ترانه‌ی تازه‌ی شروین حاجی‌پور، رکوردهای بازدید در اینستاگرام فارسی را شکست

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، آهنگ «برای» شروین حاجی پور در جریان اعتراضات سال گذشته در ایران در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این خواننده و ترانه سرا بعد از انتشار این ترانه بازداشت و در ادامه به قید وثیقه آزاد شد. پس از انتشار موزیک ویدیویی با نام «چشماتو ببند»، شروین حاجی‌پور مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت، به‌گزارش روزیاتو، اما ویدیوی آهنگ جدید او که اخیرا در صفحه اینستاگرام خود با نام «آشغال» منتشر کرده است مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته و پس از گذشت ۲۴ ساعت از انتشار آن، فقط در صفحه خود او حدود ۳۰ میلیون بار دیده شده است.

این میزان بازدید، بیشترین بازدید یک ویدیوی فارسی در اینستاگرام در سال اخیر است و یک رکورد محسوب می‌شود. ویدیوی «برای» او نیز در جریان اعتراضات سال گذشته نزدیک ۴۰ میلیون بار دیده شد و او از این حیث رکوردار است. میزان بازدید ترانه «آشغال» از این حیث قابل توجه است که نه در فضای پرشور و حرارت اعتراضات، که در فضای نسبتا آرام این روزها ثبت شده است.

برای مقایسه این بازدید، می توان آن را با بازدید ویدیوهای صفحه صادق بوقی قیاس کرد، پربازدیدترین ویدیوی صفحه صادق بوقی ۱۶.۸ میلیون بازدید داشته است و حالا ترانه «آشغال» شروین در عرض یک روز به مرز ۳۰ میلیون بازدید رسیده است.

در بخشی از این آهنگ جدید، شروین حاجی پور می‌خواند: «ازم نخواه برم از این خاک/ هرجا برم باز دلم همینجاست»

شروین حاجی پور که در جریان اعتراضات سال ۱۴۰۱ به خاطر خواندن ترانه «برای» بازداشت شد، به خاطر همین ترانه جایزه بخش «آهنگ برای تغییرات اجتماعی» شصت و پنجمین دوره گرمی را از آن خود کرد.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

کنسرت رضا صادقی برای کودکان مراکز پویاشهر

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، در آستانه آغاز سال نو و فرا رسیدن عید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.