خشم مجری فوتبال۱۲۰ از ماموران ایست بازرسی/ ۴۰ دقیقه ماشینم را گشتید الان آدم‌های خوشحال‌تری هستید؟

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ابوطالب حسینی که با حضور در برنامه خندوانه و مسابقه خنداننده‌شو معروف شد، پس از پیوستن به تیم عادل فردوسی‌پور در برنامه فوتبال ۱۲۰ بخش «فان» را اجرا می‌کرد. او سال گذشته از صداوسیما کنار گذاشته و ممنوع‌التصویر شد.

حسینی هرچند در این سال‌ها بیش‌تر با فعالیت‌های طنز اینستاگرامی به‌عنوان یک واینر شناخته می‌شود، اخیرا اجرای یک برنامه ورزشی زنده در یکی از پلتفرم‌های پخش اینترنتی را هم برعهده گرفته است.

صبح امروز ابوطالب حسینی در کانال تلگرامی خود اتفاقی را روایت کرد و نوشت: امروز بعد از این‌که یارو تو ایست بازرسی [گند زد] تو اعصاب ما و آخرم بعد ۴۰ دقیقه چیزی پیدا نکرد تو ماشین، می‌خواستم بهش بگم الان آدم خوشحال‌تری هستی؟ امشب بری خونه احساس بهتری داری نسبت به خودت؟ حس قدرتت ارضا شد؟ دو سه نفری تو ماشین همیشه کثیف و شلوغ من حتی سطل آشغال رو هم ریختن بیرون؛ کاش چیزی همراهم بود می‌دادم می‌گفتم اینو بگیرین بگین تو ماشین پیدا کردین عشق کنین!

این کمدین ادامه داد:‌ کاش واسه رفقای خودتون لااقل ۴ تا برنامه سرگرمی تدارک ببینین اونجا بیشتر بیسیم ببینن که تفریح‌شون بازی با اعصاب ما نباشه. ما به اندازه کافی [گند خورده] تو اعصاب و روح و روان و عمر و جوونی و زندگیمون؛ نمی‌دونم چجوری جای خالی پیدا می‌کنید و باز…

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

موج زمستانه بازیگران مجری در تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سال ۱۴۰۱ تلویزیون تحت تاثیر فضای جامعه، برای استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.