امیر علی‌اکبری از همکاری مشترک با رپر مشهور پرده برداشت: من خواننده نمی‌شوم، شاید حمید صفت فایتر شود

به گزارش کافه ستاره، امیر علی‌اکبری که چندی پیش در نشستی خبری اعلام کرد با سازمان UFC آمریکا قرارداد امضا کرده و به ‌زودی مبارزات خودش را در بالاترین سطح رشته MMA آغاز می‌کند، این روزها تمرینات خود را در تهران در کنار یکی از رپرهای معروف از سر گرفته است. انتشار تصاویری از علی‌اکبری کنار حمید صفت و تمرینات مشترک این ٢نفر بازتاب‌های زیادی داشته و نگاه خیلی از طرفداران این ٢ شخصیت ورزشی و هنری را به خود جلب کرده است. درحالی‌ که فایتر قدرتمند ایرانی به خاطر برخی مشکلات به وجود آمده در انتقالش به UFC فعلا قصد ندارد پیرامون مبارزات آینده‌اش صحبت کند، تمرین او با رپر معروف سوژه‌ای برای گفت‌وگوی ما با امیر علی‌اکبری بود. در ادامه مشروح گفت‌وگوی «شهروند» با امیر علی‌اکبری را می‌خوانید:
در هفته‌های اخیر هم شما و هم حمید صفت در اینستاگرام فیلم‌ها و عکس‌های زیادی از تمرینات مشترک‌تان منتشر کردید.
بله، حمید از دوستان خوب من است. او پیش ما می‌آید و تمرین می‌کند. ما از قبل با هم رفاقت داشتیم و حمید دوست خوبی برای من است. موضوع خاصی هم نیست که این‌قدر مورد توجه قرار گرفته، چون او گاهی اوقات برای تمرین بدنسازی و برخی مواقع هم برای تمرینات بوکس پیش ما می‌آید و با هم تمرین می‌کنیم.
به ‌هرحال حضور یک خواننده و یک ورزشکار مشهور در کنار هم توجه همه را به خود جلب کرده.
حمید در کار خودش قوی است و طرفداران زیادی هم دارد. در این چند‌سال همیشه حامی من بوده و موزیک ورود به رینگ مرا هم ساخته است. ما سعی می‌کنیم همدیگر را حمایت کنیم. برخی مواقع من حمید را کمک می‌کنم و گاهی اوقات هم او به کمکم می‌آید. یکدیگر را کاور می‌کنیم و دوستان خوبی برای هم هستیم.
شما که قصد ندارید به خوانندگی ورود کنید؟
نه، اصلا(باخنده). من به فکر خوانندگی نیستم. حتما این‌طور نیست هرکسی با هرکسی دوست است، به حوزه رفیقش ورود کند. من تمرکزم روی ورزش است و حسابی هم درگیر تمرین هستم.
گفتید موزیک ورود به رینگ شما توسط حمید صفت ساخته شده. کمی در این‌باره توضیح می‌دهید؟
در مسابقات MMA هر فایتری که می‌خواهد وارد رینگ شود، یک موزیک در سالن پخش می‌شود. این موزیک را خود فایتر انتخاب می‌کند. من هم از موزیکی که حمید صفت برایم ساخته، استفاده می‌کنم. این موزیک روی کلیپ‌هایی که در فضای مجازی پخش شده، هم هست و حتما اکثر مردم آن را شنیده‌اند. در کل حمید به من محبت دارد و آهنگ‌های او به من انگیزه می‌دهد. واقعا با موزیکی که برای ورود من به رینگ ساخته، هنگام مسابقات انگیزه می‌گیرم و با جنگندگی بالا به مصاف حریفانم می‌روم.
حمید صفت که این‌قدر تمریناتش را جدی و حرفه‌ای در کنار شما انجام می‌دهد، قصد دارد به صورت حرفه‌ای ورزش کند؟
هرکسی برای سلامتی خودش می‌تواند ورزش کند. حمید هم رفیق من است و گاهی اوقات با هم تمرین می‌کنیم. نمی‌دانم هدفش این است در آینده حرفه‌ای‌تر ورزش را ادامه دهد یا خیر.
یعنی ممکن است او هم در آینده به تیم شما اضافه شود و بخواهد در رشته MMA مبارزه کند؟
فعلا که حمید خیلی جدی تمرینات بدنسازی و بوکس خود را ادامه می‌دهد. نمی‌دانم در آینده تصمیم او چیست و آیا واقعا قصدش این است که به MMA هم ورود کند یا خیر.
از وضع خودتان چه خبر؟ برای مبارزه در UFC آماده می‌شوید؟
این روزها تمریناتم را خیلی جدی دنبال می‌کنم و می‌خواهم از حواشی دور باشم. مشکلی در جریان قرارداد من با UFC به وجود آمده بود که درحال حل‌شدن است. خیلی دوست ندارم فعلا در این‌باره صحبت کنم و بعد از حل‌شدن قطعی ماجرا صحبت می‌کنم.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.