واکنش گلزار، به‌انتشار اخباری مبنی بر استخدام سیاهی‌لشگر، برای ساختِ ویدیوی استقبال از او

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره،  استقبال ویژه از محمدرضا گلزار در یکی از بازارهای موبایل تهران در روز پنجشنبه ۴ خرداد با حواشی زیادی روبه‌رو شده. برخی معتقدند گلزار به این افراد پول داده تا به اسم هوادار در این بازار حضور پیدا کنند و برخی دیگر معتقدند گلزار واقعا این همه طرفدار دارد. خود گلزار هم امروز یکشنبه ۷ خرداد نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و گفته همیشه مورد حمایت مردم بوده و به این شلوغ‌بازی‌ها نیازی ندارد.

محمدرضا گلزار پنجشنبه ۴ خرداد برای افتتاح یک مرکز خدمات تلفن همراه در یکی از بازارهای موبایل تهران حضور پیدا کرده بود. ویدئوهای منتشر شده از این مراسم نشان می‌داد که جمعیت بسیار زیادی برای دیدن او به این بازار رفته بودند.

انتشار این ویدئوها و تصاویر با واکنش‌های مختلفی روبه‌رو شد. برخی نوشتند که گلزار برای این مراسم گروهی هنرور استخدام می‌کند و به آنها پول می‌دهد که دورش هجوم بیاورند و برایش جیغ و هورا بکشند.

این واکنش‌ها به جایی رسید که شاهین صمدپور، مستندساز و مجری با استناد به صحبت‌های قبلی حسین لامعی، منتقد سینما روی غیرواقعی بودن این هواداران تاکید کرد و در صفحه اینستاگرامش نوشت: «این کار بین یکی دو تا از سوپراستارهای معروف بسیار مرسوم است. در یکی از موارد عجیب، تیم تبلیغاتی آقای سوپراستار رفته بودند سیاهی‌لشکرها را درهم و برهم اجاره کرده بودند. مثلا آقایی که ۶۰ سال سن داشت ۱۰۰ تومان گرفته بود که از یک ساعت قبل در محلی که آقای سوپراستار قرار است بیاید، حضور پیدا کند و چند متری هم دنبال ماشینش بدود و اسمش را فریاد بزند.»

این اظهارنظر با واکنش منفی طرفداران محمدرضا گلزار روبه‌رو شد و خیلی‌ها نوشتند که به خاطر علاقه به این سوپراستار برای دیدنش می‌روند و اصلا بحث پول گرفتن مطرح نیست.

روز یکشنبه ۷ خرداد، به بهانه حواشی اخیر، مصاحبه‌ای از گلزار با تی‌وی‌پلاس منتشر شده که در آن نسبت به این مسئله واکنش نشان داده. او گفته: «متاسفم که در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که هیچ‌کس از شادی دیگری خوشحال نمی‌شود. من محمدرضا گلزار به پشتوانه لطف بی‌پایان پروردگار و دعای خیر پدرومادرم و تلاش بی‌وقفه خودم و خیل طرفداران و حامیان عزیزم سال‌هاست مورد حمایت مردم این سرزمین قرار گرفته‌ام. پس نیازی به این شلوغ‌بازی‌ها ندارم. من اصلا نیازی به دیده شدن ندارم. چه نیازی دارم بیایم حاشیه کذب بسازم که دیده شوم؟»

او توضیح داده: «آن تایمی که شما دارید انرژی می‌گذارید برای من شایعه درست کنید، من مشغول کار هستم. از ۶ صبح تا ۱۲ شب هزارتا کار می‌کنم. من ۲۰ سال است در سینمای این مملکت دارم تلاش می‌کنم. سلامت هم دارم تلاش می‌کنم. هیچ‌وقت هم وارد حواشی نشدم. من نیازی به حاشیه‌سازی نداشته‌ام.»

نهایتا خطاب به مخالفانش گفته: «بعضی‌ها می‌توانند من را دوست نداشته باشند اما نمی‌توانند تلاش‌های من را انکار کنند.»

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.