جست‌وجویی پرماجرا برای «حیثیت گمشده»

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره،  روز یک شنبه هفته جاری مجموعه «حیثیت گمشده» دومین مینی سریال سجاد پهلوان‌زاده پس از «سقوط»، در نمایش خانگی منتشر شد. این مجموعه قرار بود جمعه هفته قبل منتشر شود، اما به دلیل آماده نشدن سریال، پخش آن برای مدت زمان نامعلومی به تعویق افتاد و در نهایت قسمت اول آن دو روز بعد در فیلیمو به انتشار رسید. مهدی حسینی‌نیا بازیگر اصلی «حیثیت گمشده» است و دیگر بازیگران آن بهاره افشاری، الناز حبیبی، ستاره پسیانی، مهدی زمین‌پرداز، بهزاد خلج، امیر نوروزی و نادر فلاح هستند. «حیثیت گمشده» چگونه آغاز شد؟
شروع خوب با قصه‌ درگیرکننده
دومین سریال پهلوان‌زاده، شروع کنجکاوی‌برانگیز و خوبی داشت. قصه سریال درباره یک زوج به نام‌های‌ «امیر» (مهدی حسینی‌نیا) و «هاجر» (بهاره افشاری) است که از طبقه ضعیف جامعه هستند و نمی‌توانند صاحب فرزند شوند. همین موضوع باعث اختلاف میان آن‌ها شده و روابط گرمی با یکدیگر ندارند. «حیثیت گمشده» در قسمت اول به جای معرفی شخصیت‌ها و ترسیم روابط آن‌ها با یکدیگر، خیلی سریع سراغ روایت قصه رفت و احتمالا در قسمت‌های بعد شاهد جزئیات بیشتری درباره کاراکترها خواهیم بود. اتفاقات مختلفی که در شروع قصه رخ دادند مانند مرگ نوزادی که «هاجر» مخفیانه از او نگهداری می‌کرد، تصادف عمدی «هاجر» و بارداری او با وجود مشکل نازایی، به اندازه‌ای کشش دارند که مخاطب را برای تماشای ادامه داستان ترغیب و او را با قصه همراه کنند. «حیثیت گمشده» مینی سریال است و طبق اعلام فیلیمو کمتر از ۱۰ قسمت دارد، بنابراین انتظار می‌رود سریال در ادامه نیز مانند قسمت اول، با در اختیار داشتن مواد داستانی کافی، ریتم خوب و مناسبی داشته باشد.
بازی خوب مهدی حسینی‌نیا و بهاره افشاری
مهدی حسینی‌نیا در سینما با شخصیت منفی «مصیب» در فیلم «شنای پروانه» ساخته محمد کارت مورد توجه قرار گرفت. او پیش‌ از این هم سابقه حضور در سینما را داشت، اما نقش خاص و بازی خوب این بازیگر در فیلم کارت باعث شد نزد طیف گسترده‌ای از مخاطبان شناخته شود. حسینی‌نیا در سال‌های اخیر با مجموعه‌هایی مانند «می‌خواهم زنده بمانم»، «یاغی» و «رهایم کن»، حضور موفق و تحسین‌برانگیزی در نمایش خانگی داشته و اکنون مدت کوتاهی پس از «رهایم کن»، با «حیثیت گمشده» به این رسانه بازگشته است، منتها این‌بار برخلاف دیگر آثارش که در آن‌ها نقش‌های مکمل را بازی کرده بود، در «حیثیت گمشده» نقش اصلی قصه را برعهده دارد. با توجه به قسمت اول، مهدی حسینی‌نیا و همچنین بهاره افشاری بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشتند. حسینی‌نیا در نقش «امیر» موفق شد احساسات خود مانند شک و دودلی، اضطراب و نگرانی  را به صورت باورپذیر نمایش بدهد. بهاره افشاری نیز در نقش «هاجر» زنی که زندگی خانوادگی نابسامانی دارد و جزو قشر ضعیف جامعه است، حضور متفاوتی در «حیثیت گمشده» دارد. او هنگام مواجهه با مرگ نوزاد، بازی خوبی داشت و در انتقال احساسات خود به تماشاگر موفق بود.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.