کودتای عروسک ها علیه بازیگران در «مهمونی» !

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، برنامه «مهمونی» در فصل اول میزبان تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون بود و به ندرت اتفاق می‌افتاد که «مهمونی» بدون حضور چهره‌ها برگزار شود، اما این روند در فصل دوم تغییر کرده است. به این ترتیب، نیمی از قسمت‌های برنامه با حضور شخصیت‌های عروسکی و بازیگران این مجموعه منتشر شده است. ایرج طهماسب برای جذابیت «مهمونی» خود می‌تواند روی عروسک‌هایش حساب باز کند؟ حضور کم رنگ چهره‌ها در فصل دوم برنامه به آن لطمه زده است؟
نیمی از «مهمونی ۲» بدون مهمان
«مهمونی» در فصل اول و به ویژه قسمت‌های اولیه، بیشتر از حضور بازیگران استفاده می‌کرد و به نوعی می‌توان گفت به چهره‌ها تکیه کرد. به استثنای قسمت اول که مربوط به آشنایی مخاطب با فضای برنامه و عروسک‌ها بود، قسمت دوم تا دهم برنامه با حضور بازیگران منتشر و در قسمت ۱۱، از شخصیت جدید «روحی» رونمایی شد. پس از آن نیز بیشتر قسمت‌های «مهمونی» با حضور یک چهره مشهور منتشر شد و تنها قسمت‌های ۱۵، ۲۶، ۲۷ و ۳۰ در غیاب بازیگران تولید شدند. به این ترتیب، در مجموع از میان ۳۰ قسمت فصل اول، فقط ۶ قسمت از برنامه صرفا با حضور عروسک‌ها تولید شدند، اما در «مهمونی ۲» با توجه به ۱۳ قسمتی که تا دیروز منتشر شده، ایرج طهماسب به طور منظم یک هفته در میان میزبان چهره‌ها بوده، در نتیجه ۷ قسمت بدون حضور مهمان تولید شده است. احتمالا این روند تا پایان فصل ادامه خواهد داشت و ایرج طهماسب در نیمی از «مهمونی» میزبان بازیگران خواهد بود.
دوستی مخاطبان با عروسک‌ها
هرچند نام ایرج طهماسب و خاطره خوب مخاطبان از مجموعه عروسکی «کلاه قرمزی»، به اندازه کافی می‌توانست توجهات را به ساخته جدید آقای مجری جلب کند، اما شخصیت‌های جدید برای این که بتوانند جای خود را میان تماشاگران به ویژه طرفداران «کلاه قرمزی» باز کنند، نیاز به زمان و البته تعامل با چهره‌ها داشتند. بنابراین دعوت از بازیگران توجیه داشت. حضور آن‌ها هم در دیده شدن «مهمونی» تاثیرگذار بود و هم جذابیت برنامه را بیشتر می‌کرد، اما اکنون پس از تولید یک فصل «مهمونی» و استقبال مخاطبان از این مجموعه، شخصیت های عروسکی جایگاه خودشان را پیدا کرده‌اند و مخاطبان نیز آن‌ها را پذیرفته‌اند، در این شرایط آقای مجری می‌تواند به پشتوانه محبوبیت عروسک‌هایش به ویژه «بچه» و «پشه»، «مهمونی» را برگزار کند و برنامه همچنان برای مخاطبان جذاب باشد. ماجراهایی که در هر قسمت برای شخصیت‌ها در نظر گرفته شده نیز اتفاقات بامزه‌ای را رقم زده است. ضمن این که صرف حضور بازیگران در این برنامه، برگ برنده‌ آن نیست. به عنوان مثال بعضی از چهره‌ها به دلیل شوخ‌طبعی یا روحیات خاصی که دارند، ارتباط جذاب‌تری با شخصیت‌ها برقرار می‌کنند، اما بعضی از آن‌ها نمی‌توانند پا به پای عروسک ها پیش بروند و فضای برنامه به اندازه کافی گرم نمی‌شود.
چالش غیبت بازیگران
گفتیم «مهمونی» می‌تواند بدون حضور بازیگران دیدنی باشد و روایت ماجراهای مختلفی که برای شخصیت‌ها اتفاق می‌افتد نیز جالب است، اما بعضی شخصیت ها مانند «بچه»، «پشه» و «روحی» نسبت به بقیه، محبوبیت بیشتری به دست آورده‌اند و اگر حضور آن‌ها در قسمت‌های بدون مهمان کم رنگ باشد، جذابیت برنامه نیز کمتر می‌شود. بنابراین تولید «مهمونی» بدون حضور افراد مشهور، چالش‌هایی هم دارد که آقای مجری با موفقیت از آن‌ها عبور کرده است.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.