تو بی نظیر هستی پسر

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، محمدصادق میرمحمدی، بازیگر نقش راما، یکی از پدیده‌های قسمت هفدهم سریال «رهایم کن» است. راما هم زمانی که داخل ماشین با پدرش دیالوگ می‌کند و از او می‌خواهد به سفر نرود، هم وقتی در کابوس پدر تک‌وتنها میان مردم رها می‌شود و اندوهگین کنار دیوار می‌نشیند و هم وقتی در سلول پدر از او می‌خواهد کنار پنجره برود و بیرون را تماشا کند، احساسی‌ترین بخش‌های این قسمت را می‌سازد.

 بازی محمدصادق میرمحمدی، کودک سندروم‌داونی سریال «رهایم کن» از همان ابتدا با استقبال بسیاری از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است.

در قسمت هفدهم سریال بازی درخشان دیگری از او می‌بنیم. حاتم به راما می‌گوید که می‌خواهد به مسافرتی برود که شاید خیلی دور باشد. راما می‌خواهد با او برود و وقتی حاتم مخالفت می‌کند و می‌گوید آنجا جای خوبی نیست، راما کاملا منطقی برخورد می‌کند و از او می‌خواهد به جایی که خوب نیست نرود. جایی که راما موقع خداحافظی از حاتم گریه می‌کند و به او می‌گوید دوستش دارد، به قدری باورپذیر است که به یکی از احساسی‌ترین بخش‌های این قسمت تبدیل می‌شود.

بخشی از همین قسمت راما را می‌بینیم که تنهایی در میان جمع رها شده و غمگین راه خودش را می‌رود. او شباهتی به بچه‌های اطرافش ندارد و از سوی آنها آزار می‌بیند. تک و تنها از بچه‌ها فاصله می‌گیرد، گوشه‌ای می‌نشیند، بغض می‌کند و می‌زند زیر گریه و پدرش را صدا می‌زند. همراهی این صحنه‌های تلخ با موسیقی که درواقع کابوس حاتم را در زندان می‌سازد، بسیار جذاب از آب درآمده و کاملا احساسات مخاطبان را برمی‌انگیزد.

بعد از این کابوس، راما را داخل سلول پدرش می‌بینیم. او که نمی‌داند زندان چیست و چرا پدرش آنجاست فقط به پنجره‌ای که در انتهای سلول است توجه می‌کند و چیزهای جذابی را که می‌بیند برایش شرح می‌دهد. لحن خوشحال و مهربان راما، معنای مهمی را منتقل می‌کند و با این صحنه انگار تمام ترس و تنهایی حاتم از بین می‌رود.

شخصیت حاتم با تمام ویژگی‌هایی که دارد، یک جورهایی در اتباط با نقش راما کامل می‌شود و از این جهت راما اهمیت زیادی در سریال دارد. رابطه پدر و پسری میان حاتم و راما آنقدر جذاب از آب درآمده که می‌توان این پسربچه را یکی از مهره‌های اصلی جذابیت سریال قلمداد کرد.

سریال «رهایم کن» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی، جمعه‌ها از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.