حذف بازیگر زن به خاطر سگ، مردهای بازیگر با همان عکس‌ها روی آنتن!

به گزارش کافه ستاره، حذف شهره سلطانی از اجرا و بازی در «جشن رمضان» شبکه ۵، نتیجه جدید اختلافات بین علی فروغی مدیر شبکه ۳ با مرتضی میرباقری معاون سیماست. اختلافی که حالا به نظر می‌رسد به بالاترین سطح خود رسیده است.
سرآغاز: حذف بنیامین بهادری
خراسان نوشت: چند ماهی بود که خبرهای درگوشی از اختلافات مدیر شبکه ۳ و معاون سیما به گوش می رسید و برخی نشانه‌ها هم آن را تأیید می‌کرد. واضح است که اصل اختلاف نظر، کاملاً طبیعی است و حرجی به آن نیست. احتمالاً بین معاون سیما با مدیران دیگر شبکه‌ها هم اختلاف نظر هست و بین مدیران شبکه‌ها با همدیگر نیز. منتهی از روز اول ماه رمضان که اجرای بنیامین در ویژه‌برنامه افطار شبکه ۳ لغو شد، اختلافات کم‌کم به رسانه‌ها کشیده شد. با گذشت چند ساعت از لغو برنامه، خبر رسید که معاون سیما جلوی پخش «ماهِ ماه» را گرفته؛ اتفاقاتی که در روزهای گذشته در همین صفحه شرح آن را خوانده‌اید.
ماجرا دررسانه ها با انتقاد از سلبریتی ها ادامه یافت. اجرای شهره سلطانی در شبکه ۵ با برچسب‌هایی چون «سگ‌باز» و «شهره به سگ‌بازی» به باد انتقاد گرفته شد. در طرف مقابل هم تصاویری از امین حیایی و محمدرضا گلزار همراه با سگ‌هایشان در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد این عارضه گریبان‌گیر همکاران شبکه ۳ در «عصر جدید» و «برنده باش» هم هست.
نتیجه: حذف شهره سلطانی
پس از این اتفاقات، خبر رسید علی‌عسکری رئیس سازمان صداوسیما به مدیران دو شبکه ۳ و ۵ به همین دلیل تذکر داده است. یک عضو شورای نظارت بر صداوسیما روز چهارشنبه هفته گذشته گفت: «رئیس سازمان صداوسیما در جلسه شورای معاونان و مدیران سیما به این موارد تذکر جدی داده است. قرار شده یا این افراد رفتار و سبک زندگی‌شان را اصلاح کنند و در قاب تلویزیون به فعالیت خودشان ادامه دهند یا این که در مقام مجری تلویزیونی جایگاهی نخواهند داشت.» نتیجه آن بود که پنج شنبه «جشن رمضان» روی آنتن نرفت، جمعه به صورت ضبط‌شده و بدون حضور شهره سلطانی پخش شد و از شنبه این مجری-بازیگر به صورت رسمی از «جشن رمضان» کنار گذاشته شد. با این حال امین حیایی هنوز در «عصر جدید» حاضر است و خبر رسیده که مدیران شبکه ۳ به دنبال بازگشت «برنده باش» به آنتن هستند. اختلافی که می‌توانست با خویشتن‌داری چهره‌های پرنفوذ سازمان صداوسیما حل شود، نه‌تنها حل نشده، بلکه به یک جنگ سرد در سطح مدیران سازمان صداوسیما تبدیل شده است.

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

«پانتولیگ» معجونی از پانتومیم و اطلاعات عمومی!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، پس از گذشت چهارسال و ۹ ماه از تعطیلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.