شهین تسلیمی: مجبورمان می‌کنند در آثار سینمایی لاک بزنیم و آرایش کنیم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، شهین تسلیمی پیرامون وضعیت حجاب بازیگران در سینما و شبکه نمایش خانگی گفت: در سینما به ما می‌گویند لاک بزنید، موی خود را بیرون بریزید، مجبورمان می‌کنند آرایش غلیظ انجام بدهیم، منتها شخصا به هیچ وجه از این رفتار خوشم نیامده و تا جایی که ممکن است جلوی آن می‌ایستم.

وی در همین رابطه تاکید کرد: به شخصه وقتی وضعیت حجاب بازیگران زن در سینما را می‌بینم به خودم می‌گویم چرا چنین وضعیت و حجابی باید وجود داشته باشد. باور کنید وضعیت حجاب بازیگران ما دست کمی از بی حجابی بازیگران هالیوودی ندارد.

بازیگر سریال «آچمز» با اشاره به افسارگسیختگی وضعیت حجاب در سینما و شبکه نمایش خانگی افزود: من نمی‌دانم مسئولیت کنترل وضعیت حجاب در این آثار با چه کسی است و این ناهنجاری تا کجا پیش خواهد رفت، خوشبختانه در تلویزیون اینطور نیست و حجاب افراد کاملا رعایت می‌شود. شاید به دلیل مخاطب کم سینما نظارتی روی این قضیه نیست، اما در هر صورت به نظر من وضعیت فعلی فرق چندانی با فیلم فارسی‌ها ندارد.

وی ادامه داد: از نظر من وضعیت حجاب در سینما و شبکه نمایش خانگی درست نیست و به قول معروف شورش را آورده‌اند. متاسفانه انگار شبکه‌های ماهواره‌ای الگوی لباس پوشیدن و حجاب و آرایش بازیگران زن سینمای ما شده‌اند. این وضعیت در شبکه نمایش خانگی بسیار بدتر است. ما چطور می‌توانیم در جامعه کسی را به حجاب و پوشش دعوت کنیم وقتی در فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی همان بدحجابی عادی جلوه داده می‌شود؟

بازیگر فیلم «دایره زنگی» الگو بودن بازیگران را اشتباه خواند و تصریح کرد: برخی می‌گویند بازیگران الگوی جوانان جامعه هستند، از نظر من این اتفاق کاملا غلط است، الگوی جامعه نباید بازیگران باشند. بازیگران بعضا در هر کاری بازی می‌کنند و گا‌ها در هر تبلیغی حاضر می‌شوند، چند روز پیش از من خواستند برای یک شرکت املاک خارجی با مبلغی چشمگیر تبلیغ کنم، من این پیشنهاد را رد کردم، چرا که به خودم می‌گویم چرا باید مردم کشورم را برای خروج تشویق کنم. این اتفاق توهین به مملکت خودم است، منتها این اتفاق در همه بازیگران صدق نمی‌کند و خیلی‌ها از این تبلیغات انجام می‌دهند، به همین خاطر می‌گویم بازیگر نباید الگوی جامعه باشد.

وی با اشاره به تغییر جهت تهیه کنندگان و کارگردانان در شبکه نمایش خانگی اظهار کرد: بسیاری از تهیه کنندگان و کارگردانان در تلویزیون یک نوع از حجاب را برای آثارشان در نظر می‌گیرند و در شبکه نمایش خانگی نوعی کاملا متفاوت، از نظر من مشکل آنجاست که به آن‌ها اجازه داده می‌شود که در شبکه نمایش خانگی بازیگرانشان را با هر پوششی جلوی دوربین بفرستند. از نظر من این کارگردانان باید بدانند که هر قدر هم آزادی بهشان داده شود، ساکن کشوری اسلامی هستند و باید خودشان رعایت کنند.

تسلیمی افزود: از نظر من نباید به سینما و شبکه نمایش خانگی تا این حد آزادی داده شود، من به بسیاری از کشور‌های خارجی سفر کرده‌ام، باور کنید میزان آرایشی که بازیگران زن داخلی انجام می‌دهند را در هیچ کجای دنیا نمی‌بینید.

بازیگر سریال «پنچری» آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول اثری سینمایی هستم که نزدیک به یک هفته آینده به اتمام می‌رسد. در این فیلم نقش متفاوتی را بازی می‌کنم و در آن با بازیگرانی همچون امیرحسین رستمی، میرطاهر مظلومی و سیروس همتی همبازی هستم، منتها به دلیل خبری نشدن پروژه هنوز نمی‌توانم درباره نام اثر و کارگردان اطلاعاتی بدهم.

تسلیمی در همین راستا خاطرنشان کرد: در حال حاضر قرارداد بازی در سریال «بچه مهندس ۳» را بسته‌ام که قرار است بعد از مهر ماه جلوی دوربین برود، علاوه بر آن در سریال جدید «محمدرضا آهنج» هم به ایفای نقش می‌پردازم منتها این اثر به دلایل مشکلات مالی فعلا متوقف شده است.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.