سید جواد هاشمی:‌ از این پس با لباس به استخر می‌روم!

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره،سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان که چند ماه قبل بخاطر بازی در سریال شبکه نمایش خانگی «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان حاشیه‌ساز شد و از همان زمان بیشتر زیر ذره‌بین قرار گرفت، تاکید دارد: «نسبت به من و آثارم حساسیت ایجاد شده است و کاملا مشخص است که اگر من سازنده یکی دو فیلم دیگری که الان در حال اکران است بودم، حتما جماعت حزب‌اللهی اجازه اکران آن را نمی‌دادند. برای من سوال است که اگر پلان‌های رقص سریال «پایتخت» را کنار هم بگذارند و یک تیزر بسازند آیا کسی اعتراض می‌کند و کمپین به راه می‌افتد؟ خیر، این شرایط برای “من” درست شده وگرنه چنین چیزی اپیدمی شده و در جامعه و خانه‌ها رخ می‌دهد، در سریال‌ها هم دیده می‌شود. حتی برای گفتن مفاهیم درستی که هدف جمهوری اسلامی است بالاخره گاهی هم رقص و هم حتی بی‌حجابی در فیلم‌ها اتفاق می‌افتد. آیا به همه آن‌ها اعتراض می‌شود؟

او ادامه داد: با این حال تصمیم‌ام برای حذف برخی پلان‌ها نه بخاطر شیطنت‌های بعضی خبرگزاری‌ها بلکه به این خاطر است که متاسفانه برخی افرادی که اصلاً فیلم را ندیده‌اند با قضاوت جلو می‌روند و من این کار را می‌کنم تا یاد بگیریم به همدیگر احترام بگذاریم. امیدوارم آن‌ها نیز به من احترام بگذارند، فیلم را ببینند و متوجه شوند که قضاوت‌شان درست نبوده است.

هاشمی در پاسخ به اینکه آیا برای هزینه‌ این اصلاح تحمیلی سازمان سینمایی پشتیبانی مالی خواهد کرد یا خیر؟ گفت:‌ حتی اگر کمک کنند شاید خیلی فرقی نکند، چون واقعیت این است که من دیگر بابت این همه هجمه، بداخلاقی و قضاوت نسبت به خودم  خسته شدم. من آدمی مذهبی هستم و اینکه مذهبی‌ها متوجه نشدند که من چه می‌کنم و چه می‌گویم برایم بسیار غم‌انگیز است. فکر می کنم یا باید کوتاه بیایم و یا شاید باید این کار را کنار بگذارم و از این به بعد هم با لباس به استخر بروم!

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

مارال بنی آدم:سیمرغ‌، وسواسم را بیشتر می‌کند

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، مارال بنی‌آدم فعالیتش را از اوایل دهه۹۰ با حضور …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.