بازگشت گلزار به تلویزیون با پانتومیم؟

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، دو روز قبل ویدئویی از گفت‌وگوی کوتاه محمدرضا گلزار با یکی از طرفدارانش در اینستاگرام منتشر شد که در این ویدئو، گلزار از اجرای یک مسابقه پانتومیم در تلویزیون خبر می‌داد. اسفند ۱۴۰۱ در همین صفحه نوشتیم که شنیده‌ها حاکی از رایزنی برای سپردن اجرای برنامه تحویل سال به این بازیگر است. سپس گلزار در صفحه اینستاگرامش، اجرای برنامه تحویل سال را تکذیب کرد. حالا پس از گذشت چند ماه، محمدرضا گلزار خبر از بازگشت خود به تلویزیون داده است. این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده و جزئیات آن مشخص نیست. گلزار پس از اولین و آخرین حضورش در تلویزیون با مسابقه «برنده باش» تا امروز چه مسیری را طی کرده است؟
شکست با «هفت خان» و «گیسو»
محمدرضا گلزار سال ۹۷ با مسابقه اطلاعات عمومی «برنده باش» وارد عرصه اجرا شد و پا به تلویزیون گذاشت. این مسابقه زمستان ۹۷، با ۴۸ درصد بیننده در رتبه دومین برنامه پرمخاطب تلویزیون پس از «خندوانه» جای گرفت و نوروز ۹۸ نیز پس از «عصر جدید»، جایگاه دومین برنامه پربیننده تلویزیون را به دست آورد، بنابراین مورد توجه قرار گرفت، اما به دلیل شائبه قمار بودن آن، از کنداکتور خارج و پخش آن متوقف شد. گلزار نوروز ۱۴۰۰ با مسابقه‌ای مشابه به نام «هفت خان» به نمایش خانگی رفت و تجربه‌ای شبیه «برنده باش» داشت، اما این مسابقه فاقد اتفاق جدیدی بود و آن زمان، در آخرین رتبه پربیننده‌ترین‌ تولیدات نماوا، جای داشت. گلزار سال ۱۴۰۰ با مجموعه ناتمام و شکست‌خورده «گیسو» نیز موفقیتی به دست نیاورد. گلزار در سال‌های اخیر از عرصه بازیگری دور بوده و مدتی پیش نیز ازدحام جمعیت برای دیدار با او در یک مرکز خدمات موبایل، باعث شد حاشیه‌هایی برای او به وجود بیاید.
تصمیم پرریسک بازگشت به تلویزیون
گلزار حالا پس از مدتی غیبت در سینما و فعالیت حرفه‌ای، قصد دارد با اجرای یک مسابقه جدید به تلویزیون بازگردد. هنوز جزئیات این مسابقه مشخص نیست، اما در صورت بازگشت او به تلویزیون، اگر نتیجه موفقیت‌آمیز باشد، ناکامی‌های اخیر او در ذهن مخاطبان کمرنگ خواهد شد و گلزار این فرصت را خواهد داشت تا پس از چند سال، به دوران موفق خود برگردد، اما اگر نتیجه به شکست منتهی شود، ناکامی دیگری در کارنامه او ثبت خواهد شد. باید دید این مسابقه تبدیل به برگ برنده‌ای برای تلویزیون خواهد شد و محمدرضا گلزار می‌تواند به واسطه آن محبوبیت و موفقیت به دست آورد یا خیر.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

موج زمستانه بازیگران مجری در تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سال ۱۴۰۱ تلویزیون تحت تاثیر فضای جامعه، برای استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.