فلاحی پور: برخی تهیه کنندگان به بازیگران دروغ گفته و خیانت می‌کنند

به گزارش کافه ستاره،پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول کاری نیستم، چند پیشنهاد داشتم اما کوتاه و کم کیفیت بود و آنها را نپذیرفتم، علاوه بر آن پیشنهاد اجرای مجدد یک تئاتر هم به من شد که در انتها توافق صورت نگرفت.

وی درباره کم کاری های اخیر خود اضافه کرد: کم کاری انتخاب من نیست، کلاً تولیدات نسبت به گذشته کمتر و محدودتر شده اما واقعیت امر پیشنهادها هم مثل قبل نیست، من بازیگرم و بدون شک از بازی کردن استقبال می‌کنم اما تا کار خوب نباشد وضعیت به همین منوال است.

بازیگر سریال شهرزاد درباره حواشی جدا شدن برخی بازیگران از سریال‌های شبکه نمایش خانگی تاکید کرد: از نظر من نباید از دور چیزی یا کسی را قضاوت کرد، به شخصه تجربه این را دارم که از یک پروژه خداحافظی کرده باشم و می‌دانم گاهی اوقات بازیگر چاره‌ای جز ترک پروژه ندارد.

وی با اشاره به اتفاقی که برایش افتاده افزود: در مجموعه سریال دلنوازان چنین اتفاقی را تجربه کردم و مجبور شدم از قسمت چهلم سریال را ترک کنم، زیرا گاهی اوقات فیلمنامه به دست شما نرسیده و تنها یک سیناپس و کلیت اثر به شما گفته می‌شود، به فرض مثال نقش شما کلیدی است و به همین دلیل اثر را می پذیرید اما در عمل با نقشی کمرنگ و بی کیفیت روبرو می شوید، در سریال دلنوازان احساس کردم به من دورغ گفتند و در کل به من خیانت شده است.

بازیگر سریال “کهنه سرباز” در همین راستا تصریح کرد: بالاخره هر بازیگری حساسیت های خود را دارد، همانطور که یک نقش خوب برای بازیگر اعتبار می آورد اگر یک نقش بی کیفیت باشد برای وی اتفاق خوشایندی نیست، برخی مواقع در آثار احساس می‌کنیم که سازندگان ما را سر کار گذاشته اند و به همین دلیل ترجیح می دهیم به هر قیمتی در آن پروژه نباشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه این نوع عدم صداقت از سوی سازندگان است که باعث جدایی برخی بازیگران می شود، البته شاید بازیگران هم ایراد داشته باشند اما وقتی می بینیم یک بازیگر قدیمی و خوش سابقه چنین کاری می کند مشخصاً مشکلی داشته و اگر نه هیچوقت این رفتار را نمی‌کرد.

بازیگر سریال “دلنوازان” وسواس در انتخاب نقش را دلیلی برای کم کاری خود دانست و اضافه کرد: بعد از سریال شهرزاد همه فکر می کردند که باید تند تند کار کنم اما اتفاقی نیفتاد و به نوعی بازی من نرسید، حالا هم شاید اگر حرف حق را بزنم دیگر کار به من ندهند اما من از حرفم نمی گذرم.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.