از کنسرت‌های موسیقی چه خبر؟

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، بعد ازاجراهای نوروزی و کنسرت‌هایی که در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد، بازار کنسرت‌های موسیقی در اردیبهشت ماه هم رونقی دوباره گرفت. البته قالب این اجراها مختص به موسیقی پاپ است و خبری از کنسرت‌های موسیقی دستگاهی و موسیقی اقوام ایران و همچنین اجراهای ارکسترال نیست.
این اجراها از یکم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و مجید رضوی در همین تاریخ در سالن امیرمهر محمودآباد به روی صحنه می‌رود. علیرضا طلیسچی هم دوم اردیبهشت ماه دراین سالن اجرای برنامه دارد. این خواننده ۸ اردیبهشت ماه نیز در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود.
 بابک جهانبخش دیگر خواننده پاپ هم قرار است یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه در سالن امیرمهر محمودآباد اجرای کنسرت داشته باشد. او در صفحه اینستاگرامش دراین باره نوشته: «سلام بر همراهان با محبت و همیشه عزیزم.خوشحالم که بزودی قراره باز روی ماهتون رو ببینم.۳ اردیبهشت در محمود آباد مازندران زیبا دیدار تازه می‌کنیم. شک ندارم در کنار هواداران با عشق و پر انرژی و پر شور مازندرانی عزیزم و حامیان خوبم که از جای جای ایران عزیزمون برای سفر در ایام عید فطر شمال هستن شبی جذاب و اجرایی دل انگیز پیش رو داریم به امید خدا.»
سهراب پاکزاد خواننده پرطرفدار موسیقی ایران نیز پس از ماه‌ها کناره‌گیری یا ممنوعیت اجرای کنسرت، سرانجام ۲ اردیبهشت ماه در تالار شهر جزیره کیش به روی صحنه می‌رود.
 گروه ماکان بند هم ۲ اردیبهشت ماه در سالن کمپینگ قو کلار آباد(متل قو) تازه‌ترین اجرای خود را به روی صحنه می‌برند و البته در تاریخ یک اردیبهشت علیرضا طلیسچی در همین سالن اجرای برنامه دارد.
 رضا بهرام هم از تور کنسرت‌های خود خبر داده که به ترتیب در تاریخ‌های ۲۸، ۲۹، ۳۰ آوریل در اتریش(وین)، آلمان(برلین) سوئد(گوتنبرگ) برگزار می‌شود و در یکم ماه مه در شهرهامبورگ.
 امید حاجیلی هم شنبه دوم اردیبهشت ماه در سالن پانوراما کیش اجرای برنامه دارد.مهدی احمدوند هم ۷ اردیبهشت ماه در تهران و در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در دوسانس کنسرت خود را برگزار می‌کند.
زانکو هم اجرایی در سالن بانک صادرات (خرم آباد) دارد که در دو سانس و در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
رحیم شهریاری خواننده آذری زبان هم شادیانه‌های خود را در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه و در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌برد.
علی عبدالمالکی هم از تاریخ کنسرت خود در ۳ اردیبهشت ماه خبر داده که در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. محسن ابراهیم‌زاده هم ۶ اردیبهشت ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد اجرای کنسرت داد.

گزارش:زهرا فائز

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

کنسرت رضا صادقی برای کودکان مراکز پویاشهر

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، در آستانه آغاز سال نو و فرا رسیدن عید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.