ملی‌پوشان، پاداش جام‌جهانی را پس زدند | این حواله‌ها را نخواستیم، برای خودتان!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، اهدای حواله واردات یک خودرو خارجی به ملی پوشان فوتبال، جنجال‌های بسیاری به راه انداخت و مورد اعتراض ورزشکاران در سایر رشته ها قرار گرفت.
بازیکنان تیم ملی، اما پاداش صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ را طبق وعده قبلی دریافت کرده بودند. اتفاقی که سال ۲۰۱۴ هم رخ داد و بازیکنان تیم ملی در آن مقطع نیز مجوز وارد کردن یک خودرو را دریافت کردند.

اما ماجرا‌های جالبی درباره دریافت حواله از سوی بازیکنان تیم ملی فوتبال شنیده می‌شود. گویا تاریخ این حواله‌ها برای حدود دو سال قبل است و باید یک بازنگری دیگر درباره آن‌ها انجام شود. پروسه به روز کردن تاریخ یک موضوع مهم است که مشخص نیست آیا انجام خواهد شد یا نه؟

از سوی دیگر حواله وارد کردن یک خودروی خارجی، تبصره‌هایی نیز دارد که باعث می‌شود قیمت تمام شده آن کمتر باشد. گویا حواله‌ای که به بازیکنان تیم ملی اهدا شده، فاقد این تبصره‌ها است و خیلی از آیتم‌ها را شامل نمی‌شود؛ بنابراین تفاوت زیادی میان در اختیار داشتن این حواله با نداشتن آن وجود ندارد.

به همین دلیل برخی از بازیکنان تیم ملی معتقدند اتفاق خاصی در این مورد رخ نداده و دریافت این حواله هم نمی‌تواند موضوع مهمی میان ورزشکاران دیگر باشد و صدای اعتراض آن‌ها را در بیاورد. حتی یکسری بازیکنان پا را فراتر گذاشته و مدعی‌اند این حواله را به ورزشکاران دیگر می‌دهند تا ثابت کنند خیلی هم اتفاق عجیب و غریبی در قبال فوتبالیست‌ها رخ نداده است.

بازیکنان تیم ملی بیشتر از اینکه بعد از دریافت حواله سود و منفعت داشته باشند، متضرر شده‌اند و از طرفی نیز ورزشکاران سایر رشته‌ها را مقابل خود می‌بینند.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.