برخی از سانسورهای پوست شیر لو رفت!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، علیرضا کمالی و ژیلا شاهی در مصاحبه مفصل با مجله فیلم امروز، درباره مسائل مهمی پیرامون نقش‌هایشان در «پوست شیر» گپ زده‌اند اما بخش‌هایی از این مصاحبه در فضای مجازی بازنشر زیادی داشته.

در بخشی از این مصاحبه ژیلا شاهی توضیح داده: «ماجرای عرق‌فروشی مژگان خیلی گسترده‌تر بود. قرار بود خود مژگان عرق بسازد و مشتری داشته باشد و بفروشد و طور دیگری دستگیر شود اما همان موقع از قصه حذف شد. وقتی قصه گسترده فروش عرق کنار گذاشته شد، تصمیم گرفتم مژگان را زنی عاشق بسازم. مدام به این فکر می‌کردم که من اگر زنی بودم مثل مژگان و قرار بود عاشقی کنم همینطوری می‌شد.»

شاهی درباره سکانس سیلی خوردن از رضا وسط قهوه‌خانه هم گفته: « گفتند وقتی سیلی را خوردی سریع سرت را برگردان و رضا را نگاه کن. وقتی سکانس را دیدم فهمیدم چقدر درست بوده که من مستقیم نگاهش می کردم. علیرضا زیر بار سیلی زدن نمی‌رفت.»

کمالی هم درباره همین سکانس توضیح داده: «مخالف سیلی زدن بودم. چون به نظرم شخصیتی مثل رضا که وقتی وارد خانه خلیل می‌شدیم و نعیم یقه او را می‌گرفت، به نعیم می‌گفت جلوی زنش زشت است، هیچ‌وقت بین بیست تا مرد توی گوش زنش نمی‌زند. اما جمشید محمودی معتقد بود این سیلی از سر بی‌غیرتی یا نامردی نیست درواقع از سر دوست داشتن است که باعث می‌شود مژگان برود و پاسوز رضا نشود.»

کمالی خاطره‌ای هم از روز اول بیمارستان تعریف کرده: «روزز اول فیلمبرداری در بیمارستان وقتی آن لباس را تنم کردند جمشید محمودی پرسید چرا حالت خوب نیست؟ گفتم چون نمی‌خواهم رضا پروانه را توی این لباس با این آنژیوکت ببینم. انقدر همه تحت تاثیر قرار گرفتند که آن روز اصلا ضبط نکردیم.»

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی، به عنوان پرمخاطب‌ترین سریال سال ۱۴۰۱ شناخته شد. این روزها اعلام شده که محمودی قصد دارد اسپین‌آف این سریال را هم کلید بزند.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.