مهران رجبی: مردم دعا کنند زودتر به صحنه برگردم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، چند روزی است مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان بستری شده درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش گفت: مدتی است برای بازی در سریال شهید شهریاری به زنجان آمده‌ام، وضعیت اینجا قرمز است و متأسفانه مردم کمتر رعایت می‌کنند و ماسک نمی‌‌زنند. ما هم در بین مردمیم و از روی محبت و لطف، علاقه دارند از ما می‌خواهند با آن‌ها عکس بگیریم. هرچه می‌گوییم که این بیماری خطرناک است و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنید افاقه نمی‌کند. بالأخره بدن درد و تب شدید امانم را برید، طاقت نیاوردم و راهی بیمارستان شدم.

وی با اشاره به اینکه پزشکان در تلاشند تب را پایین بیاورند، خاطرنشان کرد: وقتی به بیمارستان آمدم تست کرونا گرفتند و معلوم شد که به کرونا مبتلا شده‌ام. الان تقریباً ۶ روزی است در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان بستری شده‌‌ام و مراحل درمان را می‌گذرانم. بدن درد و کوفتگی امانم را بریده اما خوشبختانه وضعیت ریه‌ام خراب نشده و پزشکان در تلاشند تا با کنترل تب، هرچه زودتر سلامتی‌ام بازگردد.

رجبی در خصوص حضور در سریال شهید شهریاری، گفت: نقش “مش باقر” پدربزرگ شهید شهریاری را بازی می‌کنم؛ باید برای مردمی که در خانه می‌نشینند حتماً فضای سرگرم‌کننده‌ای در تلویزیون فراهم شود و ما هم افتخار خدمتگزاری داریم. کاش مردمی که از ما می‌خواهند با آن‌ها عکس بگیریم به این اتفاقات هم بیندیشند که جبران‌ناپذیر است. البته در این سریال، هنرور زیادی هم داریم که به‌خاطر شرایط فیلم نمی‌توانند ماسک بزنند. الان خیلی از بازیگران و عوامل کار ناراحتند و ترسیده‌اند و نمی‌دانند باید چه‌کار کنند.

بازیگر سینما و تلویزیون به دلجویی استاندار زنجان و پیگیری‌های بیمارستان امام حسین(ع) زنجان اشاره کرد و گفت: خانواده‌ام بسیار نگرانند اما خوشبختانه اینجا شرایط درمانی به خوبی پیش می‌رود. روی اتاقم ورود ممنوع زده‌اند و در بخشی غیر از کرونایی‌ها مراحل درمانم پیگیری می‌شود. امروز استاندار زنجان دلجویی کردند. رئیس بیمارستان هم پای کار است و امکانات و شرایط مناسبی را برای درمانم درنظر گرفته‌اند.

رجبی از مردم خواست تا دعایش کنند و کرونا را جدی بگیرند، تأکید کرد: مردم حتماً باید دچارش شوند تا قدر سلامتی را بدانند. واقعاً کرونا سرماخوردگی شدید نیست بلکه بیماری کلافه‌کننده‌ و عذاب‌آوری است. نمی‌توان نفس کشید و تب شدیدش نمی‌گذارد خواب راحتی داشته باشیم. باید مراحل درمانش با صبوری طی شود؛ مردم واقعاً کرونا را جدی بگیرند و ملاحظه کنند تا خود و خانواده‌شان به این بیماری دچار نشوند. سفر زیاد نروند و از تردد غیرضرور بپرهیزند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای مردم حالمان بهتر شود و هفته دیگر بتوانم به سر صحنه فیلمبرداری برگردم.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.