محمدرضا علیمردانی: رضایت مخاطبان همیشه برایم در اولویت است

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، محمدرضا علیمردانی درباره حضورش در عرصه‌های مختلف همچون صداپیشگی، بازیگری و اجرا افزود: هرچند شاید حضور در تمامی این بخشها در نگاه اول سخت باشد که هست اما وقتی شما از حضور در کاری و یا فعالیتی لذت می برید آن سختی هم دلچسب خواهد شد. وقتی سختی و خستگی از یک کار با رضایت از محصول آن رخ می دهد دیگر ناراحت کننده نبوده و برای شما لذتبخش خواهد شد که برای من هم همینگونه است. 

علیمردانی در همین رابطه ادامه داد: من در برخورد با مخاطبان بازخوردهای متفاوتی می گیرم، برخی می‌گویند به انیمیشن ادامه بده، بعضی صداپشگی‌هایم را دوست دارند، برخی می خواهند ادامه برنامه چهل تیکه و نوستالژی را دوست دارند، در کل خوشحالم که توانستم در تمامی این زمینه ها با مخاطبان ارتباط برقرار کنم. 

بازیگر فیلم نمور در همین راستا اضافه کرد: من هیچگاه ادعا نداشته و ندارم که در همه کارها بهترین هستم، اولویت من رضایت مردم و مخاطبان است، اگر هم تلاشی کرده ام در همین رابطه بوده است. 

مجری برنامه «چهل تیکه» درباره احتمال ساخت فصل دوم این برنامه تلویزیونی افزود: فعلا در حال پخش فصل اول چهل تیکه هستیم و باید دید در ادامه زمان ما را به کدام سمت خواهد برد. 

علیمردانی درباره احتمال موفقیت فیلم سینمایی «نمور» در گیشه خاطرنشان کرد: به نظر من هر فیلمی با هر نگاه و شیوه و داستانی در دنیا مخاطب خودش را پیدا خواهد کرد. بالاخره هر فیلمی می تواند مسیرهای متفاوتی را از لحاظ کیفیت بپیماید اما در کل من از کلیت و نتیجه فیلم نمور راضی هستم و احساس می‌کنم فیلم شریفی که مسیرش را تا انتها به درستی طی می کند. 

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

تراژدی جواد عزتی که از مس به طلا رسید

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، او که بیش از نیمی از راه بازیگریش را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.