عصر جدید خوبه یا برنامه‌ی مهناز اینا؟

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، در تمام دنیا برنامه‌هایی با هدف استعدادیابی مردم در زمینه‌های مختلف ساخته می‌شوند. در زمانه‌ای که رسانه‌ها به سمت تولید برنامه‌های تعاملی رفتند، یکی از مهم‌ترین اشکال آن‌ها همین شو‌های استعدادیابی بود. از چند سال پیش و با اقبال مخاطبان به تلنت‌های خارجی، برنامه‌سازان داخلی سعی کردند به سمت نمونه‌سازی این دست از برنامه‌ها بروند. یکی از مهم‌ترین آن‌ها «عصرجدید» به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی است.
 
عصر جدید ما یا پرشین گات تلنت آن‌ها
 
«عصرجدید» فصل اول خود را با استقبال بی نظیر تماشاگران آغاز کرد و توانست پربیننده‌ترین برنامه‌ی تلویزیون شود. هرچند «عصرجدید» بدون ذره‌ای خلاقیت، مو‌به‌مو کپی برداری شده از «America’s Got Talent» است. صدا و سیما سال‌هاست در زمینه برنامه‌سازی، دست به آزمون و خطا زده و تلاش‌های متعددی در زمینه تولید برنامه‌های استعدادیابی با کپی‌برداری‌های نامحسوس داشته اما ظاهرا خلاقیت همچنان حلقه گمشده در رسانه ملی محسوب می شود.  
 
موفقیت برنامه «عصر جدید»، زمینه بروز پویش برنامه‌ای موازی با عنوان «پرشین گات تلنت» (Persain Got Talent) در شبکه MBC persia را فراهم آورد تا فصل دوم برنامه «عصر جدید» را تحت الشعاع قرار دهد.
 
عصر جدید ما یا پرشین گات تلنت آن‌ها
 
«پرشین گات تلنت» نیز از یک طرف داوران مشهور و محبوبی را با خود همراه کرده و از طرفی به دلیل زیرمجموعه بودن در برنامه گات تلنت جهانی مورد توجه مضاعف قرار گرفته است. البته نباید حضور ابی و مهناز افشار و حواشی اخیرش را در جلب توجهات به این برنامه نادیده گرفت. اما میان دو برنامه عصر جدید و پرشین گات تلنت کدام دیدنی‌تر است؟
 
فصل اول و دوم «عصرجدید» با چهار داور شامل امین حیایی، سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی به روی آنتن شبکه سه رفت. ترکیبی از یک بازیگر، یک بازیگر ورزشکار، یک موسیقی دان و یک پژوهشگر حوزه استعدادیابی که به دلیل تخصص و خلقیات جذاب مورد توجه مردم قرار گرفت. در مقابل «پرشین گات تلنت» با ترکیب داوران ابی، مهناز افشار، آرش، نازنین نور به صحنه آمد که افرادی شناخته شده هستند؛ دو نفر خواننده، یک بازیگر و یک کمدین.
 
عصر جدید ما یا پرشین گات تلنت آن‌ها
 
یک تفاوت جدی «عصرجدید» و پرشین گات تلنت اجرای در ایران و خارج از ایران است، «پرشین گات تلنت» در کشور سوئد اجرا شده و احتمالا افراد معدودی برای آن داوطلب شده اند و سازندگان برنامه مجبور شدند از میان همان ها تعدادی را انتخاب کنند که برخی بسیار ضعیف بودند و حضورشان در چنین برنامه ای عجیب بود.
 
عصر جدید ما یا پرشین گات تلنت آن‌ها
 
واکنش‌ کاربران در این رابطه را بخوانید:

بهروز شجاعی، فعال رسانه‌ای: برنامه ⁧‫پرشیاز گات تلنت‬⁩ را دیدم، اصلا نپسندیدم! اجرا و ساخت که بماند داوری هم که… استعداد خاصی هم ندیدم!معتقدم همچنان در بین شبکه‌های فارسی زبان،همچنان برنامه ⁧‫استعدادیابی‬⁩ تی‌وی پرشیا که سال‌ها پیش ساخته شد از نظر داوری و البته شرکت کنندگان از بین همه برنامه‌های مشابه بهتر بود!

سروش اوجی: پرشیا گات تلنت رو به عنوان کمدی ببینید خیلی خوش میگذره مهناز افشار که بعد هر جمله‌ش میشه سسماس پخش کرد.

ال نینو: ‏پرشیا گات تلنت یه نکته ی عجیبی که داره این گریه های الکی شونه آخه مهناز افشار یا شرکت کننده های عزیز وقتی تو agt گریه میکنن که طرف سه تا سرطان شکست میده و میاد بهترین اجرارو میکنه؛ اونجا ما هم گریه مون میگیره ولی شما ها گریه میکنین ما خنده مون میگیره.

بلینک: ‏داشتم عصر جدید میدیدم . باز هم همون نتیجه قبلی تنها استعدادی که تو این برنامه نیازه اینکه اشک ملتو دربیاری.

سارنگ: ‏این احسان علیخانی یه برنامه ساخته که یه سری آدم دیده بشن بعد تو هر قسمت دو نفر دو نفر میارتشون نفری نیم ساعت چاپلوسی برنامه‌شو بکنن که ما موفقیتمونو مدیون عصر جدیدیم ، عصر جدید نبود ما رو هیچکس نمیشناخت.

یکی شبیه بقیه نوشت: تو خود برنامه‌های استعدادیابی ژاپن اینقدر گروه نینجا نداریم که تو ⁧‫عصرجدید‬⁩ داریم نصف شرکت کننده های عصر جدید نینجا هستن.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.