فیلم نماز خواندن علیرضا دبیر را چه کسی لو داد؟

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، عبدالمهدی نصیرزاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی با اشاره به بازتاب انتشار فیلم نماز خواندن رئیس فدراسیون کشتی در جلسه رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با وزیر ورزش اظهار داشت: چیزی را که خودم دیدم می‌گویم چرا که متأسفانه دارد بی‌اخلاقی می‌شود، خودم را مدیون می‌دانستم اگر در این مورد صحبت نمی‌کردم. در جلسه با وزیر بودیم که علیرضا دبیر آمد، دیر هم آمد و انتهای مجلس نشست. کارشناس روابط عمومی فدراسیون بدنسازی که عکاس یک خبرگزاری هم است، این فیلم را از دبیر گرفت و بعد از افطار آن را به من نشان داد، به‌شوخی هم می‌گفت “یاد بگیر!”، برایم جالب بود و پرسیدم که چه‌زمانی نماز را خوانده است که خود دبیر رسید، گفتم “ببین شکارچی چه شکار کرده است؟”، و دبیر هم گفت “تو چطور متوجه شدی؟ سجاد انوشیروانی (رئیس فدراسیون وزنه‌برداری) که کنار من بود، متوجه نشد”.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون کشتی ادامه داد: قسم می‌خورم دبیر به بیات گفت “این فیلم را پخش نکن و بگذار وقتی مُردم پخش کن.”، حتی به فیلمی که از اسماعیل احمدی در حال نماز خواندن در خانه کشتی گرفته بود، اشاره کرد و گفت “بگذار مثل اسماعیل احمدی وقتی از دنیا رفتم آن موقع فیلم را پخش کن.”، عکاس هم گفت “این‌که فیلم خوبی است و ترویج نماز به‌شمار می‌رود” و گفت “من آن را کار می‌کنم.”، دبیر گفت “راضی نیستم این فیلم را پخش کنی”، ولی فیلم پخش و حرف‌های نادرستی در موردش گفته شد.

نصیرزاده با اشاره به اینکه برخی می‌گویند این فیلم پس از هماهنگی با دبیر منتشر شده است، گفت: به‌والله این‌طور نبود، من شاهد بودم، آخرت خودمان را نسوزانیم، خیلی ناراحتم که این حرف‌ها را می‌زنند، من رقیب علی دبیر در انتخابات بودم اما سه سال و ۹ ماه از نزدیک با این فرد کار کردم، وقتی می‌خواستم با او کار کنم، همه گفتند “خرابت می‌کند”، گفتند “قبلاً خورده و برده است”، به جان بچه‌ام، من در این ایامی که با دبیر کار کردم، یک بار هم ندیدم دروغ بگوید، ریا کند و شبیه هیچ کدام از چیزهایی که در موردش می‌گفتند باشد. می‌گویند “نمازش ریا است”، ما در این چند سال هر جا رفتیم و صدای اذان آمد، او نماز خواند، ریا یک بار، دو بار، پنج بار، ۱۰ بار، نه سه سال و ۹ ماه. ما برای ترغیب یک باشگاه برای حضور در لیگ برتر کشتی پیش مدیرعامل مس رفته بودیم، او منتظر ما بود اما دبیر رفت نماز بخواند، به دبیر گفتم “یک ساعت وقت گرفتم از این آقا و می‌خواهیم پول برای کشتی بگیریم، بعد تو این‌جوری نماز می‌خوانی!”، گفت “خدا را ول کنم بیایم جلسه؟”.

 

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

اعتراض کاپیتان تیم ملی به تلویزیون | سردار آزمون : جای «واقعیه یا کیکه؟» روی آنتن تلویزیون نبود

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، حضور نوجوانی که با عبارت «واقعیه یا کیکه؟» به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.