دوئل پرویز پرستویی با معاون رئیس جمهور، تکذیب همکاری ترانه و ساسی و چند داستان دیگر

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، روزهای پایانی آبان ماه برای چهار بازیگر سینما حسابی خبرساز شد. از یک طرف پرویز پرستوییبا جوابیه تند و تیزش به انسیه خزعلی معاون رییس جمهور  در کانون اخبار قرار گرفت تا ترانه علیدوستی که خبر همکاری مشترکش با سانسی مانکن همه را تا زمان تکذیب خبر حسابی شوکه کرد. در ادامه به مرور این اتفاقات می‌پردازیم.

اعتراض پرستویی به معاون ریس جمهور | روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه انسیه خزعلی معاون ریس‌جمهور در امور زنان درنشستی با عنوان «ارائه ظرفیت‌های حوزه علمیه خواهران در همکاری با معاونت زن وخانواده» حاضر شد و صحبت‌هایی را درباره حضور زنان طلبه در عرصه فیلمسازی مطرح کرد و گفت :« افراد حوزوی که استعداد و توانایی اولیه برای کارهای هنری و رسانه‌ای مانند ساخت فیلم، بازیگری، فیلم نامه و… دارند معرفی شوند تا آموزش های لازم را فرا بگیرند. چرا ما باید اسیر سلبریتی‎ها باشیم که حرکت‌ها ضدارزشی می‌کنند.» صحبت‌های او بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت. در این میان پرویز پرستویی واکنش تند و تیزی به صحبت‌های معاون رئیس جمهور انجام داد و با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:«در سال ۱۳۴۸ وقتی شما فقط ۶ سال سن داشتید بنده فعالیتم را شروع کردم و اکنون ۵۴ سال است که خود را خدمتگزار مردم می‌دانم. فرمودید که زنان طلبه می‌توانند به عرصه فیلم و بازیگری ورود کنندتا به قول خودتان شما اسیر سلبریتی‌ها نشوید. در دولت جمهوری اسلامی خیلی‌ها هستند که مثل شما تخصص لازم را در سمت‌های اشغال شده ندارندو همین باعث شده تا کشور به این روز بیفتد.» پرستویی در بخش دیگری از نوشته اش آورده :«من بعد از ۵۴ سال هنوز خودم را بازیگر نمی‌دانم چه برسد به کسانی که شما آنها را ترغیب می‌کنید. چرا به خودتان اجازه می‌دهید در هر عرصه‌ای ورود کنید. ایران به اندازه کافی هنرمند دارد و نیلزیبه تلاش شما نیست. از زنده یاد عباس کیارستمی گرفته تا استادان تقوایی، بیضایی و اصغر فرهادی و هنرمندان نامداری که شما حتی نامشان را هم نمی‌دانید. شما در عمرتان چند فیلم دیده‌اید. لطفا قبل از ورود به هنر برای مردم بی شناسنامه وطن کاری کنید.» نوشته پرستویی اینگونه به پایان می‌رسد :«نمیدانم تا به حال یک شب را گرسنه خوابیده‌اید؟ بیکار بوده‌اید؟ تا به حال اجاره خانه‌تان عقب افتاده و مزه فقر را چشیده‌اید؟ تو رو خدا بس کنید.» البته صحبت‌های خزعلی مورد انتقاد برخی از رسانه‌های اصولگرا از جمله «روزنامه جوان» هم قرار گرفت و نسبت به آن واکنش منفی نشان دادند.

حبس تعزیری هانیه توسلی | روز یکشنبه وکیل هانیه توسلی اعلام کرد که رای پرونده این بازیگر از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب صادر شده است. بر اساس اعلام مریم کیان ارثی وکیل این بازیگر، متهم بابت انتشار مطالب خلاف واقع به قصد تشویش اذهان عمومی به تحمل ۶ ماه حبس  تعزیری و پرداخت  ۱۵ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شده واجرای حبس به مدت ۳ سال معلق شد. ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ بود که علی صالحی دادستان تهران از اعلام تشکیل پرونده قضائی برای ۶ بازیگر از جمله هانیه توسلی به اتهام نشر اکاذیب رایانه‌ای و نشر مطالب بدون سند خبرداد و اعلام جرم کرد.

تکذیب همکاری ساسی و ترانه | ساسان حیدری یافته معروف به ساسی مانکن پوستری از فیلمی با نام «شیدا» را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد که در آن خبر از همبازی شدن خودش با این بازیگر خبر داده بود. این پوستر را رادیو جوان هم به اشتراگ گذاشت. لحظاتی بعد از انتشار این خبر زهرا مینویی، وکیل ترانه علیدوستی در گفت وگویی با «اعتماد آنلاین این خبر را تکذیب کرد و گفت :«این همکاری به هیچ عنوان صحت ندارد، اخبار منتشر شده فاقد اعتبار و کاملا جعلی است.»

ماجرای ممنوع الخروجی آزاده صمدی | آزاده صمدی قرار بود صبح روز دوشنبه ۲۸ آبان ماه برای حضور در جشنواره گوام راهی کشور هندوستان شود که در فرودگاه امام خمینی (ره) پاسپورتش به دلیل ممنوع الخروجی ضبط می‌شود. رسانه‌ها بلافاصله این خبر را به شکلی گسترده پوشش می‌دهند . در پی انتشار این خبر مدیرعامل خبرگزاری میزان طی پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر (ایکس) می‌نویسد : «ممنوع‌الخروجی از پیش به خانم آزاده صمدی اطلاع داده شده بود و وی با علم به ممنوع‌الخروج بودن به فرودگاه مراجعه کرده است. ‏حتی اینکه، کارگردان فیلم سینمایی «عزیز» هم که همراه وی بوده شب گذشته از دستگاه‌های مسئول در رابطه با آخرین‌ وضعیت ممنوع‌الخروجی وی سوال پرسیده است.»

درباره‌ی Admin

همچنین ببینید

رتبه لو رفته گلزار، شهاب حسینی و الناز شاکردوست در کنکور

به گزارش پایگاه خبری کافه ستاره، در این گزارش رتبه جالب کنکور محمدرضا گلزار، شهاب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.