خوانندگی بهرام افشاری چقدر طرفدار دارد؟

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره،فیلم سینمایی «فسیل» که در آن بهرام افشاری نقش یک خواننده قبل از انقلاب را بازی می‌کند تا کنون با فروش ۳۶ میلیارد تومانی در صدر جدول فروش اکران نوروزی قرار دارد.

اکران نوروزی ۱۴۰۲ نیز از چهارشنبه (۲۵ اسفند) با نمایش چهار فیلم «غریب» به کارگردانی محمدحسین لطیفی با مضمون دفاع مقدس، «فسیل» به کارگردانی کریم امینی با مضمون کمدی، «عروس خیابان فرشته» به کارگردانی مهدی خسروی با مضمون کمدی و «بچه‌های طوفان» به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی با مضمون درام برای کودکان و نوجوانان آغاز شد. در کنار این چند فیلم، فیلم‌های «ملاقات خصوصی» «چپ، راست»، «بخارست» و همچنان در جدول اکران خواهند ماند. فیلم‌هایی که احتمالاً شانس بیشتری برای فروش نسبت به لیست اکران نوروزی دارند.

فیلم سینمایی «فسیل» در این روزهایی که همزمان با ماه رمضان هم بود، بالاترین میزان فروش را برای خود ثبت کرد. این فیلم حدود ۷۲۲ هزار بلیت فروخت و با ۱۳ هزار و ۲۶۷ سانس حدود ۳۶ میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان فروش را برای خود ثبت کرد. یکی ازدلایل فروش بالای این فیلم، ژانر آن است، تجربه نشان داده که اساسا فیلم‌های کمدی، تجربه فروش موفق‌تری دارند. تا جایی که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تا کنون، به فیلم سینمایی «انفرادی» به تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان، با فروش ۷۷ میلیارد تومانی تعلق دارد. تهیه‌کننده «فسیل» هم سید ابراهیم عامریان است. کسی که تا کنون تهیه‌کنندگی «دینامیت»، «انفرادی» و «تگزاس۱و۲» را در کارنامه خود ثبت کرده که هریک در زمان خود جزو پرفروش‌های سینما بود.

دلیل دیگری که باعث شده «فسیل» در جایگاه اول، فروش نُه برابری نسبت به فیلم دوم جدول فروش، یعنی «غریب» را تجربه کند؛ تعداد سانس‌هایش است که سه برابر «غریب» اکران داشته است.

در گام بعدی هم باید به بازیگران «فسیل» که در سال ۱۳۹۹ ساخته شده اشاره کنیم، طبیعتا ترکیب بهرام افشاری، هادی کاظمی، ایمان صفا و الناز حبیبی با یکدیگر به قدری برای مخاطب جذاب هست که او را ترغیب کند با بلیت ۶۰ هزار تومانی به تماشای این فیلم بنشینند.

داستان «فسیل» روایت سه فرد با بازی بهرام افشاری، هادی کاظمی و ایمان صفا است که پیش از انقلاب خواننده، نوازنده و ترانه سرا هستند و در این بین با انقلاب و اتفاقات بعد از آن دست و پنجه نرم می‌کننده و هر یک بعد از انقلاب یک مسیری را در پیش می‌گیرد.

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.