتتاحیه «فسیل» با ۱۷۴سالن حدودا ۳۵۵میلیون تومان بود و ۹هزارو۱۸۷تماشاگر جذب کرد. دیگر فیلم پرفروش امسال یعنی «هتل» در روز نخست اکرانش با ۹۲سالن ۴۱۰میلیون تومان در گیشه فروخت و ۷هزارو۳۵۰تماشاگر داشت. البته «فسیل» و حتی «هتل» از «هاوایی» بلیت ارزان‌تری داشتند. مدت‌هاست که گیشه سینماها به ژانر کمدی تعلق دارد و مدیران سینمایی هم حامی جدی اکران فیلم‌های کمدی‌اند.

حیایی، ورسیون سده جدید
آخرین فیلمی که از امین حیایی در سینما به نمایش درآمد، «چشم‌وگوش‌بسته» ساخته فرزاد مؤتمن در آبان۱۳۹۸ بود که استقبال نسبتا خوبی از آن شد. بعد از آن فیلمی از حیایی در اکران عمومی، به روی پرده نرفت. «هاوایی» در واقع نخستین فیلمی با بازی حیایی است که در سده پانزدهم هجری شمسی اکران عمومی می‌شود و بازیگری که در دهه۱۳۸۰ یکی از پولسازترین بازیگران سینمای ایران بود، در ۵۳سالگی درحالی‌که فضای اجتماعی و فرهنگی جامعه تغییر کرده و سینما نیز از این تغییرات متأثر شده، باید با رقبای جدیدی مثل پژمان جمشیدی و بهرام افشاری رقابت کند. استقبال از «هاوایی» در آخر هفته گذشته نشان داد که حیایی هنوز در میان سینماروها محبوب است و در شرایطی که فیلم‌های کمدی روی دور فروش هستند، فیلم جدید او هم می‌تواند در میان فیلم‌های پرفروش امسال جایی داشته باشد.

رقابت در میانسالی
جز حیایی، امیر جعفری هم در این فیلم حضور دارد که در چند سال اخیر کمدی‌های پرفروشی همچون «سگ‌بند»، «گشت۳» و «چهارانگشت» را روی پرده داشته است. «سگ‌بند» که برنامه نوروز۱۴۰۱ سینماها بود، هشتمین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است. در سال‌های اخیر، چرخه کمدی‌های رفاقت مردانه فروش خوبی در گیشه دارد و شاید زوج حیایی و جعفری هم بتوانند یکی از پرفروش‌های این چرخه را امسال به نام خودشان سند بزنند. حیایی ۵۳ساله و جعفری ۴۹ساله هر دو از رقبای دیگرشان مثل پژمان جمشیدی، بهرام افشاری و محسن کیایی بزرگ‌ترند و تنها از رضا عطاران ۵۵ساله که در «ویلای ساحلی» کیانوش عیاری در کنار پژمان جمشیدی، حضور دارد، جوان‌ترند.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.