علاقه مندی تلویزیون به ادامه تولید سریال پایتخت

حسین اسدی زاده مدیر کل دفتر فیلمنامه صدا و سیما در گفت وگوی که به تازگی با ایرنا انجام داده از علاقه‌مندی مسولان سیما برای ادامه تولید سریال «پایتخت» خبر داده و گفته : « من خودم مجموعه سریال پایتخت را دوست دارم. آقای جلیلی، قائم مقام رئیس سازمان صداوسیما در امور فرهنگی هم مکرر گفته‌اند پایتخت الگوی فیلمنامه نویسی است. چون به واقعیت زندگی مردم نزدیک است.»

اسدی زاده در حالی از علاقه ‌مندی تلویزیون برای تولید ادامه سریال پایتخت خبر داده که هنوز هیچ جلسه مشترکی بین عوامل این سریال با مسولان صدا و سیما برگزار نشده است. او دراین باره گفته :«ما الان در مرحله دعوت همگانی هستیم و دوست داریم تک تک فیلمنامه‌نویسان بیایند و طرح‌های‌شان را به ما بدهند، اما هنوز گروه نگارش سریال پایتخت پیش من نیامده اند و با هم درباره ادامه اش حرف نزده ایم.»

این اظهار نظرها درباره آمادگی مسولان سیما برای انجام مذاکره برای ادامه تولید پایتخت در حالی مطرح شده که چندی پیش مهدی فرجی که در فصل ششم به عنوان مشاور تیم تولید این سریال را همراهی می‌کرد در گفت وگویی عنوان کرد که به دلیل پاره‌ای مسائل امکان تولید فصل هفتم سریال پایتخت نزدیک به صفر است.

محسن تنابنده  طراح و سرپرست گروه نویسندگان سریال پایتخت هم با انتشار یک استوری به این اظهار نظر فرجی واکنش نشان داد و نوشت :« بله درسته، پایتختی که آقایون می‌خواهند تحت هیچ شرایطی ساخته نخواهد شد. «پایتخت» از مردم و برای مردم است»

او پیش از این در گفت وگو با فریدون جیرانی هم اعلام کرده بود که اراده‌ای از سوی مسولین سیما برای ادامه تولید پایتخت وجود ندارد :«ساخت پایتخت دست ما نیست، دست آقایان است. آقایان دلشان بخواهد ساخته می‌ شود، دلشان نخواهد ساخته نمی‌ شود و این وسط تنها چیزی که مهم نیست مردم‌ اند. چون دائم در کامنت های صفحه ام می بینم که مردم درخواست می کنند ادامه ی پایتخت را بسازیم. از همین تریبون به آن ها می‌ گویم که ما مشکلی برای ساخت پایتخت نداریم، آقایان باید تصمیم بگیرند که پایتخت ساخته بشود یا نشود.»

فصل ششم سریال پایتخت نوروز ۱۳۹۹ از شبکه یک پخش شد. تولید قسمت‌های پایالنی این سریال با همه‌گیری شیوع ویروس کرونا همزمان شد، از همین رو پایتخت ۶ بدون پایان بندی در ایام نوروز روی آنتن رفت. حدود یکسال بعد ۲ قسمت پایانی در فضایی جدید تولید و پیش نوروز سال ۱۴۰۰ از شبکه یک پخش شد.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

موج زمستانه بازیگران مجری در تلویزیون

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، سال ۱۴۰۱ تلویزیون تحت تاثیر فضای جامعه، برای استفاده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.