روند ناامیدکننده قصه «قهوه ترک»

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، چهارشنبه هفته‌ قبل، قسمت چهارم سریال «قهوه ترک» به کارگردانی علیرضا امینی در نمایش خانگی منتشر شد، اما این سریال هنوز پس از چهار قسمت نتوانسته پیشرفت قابل توجهی داشته باشد و به اندازه کافی مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. «قهوه ترک» با قصه مهاجرت دختر جوانی که آرزوهای بزرگی دارد، آغاز شد و شروع بدی هم نداشت، اما قسمت‌های بعدی آن در حد انتظار نبود. اگر «قهوه ترک» در ادامه نیز چنین روندی را در پیش بگیرد، احتمالا به سرنوشت سریال «سرگیجه» دچار خواهد شد.
پیشرفت کم‌اتفاق قصه
«ترانه» که متهم به قصور پزشکی است، با فریب جوانی به نام «پرهام» راهی ترکیه می‌شود تا به هدف نهایی‌اش یعنی مهاجرت به آلمان برسد، اما همان طور که از ابتدای قصه پیش‌بینی می‌شد، سفر «ترانه» آن گونه که تصور کرده بود پیش نرفت. در قسمت دوم، بخشی از قصه به گشت و گذار «ترانه» در استانبول می‌گذرد، بخشی از سریال نیز به گذشته می‌رود و شاهد درگیری دو خواهر بر سر رفتن «ترانه» و در نهایت ترک خانه توسط او هستیم. این اتفاقات چیزی به قصه اضافه نمی‌کنند و اطلاعات خاصی به مخاطب نمی دهند. در قسمت سوم نیز به استثنای روشن شدن ماجرای قصور پزشکی «ترانه» و اخراج او، قصه پیشرفت قابل توجهی ندارد. آشنایی این شخصیت با «دانیال» (حامد بهداد) اتفاق مهم قسمت چهارم «قهوه ترک» است که مانند بعضی اتفاقات قصه   باورپذیر نیست.
رخدادهای غیرمنطقی
اتفاقات مبهم و غیرمنطقی «قهوه ترک» نیز نقطه ضعفی برای این سریال است. «ترانه» به عنوان یک جوان امروزی و تحصیل کرده، از مسائلی مانند خروج غیرقانونی از کشور، مهاجرت، اقامت گرفتن و پناهندگی اطلاعاتی ندارد و اصلا نمی‌داند قدم در چه مسیری گذاشته است. آشنایی او و «دانیال» نیز به طرز عجیب و غیرمنطقی اتفاق می‌افتد. در پایان قسمت سوم «دانیال» که معلوم نیست کیست و سروکله‌اش از کجا پیدا می‌شود، «ترانه» را می‌بیند، سپس به سراغ او می‌رود و بعد از یک احوال پرسی ساده می‌بینیم که مشغول صحبت با یکدیگر هستند! معلوم نیست چرا «ترانه» خیلی زود به «دانیال» اعتماد می‌کند و ارتباط صمیمانه آن‌ها نیز بدون پیش‌زمینه لازم شکل می‌گیرد. سارا رسول‌زاده بازی ویژه‌ای در «قهوه ترک» ندارد و گاهی در نمایش احساسات خود گرفتار اغراق می‌شود. حامد بهداد تازه وارد داستان شده و فعلا نکته قابل توجهی در بازی او دیده نمی‌شود. باید دید مسیر «قهوه ترک» در ادامه با حضور شخصیت‌های جدید و با بازی حامد بهداد، امیر جعفری و امیر نوروزی چه روندی را طی می‌کند.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.