سلبریتی‌هایی که از هوادارانشان کتک خوردند!

به گزارش کافه ستاره،سلبریتی بودن ممکن است در نگاه اول جذاب و جالب به نظر برسد، اما دردسر‌های خاص خودش را دارد و یک سلبریتی از داشتن زندگی معمولی محروم می‌شود و دائم جلوی نگاه تیزبین دوربین پاپاراتزی‌ها و هواداران قرار می‌گیرد. از طرف دیگر به‌رغم اینکه سلبریتی‌ها محبوب دل عالم و آدم هستند باز هم افرادی پیدا می‌شوند که دل خوشی از سلبریتی‌ها نداشته باشند. به همین دلیل نیز گاه و بیگاه شاهد خبر‌هایی از حمله به سلبریتی‌ها هستیم.

در این زمینه می‌توان به کتک خوردن آرنولد در آفریقا اشاره کرد، از قرار معلوم جناب آقای آرنولد، برای برگزاری رویداد ورزشی آرنولد کلاسیک به آفریقای جنوبی رفته بود و زمانی که حواسش به عکس‌گرفتن با هواداران پرت بود، فردی از پشت با سرعت به او حمله می‌کند و با دوپا، لگدی محکم به آرنولد می‌زند. مامورین امنیتی به سرعت فرد مهاجم را دستگیر می‌کنند، چند لحظه بعد نیز یک نفر چندین بار فریاد می‌زند که به من کمک کنید، من لامبورگینی لازم دارم که ظاهراً این صدا مربوط به همان فرد حمله‌کننده بود و با کتک‌زدن آرنولد می‌خواست از او یک لامبورگینی بگیرد.

جالب اینجاست که آرنولد شوارتزنگر ۷۱ ساله به‌رغم اینکه لگد بسیار محکمی به کمرش وارد شده بود تعادل‌اش را از دست نمی‌دهد و روی زمین نمی‌افتد، او در عوض از هوادارانش می‌خواهد که فرد مهاجم را از محیط دور کنند.

آرنولد در خصوص این اتفاق در حساب کاربری توئیترش از نگرانی هواداران تشکر می‌کند و مدعی می‌شود که به‌هیچ‌وجه حمله محکمی که از پشت به او شده بود را متوجه نشد و در آن زمان فکر کرد که هواداران او را هل می‌دهند. او به هواداران گفت پس از مشاهده ویدئوی این حمله، متوجه شد که فردی لگد محکمی به او زده بود. او در ادامه اظهار خوشحالی کرد که این حمله چیز خاصی نبود و جلوی ادامه برنامه وی را نگرفت. او از هواداران خواست به‌جای انتشار ویدئوی فردی که به او حمله کرده بود و مشهور‌کردن بی‌دلیل این فرد، هواداران ویدئو‌های رویداد ورزشی که آرنولد برگزار کرده بود را تماشا کنند و با یکدگیر به‌اشتراک بگذارند.

از آنجایی که این اولین باری نبود که به یک سلبریتی حمله می‌شود و بدون شک آخرین بار هم نخواهد بود، در ادامه به فهرستی از سلبریتی‌هایی اشاره می‌کنیم که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفتند.

الی بروک

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

الی خواننده جوان و خوش‌آتیه گروه فیفت هارمونی است و هواداران برای گرفتن سلفی با او سر و دست می‌شکنند و بعضی مواقع حتی به قیمت آسیب‌زدن به الی بروک (ALLY BROOKE HERNANDEZ)، می‌خواهند او را وادار به سلفی‌انداختن کنند. یکی از این موارد را می‌توان به زمانی اشاره کرده که الی بروک در فرودگاه مکزیک بود و به ناگاه یکی از هواداران الی را برای گرفتن سلفی، الی را محکم می‌گیرد.

این هوادار الی بیچاره را به اندازه‌ای محکم در آغوش میگیرد که حتی مامورین امنیتی فرودگاه نیز به راحتی نمی‌توانند الی را جدا کنند. خوشبختانه قضیه در نهایت ختم به خیر می‌شود و مدعی بعد نیز الی در حساب توییتر خود هوادارانش را در جریان سلامتی‌اش می‌گذارد و مدعی می‌شود که از این حادثه حسابی ترسیده بود.

او هوادرانش را به خویشتن‌داری دعوت می‌کند و از آن‌ها خواهش می‌کند که رفتار مناسبی داشته باشد تا کسی آسیب نبیند.


جیجی حدید

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

ویتالی سِدیوک (Vitalli Sediuk)، نام فردی است که اسم و لرزه بر اندام سلبریتی‌ها می‌اندازد چرا که ویتالی سابقه درخشانی در حمله به سلبریتی‌ها دارد و چهره‌های سرشناس زیادی از دست او کتک خورده‌اند.

جیجی حدید یکی از این سلبریتی‌های بخت‌برگشته بود که در حین ترک شوی لباس میلان از جانب ویتالی سدیوک مورد حمله قرار گرفت. سدیوک به ناگاه از میان هواداران به بیرون می‌پرسد و جیجی را سخت در آغوش می‌گیرد و بلند می‌کند. جیجی حدید که دختر ورزشکاری است و سابقه خوبی در مشت‌زنی و والیبال دارد با ضربه آرنج به سر ویتالی سدیوک می‌زند و حساب این هوادار خطرناک و بی‌ادب را کف دستش می‌گذارد.

در این بین رسانه‌ها که دنبال دردسر می‌گردند قضیه را به گونه‌ای دیگر روایت میکنند و مدعی می‌شوند جیجی حدید به یکی از طرفداران حمله کرده است، جیجی حدید نیز پاسخ دندان‌شکنی به رسانه‌ها می‌دهد و مدعی می‌شود این ویتالی بود که به حریم شخصی وی تجاوز کرد و به همین دلیل نیز جیحی حق دفاع داشت و با یک ضربه آرنج از خجالت این هوادار گستاخ برآمد.


کایلی جنر

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

کایلی به یکی از رستوران‌های معروف هالیوود رفته بود تا شام بخورد و یکی از هواداران جوان او سعی کرد تا با گذشتن از محافظ‌های شخصی کایلی، از فاصله‌ای نزدیک با او سلفی بگیرد. کایلی نیز که از این رفتار ناراحت شده بود کنترلش را از دست می‌دهد و سر این هوادار فریاد می‌زند که به او دست نزند و از وی فاصله بگیرد.

کایلی جنر مدتی بعد در توییتر خود نوشت که پس از اینکه وارد رستوران می‌شود، این هوادار را به داخل دعوت می‌کند و برایش توضیح می‌دهد که از رفتار او عصبی شده بود و به همین دلیل نیز او را از خودش راند. جنر در ادامه توضیح می‌دهد که عکس‌های سلفی زیادی با این هوادار گرفت و هوادارش نیز از اینکه کایلی را محکم گرفته بود از او عذرخواهی میکند و قضیه ختم به‌خیر می‌شود.


هری استایلز

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

خری استایلز، خواننده جوان و خوش‌تیپ گروه وان‌دایرکشن که یکی از معروف‌ترین گروه‌های حال حاضر دنیای موسیقی است در سال ۲۰۱۳ برای اجرای تور موسیقی به نروژ سفر می‌کند و زمانی که برای خرید به یک فروشگاه رفته بود از جانب دو نفر از هواداران مورد حمله قرار می‌گیرد.

هری استایلز که از این رفتار هواداران متعجب شده بود و از طرف دیگر نمی‌خواست به آن‌ها صدمه وارد کند و زیر تیغ تیز رسانه‌ها قرار بگیرد در رفتاری جالب، دو هوادار را تنگ در آغوش میکشد و نگه می‌دارد تا مامورین امنیتی فرا برسند و آن‌ها را جدا کنند. به این ترتیب هری استایلز نه تنها کتک سختی از هواداران نخورد، بلکه به آن‌ها صدمه‌ای هم وارد نکرد و عملاً اتفاق خاصی صورت نگرفت. اما اگر چنین کاری را نکرده بود بدون شک از آن دو هوادار کتک مفصلی می‌خورد.


جاستین بیبر

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

جاستین بیبر اولین خواننده مردی است که هوادارانش از مرز ۱۰۰ میلیون نفر در اینستاگرام گذشته‌اند. به این ترتیب کاملاً مشخص است در میان اینهمه هوادار، افراد کله‌شقی نیز پیدا می‌شوند که حاضرند به خاطر یک لحظه حضور در کنار جاستین بیبر دست به هر کاری بزنند. در این زمینه می‌توان به کنسرت جاستین بیبر در ریو دو ژانیرو اشاره کرد، از قرار معلوم او در حال اجرای آخرین قسمت‌های این کنسرت بود که یکی از هواداران از صحنه بالا آمد و در عرض یک چشم به‌هم زدن از میان رقصندگان خودش را به جاستین رساند و او را تنگ در آغوش کشید و برای تماشچیان دست تکان داد.

خوشبختانه مامورین امنیتی سریع وارد عمل می‌شوند و جاستین را از شر این هوادار گستاخ خلاص میکنند و با انتقال او به بیرون از صحنه، اجرای کنسرت جاستین از سر گرفته می‌شود. این‌گونه که پیدا است در این قضیه، آسیبی به جاستین و دیگران نمی‌رسد، اما مطمئن هستیم گروه امنیتی جاستین حسابی مورد مؤاخذه قرار گرفته‌اند تا در آینده چنین اتفاق‌هایی صورت نگیرد.


سلنا گومز

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

در سال ۲۰۱۵ سلنا گومز در هفته مد پاریس شرکت کرد و زمانی که می‌خواست وارد این مراسم شود، در خیابان، میان فوجی از هواداران قرار گرفت و اوضاع از کنترل محافظ‌های شخصی سلنا خارج شد. در نتیجه سلنای بیچاره در میان تعداد زیادی هوادار و پاپاراتزی محاصره گردید و حسابی نگران و حشت‌زده شد.

خوشبختانه به‌سرعت محافظین سلنا کنترل اوضاع را به دست می‌گیرند و به هر مصیبتی که بود سلنا را از میان طرفداران بیرون می‌کشند. کسی در این قضیه آسیبی ندید، اما درستی برای محافظین سلنا گومز شد تا در آینده این پرنده خوش‌صدای دنیای موسیقی را حتی برای یک لحظه هم که شده تنها نگذارند.


شان مندز

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

شان مندز از آن دسته هنرمندان جوانی است که چند سالی بیشتر نمی‌شود به موفقیت رسیده و از این لحاظ، سلبریتی تازه‌کاری به‌حساب می‌آید که هنوز آن روی دیگر هواداران را ندیده و آنگونه که باید و شاید حواسش به رفتار‌های ناشایست آن‌ها نیست.

به همین دلیل در سال ۲۰۱۴ و زمانی که شان مندز تازه محبوبیت داشت و به شهرت رسیده بود، در یک پارکینگ با رفقایش مشغول گپ‌زدن بود و هواداران نیز از فاصله‌ای دور پشت‌نرده‌های آهنی مشغول صدا کردن و تماشای شان مندز بودند که ناگهان تعدادی از این هواداران از نرده‌ها رد می‌شوند و به دنبال شان مندز می‌افتند.

شان مندز نیز که از حمله این هوادران ترسیده بود، دو پا که داشت، دو پای دیگر نیز قرض می‌کند و پا به فرار می‌گذارد. انصافاً باید گفت چنین رفتاری از جانب شان مندز کاملاً منطقی به نظر می‌رسد چرا که اگر جلوی هواداران افسار گسیخته می‌ایستاد بدون شک آسیب‌های زیادی به خودش و هواداران وارد می‌شد.


مایلی سایرس

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

مایلی سایرس سن و سال زیادی ندارد و از آن دسته سلبریتی‌هایی است که در کودکی به شهرت رسید و با سلبریتی‌ها و دردسر‌هایی که با آن‌ها روبرو هستند کاملاً آشنا است. اما این قضیه باعث نشد که مورد آزار و اذیت طرفداران قرار نگیرد و در سال ۲۰۱۱ و زمانی که کنسرت «هیپی» را در استرالیا برگزار می‌کرد یکی از هواداران با سواستفاده از غفلت محافظین شخصی، از صحنه بالا آمد و شانه‌های مایلی را گرفت.

مامورین امنیتی به‌سرعت غفلت خود را جبران کردند و با حضور در صحنه اجرای کنسرت، این هوادار بی‌ملاحظه را از مایلی دور نگه داشتند، این محافظ شخصی، مایلی سایرس را به‌سرعت از صحنه خارج کرد تا دیگر هواداران مزاحم او نشوند. کاملاً مشخص بود که مایلی سایرس از این حادثه حسابی ترسیده بود و دست و پایش می‌لرزید تا این خاطره برای او درس عبرتی شود که در کنسرت‌ها بیشتر مواظب هواداران بی‌ملاحظه‌اش باشد.


تیلور سوئیفت

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

مدتی پیش یکی از هواداران دوآتشه تیلور سوئیفت به سمت این خواننده پرطرفدار حمله‌ور شد، اما نتوانست حتی به چند قدمی تیلور نزدیک شود و محافظین شخصی تیلور سوئیفت جلوی رسیدن این هوادار به تیلور را گرفتند.

قضیه به همین‌جا ختم نشد و به‌رغم اینکه تیلور سوئیفت عملاً مورد آزار و اذیت این هوادار قرار نگرفت، اما محافظین شخصی تیلور با این هوادار حسابی درگیر شدند و دعوای سختی بین آن‌ها در گرفت.


بیانسه

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

بیانسه از آن دسته سلبریتی‌های کهنه‌کاری است که قلق هواداران دستش آمده و همیشه سعی می‌کند در آرامش کامل، هوادارانش را در آغوش بکشد و با آن‌ها سلفی بگیرد، او گاهی اوقات که حوصله‌اش را داشته باشد با هواداران آواز می‌خواند و به همراه آن‌ها می‌رقصد. اما رفتار دوستانه بیانسه با هواداران کار دستش داد و زمانی که در برزیل بود، یکی از هواداران به سمت بیانسه می‌آید و سعی می‌کند تا با زور بیانسه را همراه خودش ببرد.

این هوادار با بلند کردن بیانسه قصد داشت این سلبریتی را به میان هواداران منتقل کند، جالب اینجاست که بیانسه به محافظین شخصی‌اش می‌گوید که این رفتار هوادارش هیچ اشکالی ندارد و در حالی که توسط او از زمین بلند شده بود سعی می‌کند همانند یک خواننده بسیار حرفه‌ای به ترانه‌خوانی ادامه دهد.


بریتنی اسپیرز

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

بریتنی نیز از آن دسته سلبریتی‌هایی است که در نوجوانی به شهرت رسید و به همین دلیل تعامل خوبی با هوادارانش دارد، اما گاهی اوقات این هواداران از رفتار دوستانه بریتنی اسپیرز به نفع خودشان استفاده می‌کنند و بریتنی بیچاره را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند.

در این زمینه می‌توان به یکی از کنسرت‌های بریتنی اسپیرز اشاره کرد که در این کنسرت او در حال خواندن ترانه معروف وومنایزِر (Womanizer) بود که یکی از هواداران روی صحنه می‌پرد و جلوی بریتنی اسپیرز دیوانه بازی در می‌آورد. یک بار دیگر نیز چنین اتفاقی برای بریتنی اسپیرز در کنسرتی در اورگن آمریکا اتفاق افتاد، اما خوشبختانه بریتنی اسپیرز توانست در تمامی این موقعیت‌ها کنترل امور را به دست بگیرد و برنامه‌اش را ادامه دهد.


کیم کارداشیان

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند هر که بامش بیش، برفش بیشتر. این ضرب‌المثل مصداق دقیق کیم کارداشیان است و از آنجایی که نسبت به دیگر کارداشیان‌ها، طرفداران بیشتری دارد، دردسر‌های بیشتری را نیز با هواداران تجربه کرده است.

در همین راستا می‌توان به حضور کیم کارداشیان در هفته مد پاریس اشاره کرد، در این مراسم یکی از طرفداران، جلوی کیم می‌پرد و او را از زمین بلند می‌کند. جالب است بدانید کیم در این حادثه تنها نبود و کریس جنر و کاینه وست را نیز در کنار خود داشت، اما این دو سلبریتی دست و پای خودشان را گم کردند و عملاً کاری برای نجات کیم از دست این هوادار کله‌شق انجام ندادند و کیم حسابی اذیت شد.


جاستین

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

جاستین یکی از باشخصیت‌ترین سلبریتی‌های مرد هالیوودی است و همیشه هواداران خودش را مورد مهر و محبت قرار داده است. به همین دلیل حتی اگر هواداران او را به زور در آغوش بکشند نیز مخالفت زیادی نمی‌کند.

در همین زمینه مدتی پیش زمانی که تیمبرلیک قرار بود در کنتاکی کنسرت برگزار کند، یک زوج از هواداران دوآتشه وی با هماهنگ‌کننده برنامه‌های تیمبرلیک ارتباط برقرار کردند تا در حین اجرای تیمبریک در کنسرت، این زوج روی صحنه بیایند و مراسم خواستگاری و حلقه دست کردن را انجام دهند. تیمبرلیک نیز دست رد به سینه این جوانان عاشق نزد و مراسم خواستگاری همان‌گونه که مد نظر آن‌ها بود در کنسرت تیمبرلیک انجام شد.


آوریل لوین

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

اجرای کنسرت درآمد زیادی برای خواننده‌ها دارد، اما اگر در کنسرت شرکت کرده باشید حتماً در جریان هستید که کنسرت گذاشتن به همین راحتی‌ها هم نیست. به همین دلیل نیز خواننده‌ها در حین برگزاری کنسرت مورد حمله هواداران قرار می‌گیرند. اوریل لوین یکی از همین خواننده‌ها است که در اجرای کنسرت، هواداران به او حمله کردند.

قضیه از این قرار بود که آوریل لوین سرش به اجرای ترانه‌ای گرم شده بود و به همین دلیل نیز یکی از هواداران از غفلت مامورین امنیتی استفاده کرد و روی صحنه آمد تا آورلین را در آغوش بکشد. آوریل نیز که حواسش اصلاً به حمله این هوادار نبود، ابتدا از این حمله ترسید و حسابی نگران شد، اما به‌سرعت توانست به ترسش غلبه کند و با شوخی و خنده این حمله را پشت‌سر گذاشت و به اجرای ترانه ادامه داد.

ماجرای آوریل و هوادارانش به همین جا ختم نشد و مدتی پیش نیز در خبر‌ها داشتیم که یکی از هواداران آوریل، شبانه در خیابان به دنبال او افتاده بود و از وی درخواست می‌کرد تا با آوریل عکس بگیرد. این هوادار حاضر نبود به هیچ قیمتی از سر آوریل دست بر دارد و حتی زمانی که آوریل از دست این هوادار با به فرار گذاشته بود، دنبال آوریل می‌دوید و بی‌خیال ماجرا نمی‌شد.


دمی لواتو

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

دمی لواتو برای اجرای کنسرت به پاراگوئه در آمریکای جنوبی رفته بود و از قرار معلوم این خواننده، طرفداران زیادی در آمریکای جنوبی دارد به همین دلیل نیز در حین اجرای کنسرت در پاراگوئه، هواداران به او حمله‌ور شدند. مدتی بعد نیز وقتی دمی لواتو به ونزوئلا رفته بود در کنسرتی که برگزار کرد باز هم مورد حمله هواداران قرار گرفت.

خوشبختانه دمی لواتو توانست در هر دو موقعیت کنترل اوضاع را به دست بگیرد. او اجازه داد تا جایی که امکان دارد هواداران به او نزدیک شوند، لواتو حتی اجازه داد یکی از هواداران به او نزدیک شود و دمی را در آغوش بگیرد. ناگفته نماند تیم محافظت دمی لواتو نیز عملکرد خوبی داشت و سریعاً توانست هواداران را متفرق کند.


کندال جنر

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

بوسیدن در فرهنگ‌های مختلف آداب و رسوم خاصی دارد، برای نمونه ما ایرانی‌ها در بوسیدن گونه هیچ اشکالی نمی‌بینیم، اما بسیاری از ملت‌ها چنین رسمی ندارند، در این بین همان‌گونه که می‌دانید فرانسوی‌ها نیز بوسیدن گونه را کاری نادرست نمی‌دانند و همین قضیه باعث شد تا کندال جنر در پاریس از رفتار یکی از هوادارانش متعجب شود.

قضیه از این قرار بود که کندال به همراه یکی از محافظین شخصی‌اش در خیابان‌های پاریس مشغول گشت و گذار بود که یکی از هواداران او را می‌شناسد و خودش را به کندال نزدیک می‌کند و بوسه‌ای بر گونه کندال می‌زند. کندال نیز که عادت نداشت گونه‌اش توسط غریبه‌ها بوسیده شود از این رفتار حسابی تعجب کرد و با دخالت محافظ‌شخصی کندال این قضیه ختم به‌خیر شد.


پاریس هیلتون

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

اگر اخبار سلبریتی‌ها را دنبال می‌کنید حتماً در جریان هستید که پاریس هیلتون از کودکی لای پر قو بزرگ شده و از مال و منال دنیا چیزی کم ندارد، همین قضیه نیز باعث شده تا با هواداران تعامل خوبی داشته باشد، اما بعضی از مواقع هواداران واقعاً کار‌های عجیب و غریبی انجام می‌دهند.

جالب است بدانید یکی از هواداران دوآتشه پاریس هیلتون برای سلبریتی مورد علاقه‌اش یک دستگاه خودروی کادیلاک قدیمی و کلاسیک خریداری می‌کند. او این خودرو را به در خانه پاریس می‌فرستد و همان‌گونه که انتظار می‌رود پاریس که ده‌ها دستگاه خودرو در گاراژ خود دارد از دریافت چنین هدیه‌ای سر باز می‌زند.

این هوادار که شوخی سرش نمی‌شد از اینکه پاریس دست رد به سینه او زده بود حسابی ناراحت می‌شود و تمام شیشه‌های کادیلاکی که به پاریس داده بود را می‌شکند.


پل مک‌کارتنی

سلبریتی‌هایی که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند

یکی از آخرین و معروف‌ترین بازمانده‌های گروه افسانه‌ای بیتلز، پل مک‌کارتنی است و مدتی پیش زمانی که مک‌کارتنی در مکزیکو سیتی بود مورد حمله هواداران و خرابکار‌ها قرار گرفت. در این موقعیت هواداران به اتوبوسی برای تور‌های مک‌کارتنی استفاده می‌شد حمله کردند و با بالا رفتن از آن، روی سقف اتوبوس بالا و پایین پریدند.

پل مک‌کارتنی بیچاره داخل اتوبوس گیر افتاده بود و هیچ کاری از دستش بر نمی‌آمد، او در آن زمان ۶۷ سال سن داشت و گفته می‌شود بدنش از ترس حسابی به لرزه افتاده بود. خوشبختانه پس از مدتی نیرو‌های پلیس وارد عمل می‌شوند و پل مک کارتنی و اعضای تور او را از اوضاع وخیمی که در آن گیر افتاده بود نجات می‌دهند.

در این قسمت به پایان فهرست سلبریتی‌هایی رسیدیم که مورد آزار و اذیت هوادارانشان قرار گرفته‌اند، در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر نکته جالبی در این زمینه در ذهن شما است، در قسمت نظرات این نکته‌ها را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مهوش وقاری: هرگز مادر نشدم اما حس مادر بودن را به خوبی درک می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «رقیه چهره‌آزاد» با مادر، «حمیده خیرآبادی» با پدرسالار، «بی‌بی» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.