محمد شیری:پوست شیر نمونه اثری است که من را به نسل جدید بازیگر امیدوار می کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، محمد شیری در توضیح برداشت خود از سریال پوست شیر گفت: به عنوان یک بیننده چون این کاره هستم، پوست شیر را یک اثر کامل را دیدم.

بازیگر سریال شب‌های برره (مهران مدیری ۱۳۸۴) گفت: بازی ها درست بود، کارگردانی و تصویربرداری درست بود و بازخورد اطرافیانم را می دیدم که چگونه دنبال این سریال هستند که چهارشنبه شود و قسمت بعدی آن را ببینند.

شیری ادامه داد: هیچ سریالی را آنقدر مشتاقانه دنبال نکردم؛ قسمت اول پوست شیر من را گرفت و اشک من را درآورد. واقعا خسته نباشید به همه آدم های تولید این سریال می گویم چراکه خیلی خوب کار کردند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی کیمیاگر (علی‌اصغر سنجری۱۳۵۳–۱۳۵۲) تصریح کرد: وقتی کاری قدرتمند است بازیگرانش هم می درخشند چنانچه دیدیم بازیگرانی را که ناگهان و به واسطه این کار رشد کردند.

شیری در پاسخ به این سوال که پایان قصه پوست شیر را چگونه می بیند، گفت: آخر این قصه مشخص است و اگر قانون عدالت را در نظر بگیرید جانی هرآنکه باشد باید به سزای عملش برسد.

وی در توضیح علت موفقیت این قصه تاکید کرد: نقش ها خوب و انتخاب ها درست صورت گرفته است. قصه خوب در تلاقی با بازی ها و کارگردانی خوب پوست شیر را برجسته کرد. این قصه خیلی خوب شروع و تمام شد. به نظرم اگر بیشتر طولش می دادند خرابش کرده بودند و خوشحال شدم که اعلام شد که قسمت آخر عرضه می شود.

بازیگر فیلم سینمایی شمعی در باد (پوران درخشنده ۱۳۸۲) در پاسخ به این سوال که شخصیت محبوب او در این سریال که بوده است، گفت: رضا پروانه را خیلی دوست داشتم. ضمن این که نقش مقابلش که همسرش بود هم بسیار خوب ظاهر شد. شیرینی و طعم عشق پاک در رابطه این دو قابل لمس و بازی زیرپوستی آنها فوق العاده بود، چرا که به باور رسیده بودند که این گونه بازی کنند.

این هنرمند یادآور شد: پوست شیر نمونه اثری است که من را به نسل جدید بازیگر امیدوار می کند.

 

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

نازنین بیاتی:انگار خدا ما را بغل می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، ۱-اولین بار با فیلم سینمایی «دربند» وارد دنیای بازیگری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.