پردیس احمدیه : بعد از ضبط سکانس تجاوز در شوک بودم و احساس خجالت‌زدگی می‌کردم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، در بخشی از فیلم پشت صحنه سریال «پوست‌شیر» پردیس احمدیه بازیگر نقش ساحل از سخت‌ترین سکانسی که در این سریال بازی کرده حرف می‌زند. او سکانس تجاوز نریمان به ساحل را یکی از سخت‌ترین و البته تلخ‌ترین سکانس‌های می‌داند که در این سریال بازی کرده است. احمدیه که به هنگام صحبت درباره این سکانس احساسی شده بود و گریه می‌کرد ، حس و حالش را اینطور توصیف کرد : «وقتی من را به گوشه دیوار کشیدن ، کامران تفتی، آقای مالکی و آقای خانجانی بالای سرم ایستاده بودند. نور جوری بود که من نمی‌توانستم چهره‌هایشان را ببینم، فقط هیبتشان را می‌دیدم.شروع شد. اما همان ابتدا آقا جمشید کات دادن، یک سری رتوش و یکسری اطلاحیه انجام شد و قرار شد که در برداشت مجدد کامران تفتی دو تا چک هم به من بزند. از جاییکه من چک‌ها را خوردم و قدرتش هم زیاد بود وضعیت برایم بد شد، بنحوییکه مرز بین خیال و واقعیت را به نوعی گم کردم. من می‌دانستم که هیچ وقت لباسم درنمی‌آید اما وقتی آستین پیراهن نارنجی‌ام کشیده شد، دیگه فقط سیاهی می‌دیدیم و فقط منتظر بودم که تمام بشود. در این لحظه یک دردی را در بدنم تا نوک انگشتانم احساس می‌کردم. چون خودم را منقبض کرده‌بودم و دائم حس می‌کردم انگار این لباس قرار است واقعی دربیاد.»

احمدیه که با بغض این روایت را بازگو می‌کرد در ادامه حرف‌هایش گفت :«فقط منتظر بودم که صدای جمشید را بشنوم که با قدرت بگوید کات. آقا جمشید گفت کات. همه به حالت عادی برگشتند، اما من دوست داشتم هیچکس نگاهم نکند. انگار که از همه خجالت می‌کشیدم.دلم می‌خواست هیچکس نگاهم نکند. من خودم را در شکمم جمع کردم و دولا دولا از صحنه بیرون رفتم. همه اعضای گروه آمدم دورم حلقه زدم. اما من نمی‌خواستم با کسی حرف بزنم چون واقعا دچار حمله عصبی شده‌بودم.»

او روایتش از بازی در این سکانس را اینطور پایان داد :« برای حسی که در آن لحظه داشتم می‌توانستم یک کتاب بنویسم ، اما در آن لحظه بزرگترین چیزی که فهمیدم این بود که آدم‌هایی که مورد تجاور قرار می‌گیرند درد نفهمیده شدن دارند. من بعد از ضبط این سکانس یک هفته سکوت کردم و حتی نمی‌توانستم به کسی زنگ بزنم. بخاطراینکه نمی‌دانستم به آن‌ها بگویم برای چی حالم بد است. واقعا نمی‌ دانستم بگویم چه اتفاقی برایم افتاده است.»

پشت صحنه سریال «پوست شیر» چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته در قالب دو قسمت به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلمنت» پخش شد.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.