انتقاد اکبر عبدی به تبلیغات نادرست یک فیلم کمدی

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، اکبرعبدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از نحوه تبلیغات فیلم‌های سینمایی در یکی از شبکه‌های فارسی زبان انتقاد کرد. این بازیگر سینما و تلویزیون، طی ویدیویی که در فضای مجازی منتشر کرد نسبت به تبلیغات فیلم سینمایی «فسیل» که در آن گفته‌ شده است «بهترین فیلم کمدی نوستالژیک تاریخ سینمای ایران» انتقاد کرد.
بخشی از صحبت‌های اکبر عبدی در این ویدیو به شرح زیر است: «داشتم زندگی روزمره‌ام را می‌کردم، هر از گاهی تلویزیون می‌بینم، غذا و دارو می‌خورم، دراز می‌کشم و… صدای تبلیغات یک فیلم سینمایی کنجکاوم کرد. وقتی رفتم مقابل تلویزیون. متأسفانه شبکه شریک دزد و رفیق قافله آقای جم! داشت تبلیغ یک فیلم سینمایی را پخش می‌کرد. البته چهار تبلیغ پخش می‌کند و جالب است که تلویزیون ما اجازه تبلیغ فیلم‌های سینمایی را ندارد یا خودشان نمی‌خواهند یا اجازه ندارند یا گران است. هرچه که هست دلیلش را خودشان می‌دانند اما آقای جم تمام فیلم‌هایی را که تولید می‌شوند تبلیغ می‌کند.
عبدی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «از هشت سالگی عاشق سینما هستم هرکجا صدایی درباره سینما باشد مرا کنجکاو می‌کند. آقای گوینده تیزر که با او هم مشکل دارم زیرا هیچ‌وقت چیزی را که قرار است بخواند مطالعه نمی‌کند. از ایشان سؤال دارم آیا این عقیده خودشان هم هست که می‌گویند این فیلم «بهترین فیلم کمدی نوستالژیک تاریخ سینمای ایران» است؟ تاریخ سینمای ایران حرف کوچکی نیست یعنی هفتاد سال، هشتاد سال که بزرگان ما فیلم کمدی ساختند و بازی کردند تاکنون کاهگل لگد می‌کردند و این فیلم متر و معیار تاریخ کمدی سینمای ایران است؟ آقایان تهیه‌کنندگان، شما مگر تمام حرفتان این نیست که از زمان شاه بگذریم و هر چیزی که شما را یاد گذشته بیندازد حرام است؟ بعد مردم باید پول بدهند و با فیلمی درباره ۵۰ سال گذشته عشق کنند؟»

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.