محمدرضا علیمردانی: رضایت مخاطبان همیشه برایم در اولویت است

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، محمدرضا علیمردانی درباره حضورش در عرصه‌های مختلف همچون صداپیشگی، بازیگری و اجرا افزود: هرچند شاید حضور در تمامی این بخشها در نگاه اول سخت باشد که هست اما وقتی شما از حضور در کاری و یا فعالیتی لذت می برید آن سختی هم دلچسب خواهد شد. وقتی سختی و خستگی از یک کار با رضایت از محصول آن رخ می دهد دیگر ناراحت کننده نبوده و برای شما لذتبخش خواهد شد که برای من هم همینگونه است. 

علیمردانی در همین رابطه ادامه داد: من در برخورد با مخاطبان بازخوردهای متفاوتی می گیرم، برخی می‌گویند به انیمیشن ادامه بده، بعضی صداپشگی‌هایم را دوست دارند، برخی می خواهند ادامه برنامه چهل تیکه و نوستالژی را دوست دارند، در کل خوشحالم که توانستم در تمامی این زمینه ها با مخاطبان ارتباط برقرار کنم. 

بازیگر فیلم نمور در همین راستا اضافه کرد: من هیچگاه ادعا نداشته و ندارم که در همه کارها بهترین هستم، اولویت من رضایت مردم و مخاطبان است، اگر هم تلاشی کرده ام در همین رابطه بوده است. 

مجری برنامه «چهل تیکه» درباره احتمال ساخت فصل دوم این برنامه تلویزیونی افزود: فعلا در حال پخش فصل اول چهل تیکه هستیم و باید دید در ادامه زمان ما را به کدام سمت خواهد برد. 

علیمردانی درباره احتمال موفقیت فیلم سینمایی «نمور» در گیشه خاطرنشان کرد: به نظر من هر فیلمی با هر نگاه و شیوه و داستانی در دنیا مخاطب خودش را پیدا خواهد کرد. بالاخره هر فیلمی می تواند مسیرهای متفاوتی را از لحاظ کیفیت بپیماید اما در کل من از کلیت و نتیجه فیلم نمور راضی هستم و احساس می‌کنم فیلم شریفی که مسیرش را تا انتها به درستی طی می کند. 

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.