مبارزه «بازپرس» عادل با فساد اقتصادی

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سریال «بازپرس» پس از مجموعه‌هایی مانند «سارق روح»، «ترور خاموش»، «خانه امن» و «سرجوخه»، جدیدترین ساخته معمایی و پلیسی احمد معظمی است که از شنبه هفته گذشته روی آنتن شبکه یک رفته است. محسن قصابیان بازیگر اصلی این مجموعه است و چهره‌های زیادی نیز به تدریج با روایت پرونده‌های قضایی مختلف در «بازپرس»، وارد قصه خواهند شد. سریال جدید معظمی با پرونده فساد اقتصادی یک آقازاده آغاز شد و در ادامه هم به پرونده‌های دیگری در حوزه مفاسد اقتصادی می‌پردازد.
شروع خوب و پرماجرا
سریال «بازپرس» در ادامه مجموعه‌های «بی‌همگان» و «بی‌نشان» که پاییز ۱۴۰۱ روی آنتن رفتند و به موضوعاتی مانند آقازادگی، فساد اقتصادی و رانت‌خواری پرداختند، با چنین مضامینی تولید شده است. شخصیت اصلی این سریال یک بازپرس به نام «صدرا» است که با پیگیری پرونده واردات برنج آلوده به کشور، به یک آقازاده می‌رسد و بی‌توجه به تهدیدها و سفارش‌ها برای چشم‌پوشی از این موضوع، خطرات را به جان می‌خرد تا عدالت را برقرار کند. «بازپرس» از همان نقطه شروع سراغ روایت قصه رفت و داستان آن از همان دقایق اولیه آغاز شد، بنابراین مخاطب خیلی زود در جریان حال و هوای قصه قرار گرفت. «بازپرس» با پرونده فساد اقتصادی یک آقازاده شروع پرهیجانی داشت و فعلا در قسمت‌های اولیه توانسته مخاطب را با قصه همراه کند. واقعی بودن پرونده‌ها هم امتیازی برای «بازپرس» محسوب می‌شود و جذابیت قصه را بالا می‌برد.
روابط خانوادگی نمایشی
یکی از نقاط ضعف سریال «بازپرس»، روابط کلیشه‌ای و تصنعی «صدرا» با همسرش است. با توجه به آن چه در قسمت‌های اولیه دیدیم، این دو شخصیت در ارتباط با یکدیگر دچار هیچ چالشی نیستند و اختلاف نظر هم ندارند. «صدرا» همیشه در نهایت آرامش و صبوری با همسرش صحبت می‌کند و او نیز متقابلا چنین رفتاری با «صدرا» دارد. این مسئله که پیشتر نمونه آن را در سریال‌های دیگر نیز دیده‌ایم، روابط خانوادگی «صدرا» را نمایشی و غیرقابل باور کرده است.
بازی خوب محسن قصابیان
«بازپرس» مجموعه پربازیگری است و هنوز همه بازیگران آن وارد قصه نشده‌اند، اما محسن قصابیان در نقش «صدرا حسینی» بازی خوبی دارد. او با نقش شهید ستاری در فیلم «منصور» شناخته می‌شود و پیش از این با سریال «همه‌گیری» نیز در تلویزیون دیده شده است. قصابیان توانسته شمایل یک بازپرس باتجربه و عادل را به خوبی به نمایش بگذارد. سوگل طهماسبی که نقش همسر «صدرا» را برعهده دارد، پیش از این در «گاندو» نیز مشابه چنین شخصیتی را بازی کرده بود و در نقش یک زن آرام و صبور ظاهر شده بود. او از لحاظ سن و سال نیز تناسب چندانی با شخصیت «صدرا» ندارد. مهدی فخیم‌زاده و فریبا متخصص هم در حد و اندازه نقش خود بازی‌های قابل قبولی دارند.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

موج زمستانه بازیگران مجری در تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سال ۱۴۰۱ تلویزیون تحت تاثیر فضای جامعه، برای استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.