مجری برنامه جنجالی شبکه دو:بابت آن عذرخواهی اجباری از شما معذرت خواهی می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره،رزیتا قبادی مجری شیرازی که به خاطر برنامه شب یلدا و سخن مهمان برنامه‌اش درباره رقص، ممنوع الکار شده در یک لایو یک ساعته به تشریح ممنوع الکاری اش پرداخت.

این مجری سابق برنامه عصر خانواده شبکه دو گفت در اولین برنامه پس از آن برنامه جنجالی در اتاق گریم بودم که کاغذی به من دادند و گفتند باید این را بخوانی؛ طبق نوشته‌های آن کاغذ باید حتماً سه بار به خاطر برنامه شب قبل روی آنتن زنده از مردم عذرخواهی می‌کردم. من هم مجبور به این کار شدم و سه باز عذرخواهی کردم اما باز هم مرا ممنوع الکار کردند.

ممنوع الکار شدن رزیتا قبادی

قبادی گفت: از استرس آن برنامه جنجالی حتی مشکل قلبی پیدا کردم. طی این مدت خیلی ناراحت بودم. شب‌ها تا صبح گریه می‌کردم و حال مناسبی نداشتم. الان هم حال خوبی ندارم اما مقاومم.

وی افزود: کلی هزینه مزون دادم برای برنامه شب یلدا تا با پوششی مناسب در مقابل مردم عزیز ظاهر شوم. مقنعه‌ام را با مانتو ست کردم اما چند دقیقه قبل از آغاز برنامه گفتند مقنعه ات را عوض کن. در نهایت مجبور شدم مقنعه صدابردار را سرم کنم که نه مناسب اجرا بود و نه اندازه مناسبی داشت.

قبادی در توضیح علاقه‌اش به اجرا و سختی‌هایی که در این رابطه متحمل شده گفت: در روزهای سخت شیوع کرونا هر هفته روزهای شنبه و یکشنبه با هزینه خودم از شیراز به تهران سفر می‌کردم از ۱۵ نفر کارکنان برنامه حاضر در استودیو ۷ نفر کرونا گرفتند. من هم کرونا گرفتم تا دم مرگ هم رفتم. خانواده‌ام هم کرونا گرفتند. دو فرزندم هم کرونا گرفتند.

مجری سابق شبکه استانی سیمای مرکز فارس با اشاره به اینکه نمی‌خواهد از حرف‌هایش سو استفاده شود افزود: من فقط به عشق مردم ایران برنامه اجرا می‌کردم.من کشورم را دوست دارم و این حرف‌ها را نمی‌زنم که بروم مجری فلان تلویزیون بیگانه شوم.

قبادی با بیان اینکه از یک کارگردان خوب سینمای ایران پیشنهاد بازی در یک فیلم سینمایی دریافت کرده، گفت: از وقتی عادل فردوسی پور و برنامه پرمخاطب نود کنار گذاشته شدند متوجه شدم تلویزیون برای مخاطبانش ارزش چندانی قائل نیست.

مجری سابق برنامه عصر خانواده در پایان حرف‌هایش گفت: مردم عزیز من از همین جا دست شما را می‌بوسم و به خاطر آنکه آن شب به خاطر کلمه رقص از شما معذرت خواهی کردم از شما معذرت خواهی می‌کنم من بابت آن معذرت خواهی شرمنده هستم. الانم بابت آن عذرخواهی اجباری از شما معذرت خواهی می‌کنم.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.