کری هنرمندانه برای دربی سرخابی ها

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، توروزهای سرد زمستون و سخت کرونایی، یه دربی داغ میتونه برای ساعاتی هرچند کوتاه، مردم رو فارغ از مشکلات، پای قاب جادویی میخکوب کنه. بله صحبت از دربی ۹۴ که دو روز دیگه به میزبانی استقلالیها، هر چند بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار میشه.ببینید که اهالی هنر درباره دربی پایتخت چه می گویند که چکیده آن را به صورت محاوره ای می خوانید.

معمولا چند روز قبل از شهر آورد و هفته ها و ماهها پس از تقابل سرخابی ها کری داغی بین طرفداران دو تیم به راه می افته به این بهانه سراغ هنرمندان و البته خوانندگان  محبوب شما رفتیم تا نظر آنها را درباره این دیدار بزرگ جویا شویم که در ذیل می خوانید:


بهرنگ علوی: ترس استقلالی ها از پرسپولیس، باعث باخت آنها می شود.
بهرنگ علوی بازیگر تلویزیون و سینما که از قضا پرسپولیسیه کری خودش رو اینطوری آغاز می کند که استقلالی ها از ترس پرسپولیس تو دربی می بازند و معتقد هست تقابل دو تیم ۲ بر یک به نفع شاگردان گل محمدی به اتمام میرسه و گلزنان احتمالی دربی سیامک نعمتی و مهدی عبدی است و شیخ دیاباته هم دروازه سرخپوشان را باز میکند. 


امیر مقاره: گلزن دربی منم!
امیر مقاره خواننده جوان ماکان بند هم که این روزها به همراه رهام هادیان طرفداراین زیادی در قشر جوان پیدا کرده و خودش هم از گلزنان قهار تیم ستارگان هنر است و در آخرین بازی جام چهارجانبه دفاتر ثبت اسناد رسمی هت تریک کرده می گوید :  من نه قرمزم نه آبی واهل کری خواندن نیستم و امیدوارم تو این شرایط با یک بازی خوب حال مردم بهتر بشود و برنده دربی را ۳ بر ۲ به سود تیمی که بهتر بازی کند، میدانم. وی در اظهار نظر جالب خودش را گلزن دربی خواند.


بهرام افشاری: اهل کری نیستم! امااستقلال ۲ بر صفر پرسپولیس را شکست میدهد
بازیگر با استعداد تئاتر و تلویزون که با مجموعه پایتخت و خاصه سری پنجم این سریال خودش را میان دلهای ایرانی ها جا کرده و این روزها در ترکیب تیم ستارگان هنر خوش میدرخشد هم اعتقاد دارد شاگردان فکری با ۲ گل پیروز شهرآوردند و قائدی و شیخ دیاباته برای آبی های پایتخت گلزنی می کنند. افشاری افزود: من هیچگاه اهل کری خواندن نیستم ونبودم.

محمد رضا عیوضی: قرمز همیشه سروره 
خواننده خاطره سازی که  سالها پیش با تیتراژ پایانی زیر آسمان شهر و ترانه مثل یک رنگین کمون هفت رنگ…سری از سرها در آورد و خودش را به عنوان یک هنرمند مردمی معرفی کرد هم می گوید: خیلی کری خواندن رو دوست ندارم البته که پرسپولیس همیشه سروره و امیدوارم سرخپوشان در دربی ۹۴ با نتیجه ۲ بر یک شاگردان فکری را شکست دهند. وی افزود: نمیدانم کدام بازیکن در این دیدار حساس برای تیمش پیام آور شادی خواهد بود و امیدوارم نتیجه منصفانه ای رقم بخورد.


محمد رضا مهدوی:مدافعان پرسپولیس و دیاباته گلزنان  احتمالی دربی هستند
مهدوی بازیکن سابق تیم ملی که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را در کارنامه خود به یدک می کشد، هم اکنون به عنوان  سرمربی تیم ستارگان هنر  فعالیت می کند و بارها طعم بازی در دربی را چشیده معتقد است:
پرسپولیس از فینال آسیا برگشته و شرایط خوبی دارد و نقطه قوت سرخپوشان خط دفاعی این تیم به رهبری سید جلال حسینی است اما استقلالی ها نسبت به شرایط فعلی پرسپولیس از خط حمله بهتری برخوردارند امیدوارم یک بازی تماشاگر پسند از طرف دو تیم به نمایش گذاشته شود تا میلیونها  بیننده تلویزیون از دربی پیش رو لذت ببرند. وی اضافه کرد: نتیجه هیچگاه قابل پیش بینی نیست اما کفه ترازو به نفع شاگردان یحیی سنگین تر است مهدوی از شیخ دیاباته به عنوان گلزن احتمالی استقلال و مدافعان پرسپولیس را محتمل ترین گزینه برای گشودن دروازه آبی ها می داند.


بهنام بانی : سئوال نداره، استقلال برنده است
بهنام بانی خواننده خوش صدا و محبوب کشورمان که او هم عضو تیم ستارگان هنر بوده و هر ازگاهی با زدن گل و خوشحالی های منحصر به فردش خبر ساز می شود، معتقد است دربی پس فردا به نفع شاگردان فکری به پایان می رسد بانی در این خصوص گفت: برنده بازی که سئوال ندارد و استقلال پیروز میدان است


حامد برادران: کری خواندن کار درستی نیست
آهنگ ساز،تنظیم کننده و خواننده به نام موسیقی که  این روزها بسیاری از خوانندگان معروف و پر هوادار با او برای هر جه بهتر شدن آهنگهایشان همکاری میکنند هم اعتقاد دارد استقلال با نتیجه ۲ بر یک پیروز میدان میشود چرا که پرسپولیسی ها در لیگ قهرمانان آسیا بسیار پر فشار و با غیرت به عنوان نماینده ایران حضور داشتند و خستگی آنها باعث میشه آبی ها با گلزنی قائدی به برتری برسند البته من معتقدم کری خواندن کار  هیچگاه کار درستی نیست.

 

گردآوری:ساسان صائمیان

درباره‌ی admin

همچنین ببینید

مهوش وقاری: هرگز مادر نشدم اما حس مادر بودن را به خوبی درک می‌کنم

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، «رقیه چهره‌آزاد» با مادر، «حمیده خیرآبادی» با پدرسالار، «بی‌بی» …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.