پرکاری پسر بد سینمای ایران

به گزارش کافه ستاره،پژمان جمشیدی فوتبالیست دیروز و بازیگر امروز، تنها چهره ورزشی است که در عرصه بازیگری ماندگار شده و البته حضور موفقی در سینما و تلویزیون داشته. او در ابتدا به علت سابقه ورزشی‌اش مورد انتقاد بسیاری از هنرمندان و منتقدان بود و شاید کمی سخت در جمع بازیگران پذیرفته شد اما طولی نکشید که استعدادش را در بازیگری نشان داد و جای پای خودش را محکم کرد. واضح است که نمی‌توان پژمان جمشیدی را هم‌رتبه بازیگران درجه‌یک سینما دانست، ولی از طرفی هم نمی‌توان توانایی او را در بازیگری نادیده گرفت.
۱۸ اثر در ۶ سال
با وجود سیل انتقادات، پژمان جمشیدی جزو پرکارترین بازیگران سینماست. او از سال ۹۲ تا امروز، در ۱۵ فیلم و سه سریال بازی کرده است. ۱۸ اثر در طول شش سال، برای بازیگری مثل او عددی معمولی نیست. این بازیگر به ویژه در دو سال اخیر نسبت به قبل پرکارتر هم شده است. او سال ۹۷ در شش فیلم و در حالی که سه ماه از سال جدید گذشته، در دو فیلم «دوزیست» و «خوب، بد، جلف ۲» ایفای نقش کرده و اکنون روی صحنه تئاتر، مشغول اجرای نمایش «مادر» است!
ترافیک انتخاب‌های بد
شاید استقبال مخاطب سینما و تلویزیون از پژمان جمشیدیِ بازیگر، شوق طرفداران او برای ادامه حضور او روی پرده سینما، موفقیت در گیشه، سودای شهرت و محبوبیت یا شاید ده‌ها دلیل دیگر باعث شده پژمان جمشیدی به هیچ پیشنهادی نه نگوید و حساسیت خاصی روی انتخاب‌هایش نداشته باشد! در میان آثار کمدی که او تاکنون بازی کرده می‌توان فقط حساب فیلم «خوب، بد، جلف» را از دیگر فیلم‌ها جدا و بابت انتخاب آن، پژمان را تحسین کرد.
۴ فیلم غیرکمدی در صف اکران
پژمان جمشیدی از ابتدای ورود به بازیگری تا همین امروز که فیلم «تگزاس ۲» و «ما همه با هم هستیم» را روی پرده سینما دارد، بیشتر در آثار کمدی دیده شده و تنها فیلم «آذر» و «سوءتفاهم» در کارنامه او کمدی نیستند؛ دو فیلمی که دستاوردی هم برایش نداشتند. اما جالب است که این بازیگر ‌ با چهار فیلم غیرکمدی «لابیرنت»، «جهان با من برقص»، «ایده اصلی» و «دوزیست»،قرار است نسبت به قبل حضور متفاوت‌تری روی پرده سینما داشته باشد. البته اگر این «پسر بد سینمای ایران» تا زمان اکران این فیلم‌ها، کمتر دست روی آثار کمدی بگذارد!

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.